רפאלה משווה את החוויה בבית לשירות הצבאי שלה. היא מרגישה שגם הצבא מאוד חיזק אותה, אבל לדעתה הבית חיזק אותה הרבה יותר: "זו חוויה וואו. זה רק מחזק פה".

האח מפנק את חמישיית הגמר במבחר קינוחים מתוקים.

הדיירים מתיישבים לאכול את ארוחת השישי האחורה שלהם בבית. הם ממשיכים לעלות זכרונות, עומר מספר שבאחד מהימי שישי הראשונים שלהם בבית, שלי כעסה עליו שלא הביא לה פרחים והוא חשב שזה מוגזם.

הדיירים יושבים בחצר ומעלים זכרונות ממשימות עבר. הם נכנסים לשיחה על משימת "פיטר פן", וגל משתפת שלדעתה מאוד התאים למשה דמות הצל כי גם מחוץ למשימה הוא היה הצל של אלירן. רפאלה לא מסכימה איתה ובין השתיים מתלהט וויכוח בנושא.

הדיירים מאחלים אחד לשני "שבת שלום" בסוף התפילה. עומר מציע שהם יחלקו חיבוק קבוצתי והם מסכימים להצעה.

הדיירים נעמדים יחד בסלון ומתחילים תפילת ערבית של שבת.

עומר מחליט לעשות מסכת פנים ולהכין גם את עור הפנים שלו לגמר הגדול שמתקיים מחר.

עומר, אלירן, רפאלה ונעם מנקים את המטבח. רפאלה מתחילה לשיר את השיר "I COMING HOME" של P.Diddy. היא מבקשת מהשאר לשיר יחד איתה והם מצטרפים לשירת השיר הסימבולי שבחרה.

נעם וגל אוכלים יחד שניצל בחלה בחצר. גל פתאום קולטת: "כל העונה לפני הדחה היינו אומרים שלאחד מאיתנו זה הלילה האחרון, עכשיו לכולנו זה הלילה האחרון".

גל יוצאת לחצר עם הסלט שהכינה ומבקשת מהדיירים לטעום אותו. עומר טועם ומחמיא לה: "כמו של אולם אירועים כזה".

אלירן ועומר יושבים לאכול ארוחת צהריים מאוחרת יחד. אלירן שואל את עומר: "ממה אתה מתרגש יותר? לצאת או לראות את שלי?", עומר עונה: "אני כל הזמן חושב על לראות אותה".

עומר טועם מהשניצלים של רפאלה ומכריז: "טעים ממש! יש לך ידיים טובות במטבח, את סתם מורידה מעצמך".

רפאלה מטגנת שניצלים שנראים טעימים במיוחד.


אחרי 15 שבתות, ריבים על הפרשות חלה וחיקויים של רפאלה, הנה זה קורה: גל מכינה חלות בפעם האחרונה לעונה!

נעם אומר לרפאלה וגל: "שמנו הכול בצד ופשוט באנו, לתקופה ארוכה מאוד". רפאלה מוסיפה: "שלושה וחצי חודשים בשבילכם. זה מלא זמן", וגל משתפת בקושי שלה לא לדעת מה קורה עם הילדים: "אין לי מושג מה עבר עליהם ואיך הם הסתדרו".

רפאלה מקריאה לנעם את המכתב שקיבלה במשימת "נשף הסיום": "את אייקון, מהממת. מטורפת עלייך. אוהבת אותך גם כשאת עצבנית".

הדיירים מקשיבים לשיר "Shape Of My Heart" של סטינג, ואלירן משתף את רפאלה שהוא מרגיש שהשיר נכתב עליו.

האח הגדול מנגן לדיירים את הלהיט "Flowers" של מיילי סיירוס. נעם מבחין בדמיון בין הזמרת המפורסמת לבין גל שמתלהבת במיוחד השיר.


רפאלה, עומר ונעם מנהלים במטבח שיחה באנגלית. רפאלה שואלת את עומר אם הוא חושב שהיא תנצח והוא עונה שלא. רפאלה מגיבה: "אני חושבת שכן, אני הולכת להפתיע את כולכם".

האח הגדול מנגן לדיירים את השיר "סוזי תזוזי" של כפיר עטיה, שכבר הפך למזוהה עם עומר.


עומר משער מה היה קורה אם לדיירים היו טלפונים בתוך הבית. הוא אומר שנעם היה "נתקע על סרטון מטופש בטיקטוק וצוחק", רפאלה הייתה צופה בסרטון הול קניות או אנבוקסינג, ונעם מוסיף שגל הייתה רואה הרצאה על אימהות.

מתכונן לגמר: עומר צובע בשחור חלקים מהשיער והזקן עם הצבע של אלירן, ושואל את נעם אם הוא נראה צעיר יותר עכשיו. נעם: "למה? הג'ינג'י היה סבבה".

עומר משתף את נעם שבעבר הוא היה מאבד שליטה יותר בקלות: "את השינוי הזה עשיתי כבר לפני שש-שבע שנים. עכשיו לא הייתי צריך לשמור פה על איפוק, הייתי צריך להישאר מי שאני".

נעם משתף את רפאלה: "אם אני זוכה, את יודעת מה החלום שלי? שכל החברים וכל מי שמכיר אותי יבואו לבניין שלי ויצעקו 'נעם! נעם!'". הוא ממשיך לדמיין את רגע הזכייה, ומוסיף: "את יודעת איך אני הולך לצאת? אני הולך לרקוד בכל הבית".

לכבוד הבוקר הכמעט אחרון של הדיירים בבית, האח הגדול מנגן להם את "בסוף הכול חולף" של עומר אדם.


רפאלה ועומר מדברים על הריב של אלירן וגל, ומסכימים שאלירן לוקח את הדברים יותר מדי קשה. עומר מציין: "הוא חייב להפסיק לקחת את זה ללב".

הדיירים מתעוררים לצלילי השיר ששמו הוא גם השאלה שמעסיקה את כולנו - "מה יהיה מחר" של פאר טסי.


רגע לפני שהוא הולך לישון, עומר מנשק את התקליט עם התמונה של שלי.


עומר מסביר לאלירן לאחר הריב שלו עם גל: "היא מחפשת את תשומת הלב שלך בכוח". אלירן משתף: "הבחורה לא מסוגלת שיהיה טוב לאורך זמן".

אלירן טוען שגל עירבה אותו בשיחה עם רפאלה ובין השניים מתחיל ויכוח. גל מבהירה לו: "אני לא חברה שלך, תדבר אליי יפה. כפוי טובה אחד". אלירן אומר לה: "את בן אדם שפל מאוד", והיא עונה: "אתה בן אדם שפל, עם אפס כבוד".
