מזל טוב! גל היא הזוכה הגדולה של "האח הגדול"!

הופעת הגמר בעיצומה: נועה קירל מרימה את הקהל ברחבת הגמר עם השירים האייקונים שלה "או לה פופה" ו-"בריידזילה"!

סטטיק מחשמל את האווירה בבית וברחבה עם הלהיטים שלו "מנדם" ו-"צ'יק צ'ק"!

שני דיירים בלבד נותרו על הספה - גל ועומר. מוכנים לגלות במי מהשניים בחרתם כזוכה הגדול של העונה?

אלירן מסיים את המסע שלו ב"האח הגדול" ויוצא מהבית במקום השלישי והמכובד!

לא נתניה, רעננה או פתח תקווה: אחרי ספוקלציות רבות ברשת, פאינה חושפת סוף סוף את העיר האהובה עליה - תל אביב.

שלי עולה לרחבה ומבצעת בשידור חי את הלהיט של עומר שכבש את המדינה - "יש לי אישה עם לב טוב"!

אלירן, עומר וגל - אחד משלושתם הולך להיות הדייר האחרון ולכבות את האור!

הדיירת המנומשת מסיימת את דרכה במקום מכובד: המקום הרביעי בגמר הגדול היא רפאלה!

קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות: נעם הגיע למקום החמישי של העונה!

אחרי 110 ימים: הגמר הגדול של "האח הגדול" יוצא לדרך!


פאינה מספרת לקווין רובין על התגובות שהיא מקבלת בעקבות ההשתתפות בתוכנית: "בלי עין הרע, כמה אנשים אוהבים אותי, כמה נישוקת וחיבוקים. אני נהנית מזה. זה לא סתם אני אומרת, זה הכול נכון".

ענבל, דור ואדיר מגיעים גם הם אל השטיח האדום! ענבל מספרת על המפגש עם משה: "היה מפגש חברי מאוד". היא מוסיפה על הקשר שלהם: "אני מאחלת לו רק טוב, אבל נטו חברים וגם לא יהיה שום דבר".

השטיח האדום יוצא לדרך! זוהר משתף את קווין רובין: "חיי הזוגיות מצוינים. התחלנו ב"האח הגדול", עכשיו יש לנו את הפרטיות שלנו. פחות מצלמות, פחות רעש", והודיה מוסיפה: "הרבה סוסים".

הדיירים בהכנות לקראת המשדר הערב - גל מתאפרת ואלירן אוכל שיפודים.


רפאלה ואלירן מעבירים את הזמן, ואוכלים חטיפים בחדר השינה.

גל מתחילה להתארגן לקראת הגמר, ומסדרת את השיער בזמן שהיא שרה שירים.

עומר לוקח את הבושם של שלי ומתיז על התמונה שלה ועל המיטה. אלירן מבקש להריח גם, ואומר שזה ריח טוב. עומר צוחק: "אני לא מרשה לה לשים בושם אחר, זהו".

נעם, רפאלה ועומר רוקדים בחדר השינה, לצלילי השיר "Coming Home" של פי דידי וסקיילר גריי.

נעם וגל אורזים את החפצים שלהם ושרים שירים. גל: "זאת ממש אווירת רילוקיישן".

נעם ורפאלה אוכלים חטיפים בחדר השינה ומדברים, בזמן שעומר ואלירן ישנים. עומר מתעורר: "ישנתי כמו תינוק".

נעם שואל את רפאלה מה התהליך שהיא עברה בבית. רפאלה משתפת במסקנות: "אני יותר חזקה ממה שחשבתי, אני מתמודדת, אני לא בורחת". היא מספרת שהיא מאמינה בעצמה הרבה יותר, והביטחון העצמי שלה עלה.

הדיירים מתיישבים לאכול את ארוחת הבוקר האחרונה בבית, ומדברים על ההתרגשות לקראת הערב. עומר מציין שנשאר מספר שעות חד ספרתי, וגל בשוק.

הדיירים מכינים את השולחן לארוחת הבוקר, ועומר מודיע: "אנחנו סיימנו לעשות כלים, סורי". נעם מסכים: "סורי שסורי".

רפאלה מכינה שקשוקה לארוחת הבוקר האחרונה בבית.

גל פותחת את בוקר שבת עם תפילה בסלון.

עומר מספר לנעם ורפאלה שמרח קרמים על הפנים כשהתארגן. הם מחמיאים לו על עור הפנים: "נראה טוב, ממש מבריק". הוא שואל אם הם רוצים לשמוע את שגרת הטיפוח שלו, ומספר להם: "אני קם בבוקר ושם קרם. זהו".

נעם מדבר עם רפאלה על היציאה מהבית, והיא אומרת שהיא מחכה לזה כבר. נעם: "את סתם משחקת אותה, נראה לי שבסוף כשתצאי את תבכי".

עומר יושב עם גל ורפאלה, ושואל אם הן קולטות שזה היה הלילה אחרון, ועכשיו זה הבוקר האחרון בבית. רפאלה: "כן, היום בלילה אנחנו בבית".

חמישיית הגמר מתעוררת לבוקר האחרון בבית, לצלילי השיר "The Final Countdown" של להקת יורופ.





עומר הולך לישון בלילה האחרון בבית, ומניח לידו על המיטה את התמונה של שלי. לילה טוב!

רפאלה ואלירן ממשיכים לשיר בחצר, והיא מדברת על הקול שלה: "אלוהים, מישהו חייב לעצור אותי". אלירן כנה במיוחד: "נשמע כאילו את דורכת לעצמך על הקול, תוך כדי שאת שרה".

האח הגדול משמיע לדיירים את השיר "ירח" של שלמה ארצי. הם שרים בחצר בהתרגשות, ומתלהבים מהמילים.


