גל וקורן רבים בחצר בעקבות הערה שנתנה לו. גל מנסה להסביר: "זה היה ממקום אכפתי", אבל קורן לא מוכן לקבל את זה: "אל תדחפי את האף שלך למקום שאת לא צריכה". גל מגיבה: "תדבר יפה ובכבוד, אתה מדבר ממש מכוער".

ירין חסון ורון שקל מסקרות את הלוקים והאירועים שקרו בבית "האח הגדול" בשבוע האחרון, ביחד עם "Terminal X".

גל יוצאת לחצר עם העוגה שאפתה זה עתה. הדיירים מתלהבים מאוד, וגם גל מופתעת: "בכלל לא ציפיתי שזה יצליח לי". רפאלה וקורן מציעים להביא לאח הגדול פרוסת עוגה.

רפאלה אומרת שהדבר הראשון שהיא רוצה לעשות ברגע שהיא חוזרת הביתה זה שנ"צ. אלירן מוסיף שהדבר הראשון שהוא רוצה לעשות זה "מזגן, חושך, נטפליקס ולהיכנס לוולט".

קורן אומר לגל שהיא קצרה בתשובות שלה, וגל מסבירה שהוא מדבר הרבה. רפאלה מסכימה עם גל: "התחלת לאכול לנו את הראש".

במטבח, נעם עוזר לגל להכין עוגת תפוזים בזמן שרפאלה מכינה פנקייק בננה ושיבולת שועל.

הדיירים חוזרים לשחק במשחק האהוב "המרגל", ועומר מתחיל בסבב הניחושים.

הדיירים משחקים "נחש מי", ומנסים לנחש מי המפורסם שעליו קורן חושב. הם שואלים שאלות, ולבסוף עומר מצליח לנחש שקורן חשב על סאבלימינל.

נעם מקריא לקורן את הברכה שכתב לו בספר הברכות: "אני מאמין שהבן אדם הזה יצליח ויגיע רחוק בזכות מי שהוא".

בחדר השינה, אלירן קורא שוב את ספר הברכות שהדיירים כתבו לו.

הדיירים מדברים על מקומות שישמחו לצאת אליהם לחופשה. אלירן: "המקום הכי מטורף שיש, מטר מאיתנו ואסור להיות שם - לבנון". כולם מסכימים שהם ישמחו לנסוע לשם, ורפאלה משתפת שהיו לה חברים לבנוניים.

גל מנצלת צהריים שמשיים במיוחד, ומשתזפת בחצר.

רפאלה תוהה: "אנחנו סלבים בחוץ?". אלירן אומר לה שלדעתו היא תהיה מפורסמת, ועומר מבהיר: "אנחנו פליטי ריאליטי". אלירן מציין שהדיירים בעונה הזו מאוד איכותיים לדעתו.

קורן מציק לרפאלה בזמן שהיא מבשלת, והיא אומרת לו: "באמת קורן, אין לי מילים כבר". רפאלה: "אני אשתגע עליך בסוף". קורן: "למה, את יכולה להשתגע על מישהו?".

הבישולים ממשיכים, וגל מכניסה את הפוקאצ'ה שהכינה לאפייה בתנור.

במטבח, נעם וגל שרים בזמן שהם מכינים יחד ארוחת בוקר. נעם חותך ירקות וגל מכינה בצק לפוקאצ'ה.

עומר ואלירן קוראים את הברכות שכתבו להם בספר שקיבלו בנשף. עומר מספר שכתב ברכה לעצמו: "סיכמתי לעצמי את החוויה".

קורן משתף שהוא מדבר כשיש לו מה להגיד ורפאלה מסכימה איתו: "אם הגעת עד לפה ולא דיברת כל כך הרבה, אז אתה מצליח".
קורן מסביר שאין לו מה להביע דעה אם הוא לא חלק מקונפליקט מסוים. נעם: "זאת לא תורה מסיני, זה פשוט להגיד את הדעה שלך וללכת".

אלירן ורפאלה מסתכלים על קיר התמונות של הדיירים, ואלירן מציין: "הייתי בטוח שזה יהיה גמר של נשים ואולי גבר או שניים".

אלירן מדבר על החשש מהחיים שאחרי התוכנית והיציאה מהבית. רפאלה מזכירה לו שכולם עומדים לצאת מהבית ושזה יקל על החשש: "כולם חווים את אותו דבר שאתה צריך לחוות".

בפינת האוכל, קורן פותח את הבוקר ומניח תפילין.

הדיירים מתעוררים לבוקר חדש לצלילי השיר "פאפי" של אודיה.



אלירן מבקר את ההתעניינות הפתאומית של רפאלה בגל, ואת הבמה שנתנה לה כשישבה והקשיבה לה. רפאלה מסבירה את הצד שלה, ומבהירה שבכלל לא דיברה איתה על דברים שקשורים להתנהלות בבית. רפאלה: "היא לא מעניינת אותי מספיק בשביל להבין מתי היא רוצה במה או לא".

עומר שוטף כלים, יוצא החוצה ואומר לדיירים שהוא מרגיש שהם התחילו לזלזל במטבח. גל אומרת לו שמאז שהם הצטמצמו בבית, הוא נהנה מתפקיד עקרת הבית. עומר: "אני עושה את זה כבר שלושה חודשים, את לא ראית את זה עד עכשיו".

רפאלה שואלת את גל מה היא גילתה על עצמה בבית. גל מספרת שרק בשנים האחרונות היא גילתה את היכולות המנטליות שלה, ובבית היא גילתה שיש לה גם ערך לעצמה. היא מספרת: "המקום הזה הוא הפתיח של להתחיל לחיות".
