גל נכנסת לבריכה לשחייה אחרונה, ומנסה לשכנע את נעם ועומר להיכנס גם. הם לא רוצים להיכנס כי המים קרים, והיא חוזרת ואומרת שזו ההזדמנות האחרונה שלהם.

גל יוצאת לחצר, ומציגה לכולם את עוגת יום ההולדת שהכינה לכבוד נויה, אשתו של אלירן: "כיף כף ומקופלת, בפנים עוגת פאדג', וקצת במבה נוגט". אלירן מודה: "כל הכבוד, תודה רבה לך". הם מאחלים מזל טוב לנויה.


רפאלה מורידה את הנמשים, ומראה לדיירים את הנמשים האמיתיים שלה. גל: "הלם, היא פשוט העיפה אותם!". עומר אומר שהיא ציירה לו נמשים, אבל הם לא נשארו.

גל קוראת לדיירים לעזור בשטיפת הכלים, וכולם אומרים שהם כבר שטפו בבוקר. נעם: "אני לא משתתף בשטיפה הכללית היום, אני מסתכל על כולכם". עומר אומר שאין שם הרבה כלים, ושתסיים והם יעזרו בשאר הדברים. גל: "כל עזרה תתקבל באהבה".

רפאלה שואלת כל אחד מהדיירים כמה הוא רוצה לזכות. כולם אומרים שהם רוצים מאוד. היא אומרת לגל שאם שתיהן יישארו אחרונות, היא תוותר לה.

הדיירים רוקדים בחצר, לצלילי השיר "אין אותי" של נועה קירל ואושר כהן.



הדיירים יושבים בחצר, ונהנים מגלידה. רפאלה: "וואו, וואו, וואו".

הדיירים מדברים על מבטאים, וגל שואלת אם היא יכולה לסגל לעצמה מבטא. עומר: "יש לך מבטא אבל, מבטא ארסי כזה". היא אומרת שהיא מדברת אנגלית במבטא ישראלי. אלירן: "ישראלי-ארסי". גל: "בחיים לא ראיתי בנים כאלה קנאים".

רגע לפני הגמר הגדול, קורן חתוכה הודח מבית "האח הגדול". הבוקר הוא הגיע לריאיון עם רומי גיאור "הבוחשת", בו הוא דיבר על כל מה שהתרחש בבית. החברות הקרובה עם נעם, הריב הסוער עם גל ומערכת היחסים המורכבת עם אלירן | צפו בריאיון

רפאלה ונעם רוקדים במטבח, לצלילי השיר "I Wanna Dance with Somebody" של ויטני יוסטון.

למה הוא חושב שמגיע לו לזכות? "נכנסתי אלירן אבוד, ניצחתי את עצמי".

למה הוא חושב שמגיע לו לזכות? "גיליתי על עצמי דברים חדשים, עמדתי בזה בגבורה".

למה היא חושבת שמגיע לה לזכות? "אני הכי רוצה בעולם לקבל את התואר שיוכיח את הדרך שלי כאן".

למה הוא חושב שמגיע לו לזכות? "למדתי להיות מי שאני, לספר את הסיפור שלי בצורה הכי טובה שיש".

למה היא חושבת שמגיע לה לזכות? "אני אתרום את הכסף לויצ"ו ולחיילים".

אלירן מדבר עם רפאלה ועומר על השיחה שהייתה לו עם גל: "היא נתנה לי משהו לחיים - לשבת ולהקשיב, לנהל שיח". רפאלה: "לפחות היא נתנה לך משהו", ומוסיפה שהיא לא הבינה איך הם נהיו חברים. אלירן אומר שהיא לא הייתה ככה בהתחלה.

גל ואלירן עוקצים אחד את השנייה, ומדברים על זה שהיו חברים כשנכנסו אל הבית. אלירן מזכיר אירוע שהיה לו עם גל, וגל אומרת שהוא ממשיך להיתפס על דברים. אלירן: "את רוצה שאני אמנה לך את הדברים שעשית? לפחות 15". הוא אומר לה שהיא תצא מהבית ותראה את כל הדברים שהיא עשתה לו.

הדיירים יושבים בחצר, ועומר מפעיל אותם: "שלום לחמישיית הגמר! ידיים למעלה, אנרגיות!". הם מרימים ידיים, ולאלירן נמאס: "זהו, אפשר להוריד?".

הדיירים מגלים שמחר הבריכה תהיה סגורה. אלירן: "מה אכפת לי מהבריכה?". הוא מוסיף: "תודה לך על כל הזמן היפה הזה". גל מחזקת אותו: "ממש! איך אפשר לחבק בריכה?". אלירן מציע: "תעשי לה מסיבת סגירה, תיכנסי אליה".

רפאלה ואלירן מדברים על ההכרזה על חמישיית הגמר אתמול. רפאלה משתפת שהייתה בהלם כשהבינה שהיא בגמר ואלירן מוסיף: "פעם ראשונה בהדחה שעצמתי עיניים".

רפאלה ונעם מתרגשים לחזור הביתה בקרוב. נעם מציין: "מחר שישי אחרון", ורפאלה מוסרת מסר לכלבה שלה: "איזבלה, אמא באה". נעם מוסיף: "במידה והיא זוכרת את אמא".


אחרי שישנו הבוקר, חמישיית הגמר מתעוררת לצלילי השיר "Otherside" של רד הוט צ'ילי פפרז.


לאלירן דווקא כן אכפת מה חושבים עליו - במיוחד גל ונעם; קורן דווקא כן נכנס לעימותים; נעם דווקא כן מראה רגשות (ועוד מול כולם), ואילו עוד דברים שהדיירים סיפרו לנו על עצמם הם לגמרי לא נכונים? | לצפייה ב"אחות חורגת"

אחרי לילה לבן שבמהלכו הדיירים צילמו את קליפ הגמר, כעת הם ישנים.
