הדיירים לוקחים הפסקה מוזיקלית מההתארגנויות למשדר כדי להנות ממחרוזת שירים. האח הגדול מנגן להם את "סהרה" בביצוע של טונה ויסמין מועלם, "רוקי" של אודיה, "Alone" של עופר ניסים, ומיד לאחר מכן גם את "עניין של זמן" של גידי גוב.

בזמן שרפאלה מתארגנת למשדר, אלירן שואל את קורן אם הוא גם היה רוצה איפור נמשים. קורן עונה באופן נחרץ: "לא, איזה נמשים? תגיד לי, אתה משוגע?".

לקראת ההדחה האחרונה, שתתקיים ממש בעוד כמה שעות, האח הגדול מנגן לדיירים הנרגשים את השיר "The Winner Takes It All" של להקת אבבא.


גל מספרת לעומר שהוא נחר במהלך השנ"צ, והוא עונה: "בדרך כלל אלה נועם וקורן שנוחרים, לא אני". אלירן מציין: "בתחילת העונה נחרת את החיים", אך עומר אומר שהיו דיירים שנחרו יותר גרוע ממנו.

עומר משתף את רפאלה בתחושות שלו: "אני באופוריה כזאת, לא יודע להסביר את זה. מזג האוויר נעים, והבריכה רגועה. פתאום אני בצ'יל". רפאלה מוסיפה: "מרגיש כמו יום שישי".

הדיירים מתעוררים משנת הצהריים שלהם לצלילי השיר "יוצא לאור" של אהוד בנאי.


אלירן יושב לאכול את ארוחת הצהריים שהכין לעצמו - ביצת עין ולחם.

קורן משתף את רפאלה ועומר שהוא בלחץ מההדחה הערב. רפאלה ועומר מנסים להרגיע אותו. עומר משתף שמאז ששלי הודחה, הוא כבר לא מפחד.

נעם מספר לרפאלה על הדירה הקטנה שהוא שוכר. רפאלה בתגובה: "אתה חייב לעוף משם", נעם עונה: "אני חייב, החלומות שלי צריכים להתחיל להתפתח". נעם מספר שחשש שלא ישכירו לו דירה כי הוא אתיופי, והייתה לו הקלה כשבעלת הדירה הייתה ממש נחמדה.

גל מגישה לעומר את הבול שהכינה לו. עומר בתגובה: "זה היה בלב שלם, כן? שלא אחר כך אם נריב או משהו תגידי לי שהכנת לי אוכל". ומה בול הזהב שלכם? זה הזמן להצביע ולהשפיע ולקבוע מה היה הרגע שעשה בשבילכם את העונה.

עומר נכנס לבריכה, ומרקיד את הדיירים לצלילי השיר "אגאדו". קורן מבקש ממנו: "המדריך, תעשה עוד משהו", ועומר ממשיך בפעילות.

גל מבקשת מהדיירים שיפרשו לה את משמעות המילים של השיר שהעיר אותם הבוקר. רפאלה מסבירה: "היא עשויה מברזל, בקיצור". גל: "זה מרגש".
עומר מוסיף: "פעם ראשונה שאני מבין את המילים".

הדיירים נהנים מיום שמשי בחצר. גל ואלירן משתכשכים בבריכה ועומר משתזף.

גל מספרת לרפאלה על האוכל בערבי חמישי בבני ברק. היא מספרת על סיורים קולינריים בעיר, ורפאלה אומרת שהיא אוהבת את האוכל הזה, ושהיא חייבת להגיע לשם. גל: "בואי נלך!".

קורן מודיע לעומר שאחרי שייצאו מהבית הוא מתכנן להגיע לסטודיו שלו. עומר מבהיר לו: "אנחנו כרגע בסוף יוני, אל תיצור איתי קשר לפחות עד ינואר 2027". קורן: "אני לא שואל, אני מגיע". רפאלה מסכימה עם עומר: "אנשים פה חושבים שאני הולכת להתראות איתם?".

אלירן משתף את רפאלה על התחושות שהיו לו בהדחות בבית, ואיך הוא הרגיש כשנשאר. רפאלה מבקשת ממנו: "תהיה גאה", ואלירן מוסיף: "יש עוד כמה שורות לרשום במסע, לא גמרנו". רפאלה מסכימה איתו: "הלוואי, אני אתפלל לזה".

בחצר, גל פותחת את הבוקר שלה בתפילה ובמטבח קורן מניח תפילין.

הדיירים מתעוררים לבוקר חדש לצלילי השיר "Titanium" של דייוויד גטה וסיה.



גל מציעה לעומר ונעם שכל הדיירים ישימו מסיכת פנים יחד. עומר בתגובה: "כן! כי כולנו חברים, ולא היה בינינו מריבות מעולם! בואו נעשה מסיכות ביחד!".

הדיירים משחקים במשחק שנעם הציע, וכל אחד צריך לזרוק בתורו במהירות שם של חיה. רפאלה אומרת "זכוכית", מה שפוסל אותה מהמשחק וגורם לכולם להיקרע מצחוק.
