עבר מוזיקלי מפתיע: מיהי דיירת "האח הגדול" שהייתה חברה בלהקת בנות?

מהרגע שנכנסה לבית "האח הגדול", קורלי, הידועה בשם הבמה שלה "קוקו", סיפרה על האהבה שלה למוזיקה ועל הרצון לשיר ולהופיע. בדקנו ומצאנו- קטעים נבחרים בקריירת המוזיקה שלה. האזינו

מעבר להיותה דיירת צבעונית במיוחד בבית, קורלי AKA קוקו, מחזיקה בקריירת מוזיקה עם מספר שירים שיצאו לאוויר העולם וגם השתתפה בתוכנית ריאליטי מוזיקלית.

קורלי ניסתה לפרוץ לפני כעשור, באודישנים לתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", היא הראתה את יכולות השירה שלה והרשימה את השופטים. למרות האכזבה שלא הגיעה רחוק בשבילנו היא לגמרי ה-אקס פקטור.

אז החלום נשאר ואי שם, בשנת 2017 הסוכן רוברטו בן שושן המייצג זמרות מהמובילות בארץ הקים את להקת הבנות החדשנית "3GR"(טריגר). הלהקה כללה שלוש צעירות, וביניהן - תאמינו או לא - קורלי לרוסה (והפעם במראה מתולתל)! 

הלהקה הוציאה סינגל אחד בודד (שאנחנו לא מפסיקים לזמזם), נעלמה והשאירה אותנו עם שאלות רבות כמו מה בדיוק קרה שם, איך קורלי לא סיפרה על זה כלום ובעיקר - האם יש מצב לקאמבק? 

 

את רוב הקריירה המוזיקלית שלה קורלי מעבירה תחת שם הבמה שלה "קוקו", עליו סיפרה כבר בתעודת הזהות שלה, ותחתיו הופיעה ושיתפה פעולה עם אמנים שונים וביניהם צוקוש. 

לפני כארבע שנים השניים הוציאו ביחד שיר, שמאז ששמענו אותו הוא לא יוצא לנו מהראש.

כתבות נוספות:

מצאנו גם את הקאבר הקצבי והמיוחד הזה של "?how do you sleep" של סאם סמית' בביצועה של קורלי, ובהפקתו של לא אחר מהאקס המפורסם שחר סאול.

אהבנו! 

מה דעתכם, האם יש סיכוי שברגע שתצא מהבית נראה את קורלי פוצחת בקריירה מוזיקלית?