לראשונה בישראל: שיתוף פעולה בין טיקטוק לתוכנית ריאליטי

עם למעלה מרבע מיליארד צפיות בהאשטאג #האחהגדול2024, תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ופלטפורמת התוכן העולמית טיקטוק מודיעות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו במסגרתו יצולם תוכן בלעדי לטיקטוק הרשמי של רשת 13

רשת 13 ופלטפורמת התוכן הבינלאומית טיקטוק מודיעות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו על תכני "האח הגדול". מדובר בפעם הראשונה בה טיקטוק חוברת לתוכנית ריאליטי מובילה בישראל, ובמסגרת שיתוף הפעולה השתיים ייצרו יחד תוכן ייעודי שישודר בפלטפורמה באופן בלעדי.
עד כה התכנים בהאשטאג הרשמי #האחהגדול2024  נצפו למעלה מרבע מיליארד פעמים בטיקטוק.

במסגרת שיתוף הפעולה, דיירי "האח הגדול" שמועמדים להדחה יצלמו סרטון "סטורי טיים", המזוהה עם טיקטוק, אשר יועלה באופן בלעדי לחשבון הטיקטוק של רשת 13. ה"סטורי טיים" נועד לפתוח ערוץ תקשורת ישיר בין המועמד להדחה לבין הצופים, ובו כל מועמד ינסה לספר לצופים מדוע דווקא הוא צריך להישאר בבית.
ב"סטורי טיים" הראשון שעלה לחשבון של רשת 13, צפו למעלה מחצי מיליון איש תוך פחות מ-24 שעות.

 

@reshet13tv סטורי טיים על למה דווקא להם מגיע להישאר בבית 😱 הצביעו עכשיו לדייר אותו תרצו להשאיר בבית 📲 #האחהגדול #האחהגדול2024 #רשת13 ♬ original sound - רשת 13

בנוסף, ברשת 13 ישדרו לייב מיוחד ייעודי לטיקטוק לפני כל פרק, אשר יציג את הרגעים בבית האח הגדול לפני שידור הפרק ויכלול פריצה לשידור החי הטלוויזיוני. שיתוף הפעולה יימשך לאורך כל העונה, ויכלול עוד פעילויות ורגעי שיא שייחשפו בהמשך, ויהיו נוכחים גם בטלוויזיה וגם באפליקציה.

ההאשטאגים הרשמיים #האחהגדול ו-#האחהגדול2024 משמשים את הקהילה כדי לדון, לצפות, ליצור ולעקוב אחרי כל מה שמתרחש בבית הנצפה ביותר במדינה.

היכנסו לטיקטוק הרשמי של רשת 13 כדי לצפות בכל התכנים של "האח הגדול" 

 

 

 

כתבות נוספות :

*