איפה הם היום? יצאנו לחפש את מודחי "האח הגדול"

מתחילת העונה, בית "האח הגדול" עבר כבר 19 הדחות ששינו את פני הבית בכל פעם מחדש. יצאנו לבדוק, מה קורה כרגע עם מודחי העונה, מי מהם בקשר ואיזה מסרים סמויים הם מעבירים?

כוכבי "האח הגדול"
כוכבי "האח הגדול" | צילום: אור גפן

במשך עונה שלמה (עם הפסקה וחזרה נוספת) צפינו במערכת היחסים הזוגית של אמילי ועידן נבנית ומתפתחת. מהרגע ששילה נכנס לתמונה והסיפור הפך למשולש אהבה מסעיר, עידן הודח, אמילי ושילה המשיכו להתקרב - ואנחנו לא הפסקנו לתהות מה יקרה כשאמילי תצא מהבית ותפגוש את עידן. בשבוע שעבר לאחר שהודחה, השניים בילו ביחד ומיד אחר כך עלו ידיעות ברשת שהשניים החליטו להשאר בקשר חברי בלבד.  

עידן ואמילי | האח הגדול

ובאותו מומנטום עלתה ידיעה נוספת בסטורי שלה: בנוגע לחיפוש דירה משותף שלה ושל המודחת עינב שרי, בתל אביב. נאחל להן בהצלחה רבה!

אמילי קופר ועינב שרי
צילום מסך אינסטגרם: אמילי קופר ועינב שרי | צילום: צילום מסך אינסטגרם: אמילי קופר ועינב שרי

את היריבות שנוצרה בין שילה לעידן בבית אי אפשר היה לפספס - ולאחר ששילה הודח, עידן דאג להעלות לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם ארטיק קרח. האם זה מקרי? תשפטו בעצמכם!  

צילום: אינסטגרם עידן גלפר

תראו אותה פה: מיד לאחר שהודחה מהבית, אמילי הגיעה יחד עם מודחים נוספים (וביניהם יהב!) לבית משפחתה של הדר להקרנת פרק של "האח הגדול", ולא שכחה לשיר לנוכחים את השיר "רוקדת בגשם".

חיים טויטו הוא אחד המודחים שהתחבר להכי הרבה דיירים במהלך השהות שלו בבית. מאז שהודח לפני שבועיים הוא כמובן מזכיר בעמוד האינסטגרם שלו בעיקר את חבריו הטובים אור ודני ואת תמיכתו בהם, אבל הופתענו לגלות שהוא שומר על קשר קרוב גם עם איציק עמרם!

צילום: אינסטגרם חיים טויטו

שני דיירים נוספים ששיתפו שנמצאים בקשר קרוב הם דוד מושנינו שנכנס אל הבית כדייר ה-AI "יהודה אוחיון" וקורלי לרוסה! מופתעים?

ואם כבר הזכרנו את קורלי, מדובר במודחת נוספת שפיתחה זוגיות בבית וחיכינו לראות מה עומד לקרות בינה לבין בן ברגע שיפגשו בחוץ. לצערנו, גם הם החליטו להשאיר את הקשר חברי בשלב זה.

קורלי לרוסה ובן אדם

כתבות נוספות:

לפני כחודש, בהקרנת פרק נוסף, המודחים צילמו טיקטוק ממפגש הפסגה ואם להיות כנים - היינו רוצים להיות זבוב על הקיר במפגש הזה! 

מפגש פסגה נוסף היה ביום הולדתו של בן אדם שאליו הוזמנו המודחים והגיעו לשמוח איתו.

כוכבי "האח הגדול"
כוכבי "האח הגדול" | צילום: אור גפן

דנה, דינור, מלי וקרן מראות חברות קרובה במיוחד ומצלמות סרטון נוסף ביחד, לטרנד הטיקטוק המוכר.

בעוד פחות משבועיים, ב-21.9, עונת "האח הגדול" תגיע לסיומה, כל דיירי הבית יתאחדו - ואנחנו לא יכולים לחכות ולדעת מי מהם עומד לשמור על קשר, אילו ריבים ימשיכו גם מחוץ לבית ואיזה סיפור אהבה יחזיק מעמד!