הדרך אל הגמר של יוסי פריאנטי

יוסי פריאנטי, נכנס לבית כשבוע לאחר פתיחת העונה. בהדרגה הוא הצליח לפתח קשרים וחברויות והחל להסתמן כדייר דומיננטי בבית. הוא גם היה הדייר שקיבל כרטיס כניסה ראשון לגמר. זוהי דרכו של יוסי פריאנטי

זמן צפייה: 00:11

יוסי לא מוצא את עצמו

יוסי נכנס לבית (יחד עם עינב) כשבוע לאחר הכניסה הראשונה וקצת התקשה למצוא את מקומו בבית. בהתחלה הוא התחבר לבן, לעידן ויהב - ועם הזמן התקרב מאוד לפרידה ומלאני ופיתח קשרים קרובים נוספים.

מי שהפריע לה במיוחד שיוסי לא מוצא את עצמו הייתה אורית שגם דאגה לקחת אותו לשיחה לאחר שהועמד להדחה בפעם הראשונה והסבירה לו שהוא חייב להיפתח יותר ולהביא את עצמו לידי ביטוי: "אתה פרווה".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-08-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ox3mjy23' duration='100']

הדחה דרמטית: ראש בראש מול עידן

אחד הרגעים הדרמטיים ביותר היה כשהדיירים התחלקו לזוגות עם הדיירים הקרובים אליהם בבית ולאחר הצבעות הקהל יוסי עמד להדחה ראש בראש מול עידן, שהודח מהבית. 

השניצל של יוסי 

יוסי כידוע הוא שף שכידוע גם השתתף במשחקי השף ואין ספק ששאר דיירי הבית נהנו מכישורי הבישול שלו.
במהלך העונה היה רגע מרגש במיוחד בו יוסי הכין יחד עם מלאני ארוחה של השניצלים המפורסמים שלו לחבריהם מהמילואים שהפתיעו אותם ונכנסו אל הבית. 

יוסי מותח את הדיירים ואת הגבולות

כבר בתעודת הזהות יוסי סיפר על עצמו שהוא אוהב למתוח אנשים ואכן הוכיח את זה מהר מאוד - כשבכל רגע פנוי שיתף פעולה עם בן, פרידה או נועם, ובדק את הגבולות של שאר הדיירים בצורות שונות ומשעשעות.
אחד משיתופי הפעולה המצחיקים ביותר היה כשהחליט ביחד עם פרידה למתוח את דיג'יי ולספר לו שפרידה בוכה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-45-part-01' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_a8axug1n' duration='127']

לצד האווירה הטובה והצחוקים, היו פעמים שלחלק מהדיירים בבית זה קצת הפריע. עינב, התלוננה לא פעם בפני יוסי שהוא מפריע לה לישון ובאחד הלילות, כשהמשיך לעשות תעלולים עם נועם ודיג'יי, היא לא הצליחה לשתוק יותר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-41-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ju5p9iik' duration='153']

"גבר מזרחי לא בוכה" 

לא פעם יוסי סיפר על הקשיים איתם התמודד בסביבה שבה גדל, על התחושה שהוא מאכזב את המשפחה ועל הצורך להוכיח את עצמו ולהראות שהוא מסוגל. לאחר הפיצוץ בין פרידה ואמילי שבו עלה לאוויר נושא של הגשמת חלומות, יוסי הגיע לחדר "האח הגדול" וסיפר על התהליך שעבר, ועל ההבנה שמגיע לו יותר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-47-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_1b66chxs' duration='319']

החתונה- חוזרים בזמן

לאורך כל העונה יוסי דאג לדבר על אשתו אסתריקה ובנם כפיר ועל הגעגוע הגדול אליהם. רגע בלתי נשכח היה במסגרת משימת הטלנובלה כשקיבל שיחת טלפון מרגשת מאסתריקה שחיזקה אותו ונתנה לו כוחות להמשך. ואם זה לא מספיק, במשימת השעון אסתריקה נכנסה אל הבית והשניים שיחזרו את החופה שלהם בסצנה שלא השאירה אף עין יבשה והבהירה לנו שמתחת לתדמית המחוספסת ולרוח השטות, מסתתר אדם רגיש ורומנטיקן.

כרטיס כניסה ראשון לגמר 

יוסי הצליח לשמש אוזן קשבת לדיירי הבית ופיתח חברות בעיקר עם פרידה, מלאני, נועם וגם הדר. בזכות הקשרים החזקים שיצר הוא היה הדייר הראשון שקיבל כרטיס כניסה לגמר והבטיח את מקומו כפיינליסט.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-54-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_xqjb0yie' duration='537']

האם יוסי יהיה המנצח הגדול של העונה? נגלה בגמר הגדול שיתקיים במוצאי שבת -21.9 בתוכנית "האח הגדול" ברשת 13.