מההדחה של איציק עד למשימת הטלנובלה וההעמדה הפומבית- תקציר השבוע בבית

ההדחה של איציק

השבוע נפתח בהדחה כשאתם קבעתם שאיציק עמרם הוא הדייר ה-14 שעוזב את בית "האח הגדול". צפו ברגע ההכרזה

איציק עמרם | צילום: קרדיט צילום: מיכה לובטון

 

משימת הטלנובלה

המשימה השבועית הייתה צבעונית במיוחד והצליחה להוציא צדדים מעניינים בדיירים, לייצר לא מעט סצנות דרמטיות ובעיקר - לערער את כל הדינמיקה הבית.

המשימה התחילה כשהדיירים לוהקו לדמויות לפי תכונות האופי שהדיירים שייכו להם, כשדיירת אחת, הדר, נפגעה במיוחד כשבחרו בה ל"דמות משנה".

הדיירים השתתפו בסצנות שקרעו אותנו מצחוק וגילו יכולות משחק די טובות, אספנו עבורכם את הקטעים הנבחרים.

Bb S6 Ep42 Part 01.sub.11

 

כתבות נוספות:

משימה סודית

כחלק ממשימת הטלנובלה, יוסי ופרידה קיבלו משימה סודית. פרידה נדרשה להעמיד פנים שהקליטה את השיר של אמילי "רוקדת בגשם" ושהקהל בחר בביצוע שלה כביצוע המנצח. הדבר הכה בהלם את דיירי הבית ובעיקר את אמילי, ופרידה הייתה צריכה להכיל כמויות של זעם, על לא עוול בכפה.

כשיוסי סיים בהצלחה את המשימה הסודית שלו, הוא קיבל שיחת טלפון מרגשת מאוד, שחיכה לה במשך עונה שלמה

 

העמדה פומבית

זאת לא טלנובלה אמיתית בלי העמדה פומבית. במהלך ההעמדה הפומבית, רוב דיירי הבית בחרו להעמיד את הדייר - שילה שלום.  עם זאת, שילה דווקא לא יועמד להדחה השבוע, וזה, בזכות הנקודה הבאה :)

Encoderhd1 133681371190450000

 

משימת החסינות הלילית טורפת את הקלפים

משימת חסינות הביאה את הדיירים המועמדים להדחה להיאבק על זכותם להישאר בטוחים עוד שבוע, וחשפה מה הדעות של המשפחות על הדיירים- מי הדייר הכי פחות אמין, סכסכן ואסטרטג? מי הם הדיירים שנפגעו במיוחד מהגילויים?

המנצח הגדול של המשימה הוציא את עצמו מרשימת המועמדים להדחה, והעמיד במקומו את עידן.

 

ישיבת התקציב

בישיבת התקציב השבועית הדיירים שכחו דווקא מוצר צבירה בסיסי מאוד וחביב במיוחד על חיים, כן כן, אנחנו מדברים על הקפה. זה גרם לכעס על הדיירים האחראים על התקציב, ולתחושה שיהיה קשה לעבור את השבוע הבא בשלום...

 

אור, אמילי, הדר, חיים, יוסי, מיכל, נועם ועידן - בשבת בערב, בפרק של "האח הגדול", אחד מהדיירים האהובים הללו ייפרד מהבית. אל תחכו, הצביעו לדייר שאתם לא יכולים לדמיין את הבית בלעדיו!