רק נכנסה וכבר הספיקה לשבור לבבות? הדיירים מקבלים את מלאני בפעם השנייה

לזה הדיירים לא ציפו - מלאני למברסקי שנכנסה בכניסה הראשונה כדיירת AI בשם גאיה, נכנסה שוב לבית האח והפעם כדיירת אמיתית. איך הדיירים הגיבו? הכול בכתבה

הכניסה השנייה של מלאני לבית האח הגדול עוררה סערה בקרב הדיירים ומיד בתום השידור, יהב, יוסי, עינב, הדר ואמילי ישבו עם מלאני בחדר הארונות סקרנים לשמוע מי היא באמת?. בזמן שמלאני מספרת, הדר מתוודה שהיא האחרונה שהיה אפשר לחשוד בה כדיירת לא אמיתית.

גברברי הבית לא בזבזו את הזמן והתכנסו ישר בתום השידור לישיבה צפופה בסלון. אור מציע לתאומים נועם וברק, לעשות אימון בוקר משולש עם מלאני ועידן מזכיר להם שהיא בכלל לא רווקה. הבנים חושבים ביחד מי מהגברים בבית דלוק על מלאני? ודני אומר בביטחון: "חיים דלוק עליה אש". נועם מתוודה שהוא ניסה את מזלו: "פיזרתי חצים באוויר" ודני מזכיר לכולם: "עידן גם בדק את השטח". עידן בתגובה, צוחק ולא מכחיש. עידן מספר שכשמלאני שהתה בבית בתור גאיה, התאומים הגיעו אליו ואמרו לו שמעל חמישה אנשים דלוקים עליה אבל הם החליטו שלו הכי מגיע לממש את אהבתו אליה.

Hd4 133639101221630000

כתבות נוספות:

לאחר מכן במטבח, פרידה אומרת לברק שלדעתה מזל שמלאני לא רווקה אחרת היה בלגאן עם עידן ואמילי. יחד עם זאת, פרידה אומרת שלדעתה מלאני היא השידוך המושלם עבור עידן. ברק מסכים שהיה למלאני קליק עם עידן אבל מדגיש שמי שהיה דלוק עליה זה: "עידן ועוד חמישה דיירים נוספים".

במקביל, חיים מתוודה בפני בן על רגשותיו כלפי מלאני: "משהו בבחורה הזאת גומר אותי" ובהמשך, חיים עובר ליד מלאני ואומר לה שכל כניסה ויציאה שלה מהבית שוברת את ליבו. חיים? גם אנחנו הוקסמנו כמוך.
בשיחה שהם קיימו היום בבוקר הם מדברים על החיבור בניהם ומלאני מוסיפה: "הבכי שלי מהסיפורים שלך היה הכי אמיתי" ואומרת שהיא מבינה שיקח זמן עד שהם יבנו אמון מחדש.

וכל זה קרה בפחות מיממה מאז כניסתה של מלאני לבית. אז מה הדיירים יחשבו על מלאני ואיך היא תשתלב בבית? נגלה בהמשך.