מצעד רגעי הלייב האייקונים של "האח הגדול"- התוצאות

ההדחה של דיאן, הכניסה של ספיר או גמר ה-VIP בהפתעה? קבלו את מצעד רגעי הלייב הכי אייקונים בתוכנית שאתם בחרתם!

האח הגדול | תקווה גדעון
האח הגדול | תקווה גדעון | צילום: האח הגדול | תקווה גדעון

כולם יודעים שב"אח הגדול" הכול יכול לקרות וקורה בלייב. מכניסה מפתיעה של אקסית עד הופעה של נועה קירל בתוך הבית, בבית הזה שום דבר לא צפוי ולא ידוע עד שהוא קורה.
ביום ראשון, ה-2.6 בשעה 21:15 תחל העונה החדשה של "האח הגדול" שתביא איתה עוד הרבה רגעי לייב אייקונים שישאירו אותנו המומים ומופתעים.
בנתיים קבלו את שלושת הרגעים שאתם בחרתם בתור רגעי הלייב הכי גדולים של "האח". ויש גם קטע בונוס שהוא חביב המערכת שלא יכולנו לוותר עליו.

מקום השלישי

זוכרים שהייתה פה קורונה? אז בזמן שאנחנו היינו בבדיקות ובסגרים לדיירים בבית לא היה מושג מה קורה בעולם שבחוץ עד הרגע הדרמטי שבו "האח הגדול" בישר לדיירים. התגובה שלהם הייתה בלתי נשכחת.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-02-clips-38-part-10' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='' poster='' kid='1_smhbdge5' duration='108']

 

מקום השני

בפער קטנטן מהמקום השלישי, בחרתם ברגע שבו טליה נכנסה לבית. כזכור, "האח הגדול" הכניס אותה מספר ימים לאחר אירוע הכניסה הרשמי, על מנת להפתיע את האקס אליאב טעטי. כניסתה של טליה שינתה את יחסי הכוחות בבית וכמובן בסוף טליה גם יצאה כזוכה הגדולה של העונה. אם רק מיסטר שחף היה יודע שאשתו לעתיד היא זו שיורדת במדרגות.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-03-part-05' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='' poster='' kid='1_90xgjffo' duration='181']

 

כתבות נוספות ב"אח הגדול":

 

ובמקום הראשון…

הרגע הכי אייקוני, הרואי, דרמטי, רומנטי ואהוב ביותר שקרה בשידור חי בבית "האח הגדול" הוא הרגע שבו שי הודחה מהבית ושניר שהתקשה מאוד לקבל את בחירת הצופים כמעט קם ועזב איתה את הבית. לשמחתנו הוא נשאר והגיע לחמישיית הגמר המכובדת.
וכידוע לכולם סוף טוב הכל טוב והזוג התאחד מחדש בסיום העונה, התחתן ומצפה לילד ראשון.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-54-part-04' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='' poster='' kid='1_2ho14mzo' duration='93']

 

בחירת המערכת

מבחינתנו היה רגע לייב נוסף שלא יכולנו להתעלם ממנו .הרגע שבו דיירי עונת ה-VIP ישבו להנאתם בסלון וחשבו שזה עוד ערב רגיל. אבל אז "האח הגדול" הודיע להם על גמר בהפתעה והתגובות היו בהתאם.
אין ספק שלראות את זהבה בן יוצאת מהבית עם פיג'מה כזוכה במקום הראשון היה מחזה בלתי נשכח.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-01-clips-03-part-62' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='' poster='' kid='1_hy4kv2xj' duration='126']

אז איזה עוד רגעי לייב מפתיעים צפויים לקרות לנו? את זה נגלה כבר באירוע הכניסה של "האח הגדול", אל תפספסו.