הדרך אל הגמר: חזרה אל הווינרים של "האח הגדול"

לקראת הגמר הגדול, חזרנו אחורה בזמן לזוכים מעונות עבר בניסיון להבין מה הוביל אותם לפסגה

Bnouri

חלקם הגיעו מרקע לא פשוט וחלקם היו מוכרים לנו עוד לפני הכניסה לבית וגרמו לנו לשנות את דעתנו עליהם, אבל מה שבטוח זה שכולם גרמו לנו להתאהב בהם.

עונה ראשונה - ישראל אוגלבו

אוגלבו זכור לנו מהרקע הלא שיגרתי ממנו הוא בא. הוא נולד בבני ברק, בבית חרדי ומאוד הדוק ובתעודת זהות שלו הוא שיתף שהוא מעולם לא הרגיש שייך למגזר החרדי. בגיל 15 הוא מצא את עצמו הומלס, שוטט הרבה וחיפש מה לאכול. המסגרת הצבאית שיקמה אותו ונתנה לו פתח מילוט, הוא סיים שלוש שנים כלוחם בגולני. הניצחון שלו ריגש את כולנו כשראינו בלייב איך אדם שהיה במשבר הגיע לעיניי כל המדינה לפסגה, מה שהזכיר לנו את הריאיון הראשון שלו אחרי הניצחון, לחצו כאן לצפייה בראיון המרגש.

האח הגדול

 

עונת ה - VIP  - אסף גורן

אסף הגיע לאח הגדול כשהוא בן 27 וגר בלוס אנג'לס, הוא ניצח כמה תחרויות ברייקאנס באירופה ונסע לאמריקה להגשים את חלומו. על אף שהחיים שלו נראו מהצד זוהרים המציאות בה הוא חיי היתה מאתגרת והוא נאלץ לחיות ברכב במהלך השהות שלו באמריקה. ואם חשבתם שזכייה בתוכנית זה ההישג המרשים שלו, אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהיה לו עוד רגע מרשים ומסוקר במיוחד כשעלה עם קטע ראפ שלו לצד הנאום של מדונה בגראמי.

אסף גורן האח הגדול VIP
אסף גורן האח הגדול VIP

 

עונה שנייה - תקווה גדעון

תקווה הגיעה אלינו מחולון, בגיל 31, והפחד הכי גדול שאיתו היא נכנסה לבית היה להיות המודחת הראשונה ואנחנו שמחים שהיא הבינה שהשמיים הם הגבול. תקווה סיפרה בתעודת הזהות המציאות אליה נולדה והאתגרים שחוו ההורים שלה. ואם כבר הספקתם לשכוח איך תקווה הייתה בבית. לחצו כאן בשביל לצפות ברגעים הגדולים תקווה גדעון בבית.

תקוה לאחר שניצחה באח הגדול
צילום: רשת 13

 

עונה שלישית - זהבה בן 

יותר משלושים שנה חלפו מאז שזהבה בן, הפכה לאחד השמות הידועים במוזיקה הישראלית. היא נחשבת לפורצת דרך במוזיקה המזרחית וככזו שהביאה את הז'אנר ללב המיינסטרים. בכניסתה לבית זהבה הצהירה שהיא רוצה שיכירו את זהבה האמיתית, ואין ספק שהיא הצליחה ויצאה כווינרית אמיתית. לחצו כאן בשביל להיזכר בדרך של זהבה בבית "האח".

זהבה בן בגמר
האח הגדול

 

עונת ה - VIP - אורן חזן

אורן מוכר לכולנו במקצועו כפוליטיקאי וחבר כנסת לשעבר מטעם הליכוד. אורן הוכיח במהלך שהותו בבית שהוא לא רק חבר הכנסת הפרובוקטור, אלא גם חבר ואיש משפחה. הוא לא התבייש לפתוח את הלב בפני "האח הגדול", בפני הדיירים ובפני הצופים בבית.  איך אורן הגיב מיד אחרי הניצחון? לחצו כאן כדי להיזכר.

קובי מחט בריאיון עם אורן חזן לאחר הזכייה באח הגדול | צילום: רשת 13

 

עונה רביעית - טליה עובדיה

טליה נכנסה לבית כמה ימים אחרי שאר הדיירים ובכובע של האקסית של הדייר אליאב טעטי. הדרך שלה בבית הייתה מאתגרת. חלק מהדיירים אהבו אותה וחלק ממש לא. מעבר לפרס הנכסף טליה זכתה גם באהבה והכירה את בן זוגה שחף רז שאיתו היא התחתנה.

טליה עובדיה, האח הגדול עונה 4
טליה ברגע הזכייה | צילום: האח הגדול

 

עונה חמישית - יובל מעתוק

יובל נכנסה לבית בגיל 28. היא גרה בתל אביב ובמקור היא ממגדל העמק. היא נכנסה ללב של כולנו לאחר ששיתפה בחיים שלה כאחות תאומה לאח על הספקטרום האוטיסטי  וגם את הקשרים המורכבים שהיו לה עם גברים בעבר.

יובל מעתוק
יובל מעתוק הכלה