מודח אחד יחזור להיות דייר - למי תתנו הזדמנות שנייה?

רגע לפני שאחד הדיירים שהודחו יחזור אל הבית חזרנו בזמן ונזכרנו למה כל אחד מהם צריך לחזור ואיך זה ישפיע על הבית

זמן צפייה: 00:39

דינור אבשייב, המודחת הראשונה, אמנם יצאה מהבית אחרי שבוע בלבד אבל כבר הספיקה להתנגח עם אור (אחרי שקראה לו "השייח של הבית") ועם הדר, להתחבר לפרידה וליצור פוטנציאל זוגי עם יהב.
אנחנו סקרנים לגלות במידה ודינור תחזור לבית- האם היא תמשיך להתנגח באור, מה יקרה בינה לבין הדר ואיך זה כל זה ישפיע על היחסים שלה עם יהב במידה וגם הוא יחזור.

דינור אבשייב

 

דנה בן שושן הייתה הדמות האימהית, הבשלנית העיקרית בבית והאחראית על התקציב. ההדחה שלה הותירה את הדיירים מופתעים ועם קצת פחות ספינג'. אם דנה ייתכן והיא תצליח להחזיר את האווירה המשפחתית אל הבית ולשמח את אור וכמובן - תנהל את ישיבות התקציב.

דנה בן שושן

 

אורית טנג'י, האישה ושוקולד האגוזים, נכנסה אל הבית ביחד עם בתה לירון טנג'י והתקשתה להמשיך בלעדייה לאחר שהודחה. אך עם הזמן מצאה את המקום שלה בתוך הבית ולמדה לראשונה בחייה לעשות דברים בשביל עצמה בלבד.
אורית הייתה דיירת שעוררה לא מעט סערות וויכוחים בבית אבל לצד זה הצליחה לספק לא מעט רגעים של צחוק. אנחנו רק סקרנים איך שמעון והעציצים יסתדרו במידה ואורית תחזור לבית.

 

עידן גלפר  הידוע בכינוי - "הקצין והג'נטלמן" של הבית שישר קיבל את האחריות על התקציב.  די מהר נוצר חיבור בינו לבין אמילי ולמרות עליות ומורדות בין השניים הם המשיכו להתקרב ולפתח קשר קרוב. הדחתו של עידן מהבית השאירה את הדיירים המומים ואת אמילי שבורת לב.

עידן גלפר, חצר

 

עם כניסתו של יהב הוא התקשה למצוא את עצמו בבית אבל כן התחבר עם קורלי שגילתה בו עניין. במקביל, הוא והדר התחילו להתקרב ולאחר שתום הודח יהב אפילו התוודה בפניה על הרגשות שלו . יהב לא הסתיר גם את היריבות שלו עם אור ואת הקושי שלו להסתדר איתו בבית.
הדחתו הייתה מאוד מפתיעה עבורו ועבור הדר,קורלי ועינב שהיו מאוד קשורות אליו.

 


צחי פלג 
המודח הטרי מהבית שיצא רק במוצ"ש האחרון. הוא נכנס לבית בסערה גדולה כשרגע לפני כניסתו העמיד את אור להדחה במסגרת משימת הטלפון מה שעיצבן קצת את אור.  עם זאת השניים כן התקרבו ואפילו מצאו קווי דימיון בניהם. במהלך שהותו הקצרה בבית צחי הצליח להתחבר לדיירים ולהשמיע את דעתו. חזרתו לבית תוכל להיות הזדמנות טובה להמשיך ולראות צדדים נוספים בו.

Bb S6 Ep23 Full.sub.04

 

 

אז דינור, דנה, אורית, עידן, יהב או צחי- אנחנו לא יודעים מי יחזור הערב לבית אבל אנחנו כן יודעים שהולך להיות מעניין, הערב (רביעי) באח הגדול רשת 13