שברו את הרשת: אלו הרגעים הוויראליים של העונה

לכבוד סיום העונה של "האח הגדול" ריכזנו לכם את הקטעים ששברו את הרשת מעמוד הטיקטוק של רשת 13. מי הגיע למקום הראשון ואיזה סאונד לא יוצא לנו מהראש? כל הפרטים בכתבה

מקום חמישי - 986.4K

במקום החמישי, קבלו את קוקו: תעודת הזהות של קורלי, שבה היא מציגה את עצמה באנגלית ועברית משולבות, הפכה לסאונד בלתי נשכח שליווה את העונה וגרם לנו להגיד "היי ביג ברו" ללא הפסקה.

מקום רביעי - 1.1M - עם שלושה קטעים שנחקקו בזכרוננו

הרגע בו נועם פותח בפני "האח" את כל מה שהוא חושב על הקשר של אמילי ושילה לאחר שעידן יצא מהבית, עורר סערה ברשת וחילק את הצופים למחנות.

@reshet13tv ״אם זו זוגיות אני לא רוצה להיות בן זוג של אף אחת בחיים״ #האחהגדול #האחהגדול2024 ♬ original sound - רשת 13

רגע נוסף ובלתי נשכח, היה כשפרידה נפגעה מאמילי והגיבה באופן שהפתיע את כולנו. זו הייתה הפעם הראשונה שבה ראינו את פרידה ככה והתגובות לא איחרו לבוא.

@reshet13tv פרידה נגד אמילי: מי צודקת לדעתכם? #האחהגדול #האחהגדול2024 ♬ original sound - רשת 13

רגע נוסף ששבר שיאיים היה של פרידה (והסווטשירט) בחדר האח לאחר ששמעה את כל מה שדני אמר עליה בפודקאסט!

@reshet13tv סאונד חדש ⁉️ לא יודעים ולא מבינים #האחהגדול #האחהגדול2024 ♬ original sound - רשת 13

מקום שלישי - 1.3M

הרבה לפני שהיא רקדה בגשם, הרגע בו הכרנו את אמילי קופר לא הצליח לצאת לנו מהראש ולפי התגובות ברשת נראה שהיא לגמרי הצליחה להטביע את חותמה.

 

מקום שני - 1.6M

האמת שלא הופתענו. זאת אמנם לא פעם ראשונה שקרובי משפחה נכנסים לבית, אבל הדינמיקה של הטנג'יות בתעודת הזהות הייתה ללא ספק אייקונית וחשפה בפנינו קצת ממה שאנחנו עומדים לראות.

מקום ראשון - 1.9M

אל המקום הראשון והמכובד, הגיעה דווקא הדיירת שהגיעה למקום השני. פרידה כבשה אותנו עם תעודת הזהות שלה והרגע שבו דיברה על מערכות היחסים בחייה פשוט קרע אותנו מצחוק!

@reshet13tv זוגיות? אני לא מכירה.. מה דעתכם על פרידה? 💙 #האחהגדול2024 #האחהגדול ♬ original sound - רשת 13

 

לסיכום, זו הייתה עונה ששברה את הרשת, גרמה לנו להתמכר לסאונדים חדשים ולהתאהב בכל אחד מהדיירים - ואנחנו לגמרי הולכים להתגעגע!