"הלב נשבר": בן דודם של דיירי בית "האח הגדול" נפל בעזה

גיא ולירון בהתייחסות רשמית להודעה הקשה שפורסמה מוקדם יותר היום בנוגע למותו של קרוב משפחתו של נועם מדר, דייר "האח הגדול"

זמן צפייה: 00:49

היום בבוקר (רביעי) צה"ל התיר לפרסום כי סמל-ראשון עמית באכרי (21) מיושיביה, נהרג בפיצוץ מבנה ברפיח שבדרום רצועת עזה, יחד עם סרן דניאל מימון טואף (23) ממורשת, סמלת-ראשונה אגם נעים (20) ממשמרות, וסמל-ראשון דותן שמעון (21) מאלעזר.
עמית היה בן דודם של דיירי בית "האח הגדול" ברק ונועם מדר.
משפחת מדר נפרדה ממנו במילים קורעות לב וחשפה את בחירתה בנוגע האם לעדכן את נועם שעדיין נמצא בבית.

המשפחה ספדה לו בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם של נועם: "היית בן דוד טהור. הלב נשבר ומסרב להאמין". בנוסף, הם ביקשו מהציבור לקרוא פרק תהילים לעילוי נשמתו ולכל גיבורי ישראל.

צילום: צילום מסך מתוך הסטורי של נועם מדר

בהמשך, המשפחה פרסמה באמצעות חשבונו של נועם תמונה משותפת של עמית ונועם, ושיתפה בנוגע לסיטואציה המורכבת: "עברנו שעות קשות של התלבטויות באיזה דרך הכי נכון להתמודד עם הסיטואציה הקשה שתפסה אותנו אבל אנחנו יודעים שעמית היה כ"כ גאה בנועם ובדרך שלו", והבהירה: "המשפחה כרגע החליטה לא לספר לנועם ולתת לו להמשיך את המסע שלו בצעדיו האחרונים".

צילום: צילום מסך מתוך הסטורי של נועם מדר
2dtipy
צילום: צילום מסך מתוך הסטורי של נועם מדר

מוקדם יותר היום, נועה, אחותו של עמית תיארה כיצד הוא התגייס למשטרה הצבאית, נלחם כדי לשרת ביחידה קרבית: "הוא ראה מה קורה במלחמה ולא יכול להישאר בתפקיד. למרות שהיו לו בעיות פרופיל הוא עשה הכל כדי לעבור לקרבי. הוא פשוט הרים את כל צה"ל על הרגליים כדי לעבור". היא סיפרה שנפצע לאחרונה מירי נ"ט שנורה לעבר הצוות שלו, אך התעקש לחזור, ותיארה אותו: "הגבר הבכור במשפחה. הגאווה שלנו.. הלוחם הכי טוב, האח הכי טוב, התלמיד הכי טוב"