עידן מול אורית, אחד יעזוב ואחד יחזור לבית- במי יבחרו הדיירים?

יום מתוח עובר על הבית בעקבות חזרתם של הדיירים החדשים ישנים - אורית ועידן. לאחר הרבה שיחות והשלמות פערים הדיירים ייצטרכו לקחת החלטה דרמטית בשידור חי שתשפיע על כל הבית ותיקבע- מי יחזור ומי יעזוב סופית?

זמן צפייה: 00:38

חזרתם המפתיעה של אורית טנג'י ועידן גלפר הכניסה את כל הדיירים להלם והסעירה את הבית. פחות מ- 24 שעות שלהם וכבר יש הרגשה שמאזן הכוחות בבית השתנה. במהלך היום גם עידן וגם אורית דאגו להשלים פערים ולקיים שיחות עם הדיירים.

אז רגע לפני הערב שבו הדיירים יבחרו בשידור חי את מי הם משאירים בבית, רצינו לעשות סדר ולראות איך התגובות סביב כניסתם ולנסות להבין איך הבחירה הגורלית עשויה להשפיע על הבית כולו.

 

"באתי לפה דף חדש": אורית 

עם כניסתה של אורית אור היה בעננים- "אני עדיין לא מאמין שאת פה!". בשיחה שהייתה להם בלילה בחצר הוא סיפר לה כמה היה לו קשה כשהיא עזבה וכמה דמעות הוא הוציא עליה. גם דני וחיים שמחו מחזרתה ודאגו להציג לה את החיקויים שעשו לה.
אורית הכריזה שהיא באה ברוח טובה לבית ושהיא בטוב עם כולם.

עם זאת היו כמה דיירים שפחות שמחו. גם עינב וגם יוסי הביעו את החשש שלהם מאיך חזרתה של אורית תשפיע על האווירה בבית. בשיחה של יוסי עם מלי הוא משתף אותה שאורית מאוד מצחיקה אבל גם שואבת הרבה אנרגיות ועושה הרבה בלגאן בישיבות תקציב.
גם קורלי נכנסה לחשש אחרי ששמעה את ההערה של אורית לבן- "אני מקווה שהיחס של שניכם לקשר באמת הדדי" מה שגרם לקורלי להילחץ מזה שהיחסים שלה ושל בן ייפגעו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2407180819' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_iafu07gb' duration='53']

 

"אולי בגלל שהייתי עם אמילי פספסתי קשרים עם אנשים": עידן

עידן מתקבל בשמחה על ידי רוב דיירי הבית וכמובן- אמילי (שכזכור החליטה להתקדם כי היא לא קיבלה ממנו שום סימן בזמן שהוא היה מחוץ לבית).
יוסי שמח מאוד שעידן חזר וסיפר שהוקל לו כי הוא הרגיש אשמה על זה שעידן הודח לאחר שהועמדו ראש בראש במעמד ההדחה.
בסבב שיחות שעידן התחיל עוד בלילה הוא מודה שהוא בא לבית מלכתחילה כדי להוציא מעצמו עוד צדדים של רגש וכנראה בגלל האינטנסיביות של הקשר עם אמילי זה גרם לו להסתגר ולהתרחק משאר הדיירים בבית וזה משהו שהוא כן רוצה לתקן ולשנות.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2407180125' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ryi87d4k' duration='64']

קשה לדעת במי יבחר כל דייר ולפי אילו שיקולים והמתח רק הולך וגובר לקראת ההחלטה. רק היום בערב (חמישי) נגלה בשידור חי- מי יקבל הזדמנות לחזור לבית כדייר קבוע ומי יעזוב סופית.

כתבות נוספות: