"מייצרים לי תדמית של בחורה זולה. בהתחלה זה הכעיס אותי, אבל אני יכולה להבין את זה": דינור אבשייב

כמי שגדלה בפנימייה במשך 11 שנים, לדינור אבשייב לא ממש אכפת מהתגובות שהיא מקבלת על התמונות השנויות במחלוקת שהיא בוחרת להעלות לרשתות. יש לה רשימת דרישות מדויקת לחתן המיועד והיא לא מתביישת להודות שהגיעה ל"אח הגדול" כדי להתפרסם. והיא ממש לא מתכוונת להתנצל על שום דבר, וגם תכלס - אין לה על מה | ריאיון

אחד החלומות הגדולים של דינור אבשייב, הדיירת החדשה שנכנסה השבוע לבית "האח הגדול", הוא להתחתן. הבעיה היא, שעם רשימת הדרישות שלה לגבר החלומות – היא תצטרך לעבוד מאוד קשה בכדי למצוא אותו: "קודם כל שיהיה גבוה, מעל 1.70, זיפים, שחום, לא חייב להיות הכי חתיך אבל הוא צריך לאהוב אותי ולחיות בשבילי, לחשוב שאני הדבר הכי יפה שראית בחיים שלך", היא מספרת בריאיון לרשת 13. "שיהיה אשכנזי אבל לא מיונז. וגם לא ערס מנתניה. שיבוא לי מבית מרוקאי, שיפתח לי את הדלת, שיהיה ג׳נטלמן, זה עושה לי את זה למות״.

איך נוצר מצב שאת רווקה כבר כמה שנים?
"הייתה לי זוגיות מאוד רעילה אבל למדתי ממנה. הוא היה מהמר, הבאתי לו את כל החסכונות שלי. ידעתי שאני נכנסת למקום שהוא לא טוב בשבילי. אין לי מושג למה בחרתי להישאר, היום אנחנו לא בקשר"

ועם כל מה שעברת, את עדיין מאמינה באהבה?
"מה אני אגיד לך... אהבה זה דבר קשה מאוד. אני מייחלת לאהבה שתגיע כבר עוד השנה. אני מייחלת למצוא את הפרטנר שלי לחיים. אני רווקה כבר חמש שנים וזה באסה, אני לא זוכרת מה זה פרפרים בבטן, וזה יהיה מאוד מעניין אם זה יקרה לי בבית 'האח הגדול'".

אז אני מבין שאת לא פוסלת רומן בבית.
"אני באה ממש פתוחה לבית 'האח הגדול'. אתה גם לא יכול לשלוט בחיבור בין אנשים. אולי זה באמת יקרה".

 

"הייתה לי את הזכות לגדול בפנימייה"

דינור אבשייב היא בת 26 מנתניה, רווקה, ועובדת כמנהלת חשבונות כבר שלוש שנים. בתעודת הזהות שלה סיפרה כי כשהייתה בת שבע הועברה לפנימייה, שם גדלה במשך 11 שנים. "היו לי המון מכשולים בדרך אבל זאת הייתה חוויה מדהימה", היא מעידה, "הייתי מאחלת לכל ילד לעבור את זה".

וואו, לרוב האנשים המילה "פנימייה" נשמעת קצת מפחידה.
"כשאתה אומר שהיית בפנימייה ישר עולה לאנשים קונוטציה שלילית. אני מבינה, הנורמה היא שכל ילד יגדל בבית נורמלי, אבל החיים מובילים אותנו לאן שהם מובילים אותנו והייתה לי את הזכות לגדול בפנימייה שהייתי בה. לקחתי משם הרבה כלים כדי להיות מי שאני היום".

אני מניח שהחוויה הזאת השפיעה מאוד על האופי שלך.
"אני יכולה להעיד על עצמי שיש לי אופי מאוד הישרדותי. אתה נכנס בגיל שבע למקום שאתה לא מכיר, וישן באותו חדר עם מלא ילדים זרים. זה מעצב את האישיות, אבל אני לקחתי את זה למקום טוב".

אז בעקבות הילדות שלך בפנימייה, איך הקשר עם המשפחה?
"אנחנו משפחה קטנה. אני, אחותי ואימא שלי. תמיד זה היה שלושתנו".

אני יכול לשאול איפה אבא בתמונה?
"אתה יכול בכיף לשאול אבל אין לי מה לענות לך כי הוא לא בתמונה מאז שנכנסתי לפנימייה".

אני מבין שאת גרה גם כיום בנתניה, שם גדלת. אין לך חשק לעבור לעיר הגדולה?
"ממש ממש לא, אני שונאת את תל אביב. אין לי שום אהבה לעיר הזאת".

למה?
"החניות, הכול יקר, הכל מרגיש לי מאוס שם. הבעיה שבנתניה אין איפה לצאת לבלות אז אני יוצאת לתל אביב, אבל חוזרת אחרי לנתניה. גם בעתיד אני ארצה להקים משפחה בנתניה".

 

"מייצרים לי תדמית של בחורה זולה. בהתחלה זה הכעיס אותי, אבל אני יכולה להבין את זה"

תגידי לי, למה את בכלל רוצה להיכנס לבית "האח הגדול"?
"וואו אני אגיד לך, הכי תכלס - זה כסף וזוגיות. מעבר לזה, יש לי רצון שיכירו את דינור האמיתית. אם אני הולכת ברחוב אז כן יזהו אותי מהטיקטוק אבל הפער בין התגובות שאני מקבלת לאיך שאני במציאות הוא גדול".

מה הכוונה?
"אני מעלה הרבה תמונות וסרטונים בבגדי ים או בגדים חשופים וזה לא אכפת לי, אני מתה על הגוף שלי, ואז כשמכירים אותי אני שומעת משפטים כמו 'איך את שונה' או 'לא דמיינו אותך כזאת'. מייצרים לי תדמית של בחורה זולה. בהתחלה זה הכעיס אותי, אבל אני יכולה להבין את זה. ברגע שמכירים אותי אז מבינים מי אני. מצד שני, במדינה הקטנה שלנו, שהכול פה כל כך שמרני, אני יכולה להבין למה התגובות מגיעות, אבל אני עדיין ממשיכה בשלי".

דינור אבשייב
דינור אבשייב | צילום: מיכה לובטון

 

 

היא נכנסה לבית "האח הגדול" בסערה באירוע הפתיחה השני, וקשה היה לפספס אותה בעיקר בזכות הכניסה הדרמטית שלה (ואם לא ראיתם אותה אומרת את שמה בלופים עם הגעתה לבית – עשו זאת במיידי – כי לא משנה איך נתאר את זה, עדיף לכם לראות בעצמכם).

ספרי לי על הרגע שהבנת שהתקבלת ואת נכנסת לבית.
"אני הכי לא האמנתי. אני בחורה מאוד מאמינה, והקדוש ברוך הוא יודע מה הוא עושה. כנראה שזה בדיוק הזמן שלי להיכנס. אני חייבת להגיד לך שעכשיו יושבת ומדברת איתך מהמלון ולא מאמינה שזה קורה לי. מצד שני, עוד מאז שהייתי בפנימייה אמרתי לעצמי - יום יבוא ואת תהיי שם".

ועכשיו, כשאת נכנסת לבית, איזה פריט הכי חשוב לך להכניס לשם?
"זה אולי יצחיק אותך, אבל לייזר לגוף. חיים, אני קווקזית, אין לי לאן לברוח. אני לא אשרוד בלי זה. כרגע הלייזר זו האהבה הכי גדולה שלי".

איזו דיירת את חושבת שתהיי?
"שמע, פניי תמיד לשלום. אני תמיד באה בגישה טובה, אבל אם ייכנסו איתי לפינה אני לא אהסס להיכנס איתם לפינה".

איך נכנסים איתך לפינה? מה יפריע לך?
"כל האנשים השחצנים והיהירים לא בשבילי, 'אני' ו'אני' ו'אני' עושה לי גירודים בגוף. יש לי פיוז קצר, אפשר לעצבן אותי בשנייה".

גם אוכל יכול לגרום ללא מעט מריבות בתכנית, מה יהיה לך חשוב בישיבות תקציב?
"אני שואב אבק, אני אוכלת הכול אבל כשאני שומעת 'ישיבות תקציב' ישר אני חושבת על סיגריות. אני לא אתן מקום למעשנים לקחת סיגריות ולבוא על חשבון האוכל הבסיסי שלנו בבית. זה יכול להכניס אותי למריבות עם אנשים".

יש דייר עבר שאת ממש מעריצה או שהוא מודל לחיקוי בשבילך?
"מאוד נהניתי לראות את הדיירים המצחיקים על המסך. קותי (סבג) וג׳קי (מנחם) היו גומרים אותי ממש".

אז אני מקווה שגם את תדאגי לנו לסינקים מצחיקים העונה.
״עליי. לגמרי״

יש לך גבולות שבחיים לא תעברי עליהם בבית?
"חרמות ונידויים. מבחינתי יש אפס מקום לדברים האלה. גם אם זה יבוא על חשבוני, אני לא אתן לזה מקום. חוויתי את זה על בשרי, אני יודעת מה זה להיות מוחרמת. אין מצב שזה יקרה כל עוד אני בבית 'האח'".

"אני מחפשת קצת לברוח מהמציאות. אנשים יוצאים למסיבות, מבלים. זה עצוב לומר אבל זו המציאות, חייבים להמשיך"

כניסה לבית בתקופה כזאת זאת משימה לא פשוטה. מה התחושות שלך?
"אני מאוד חלוקה בנושא הזה. אי אפשר להמשיך בסדר היום ולברוח מהמציאות, אבל מצד שני אנחנו צריכים את זה. אני כבר כמה חודשים לא רואה חדשות, אני מחפשת קצת לברוח מהמציאות. אנשים יוצאים למסיבות, מבלים. זה עצוב לומר אבל זו המציאות, חייבים להמשיך".

ראינו כבר הרבה עונות של "האח הגדול", מה החידוש שאת חושבת שתביאי הפעם?
"אני באמת לא אשפוט בן אדם לפני שאכיר אותו. זה מלווה אותי מאוד ביום יום בגלל הביקורות שאני מקבלת ביום יום. אני חושבת שאם כמה אנשים יגידו 'היא לא מי שחשבנו שהיא', אז עשיתי את שלי. תכלס, פשוט יראו את דינור בטלוויזיה ויבינו".

עם יד על הלב, הרבה אנשים מגיעים לתכנית להתפרסם. הגעת בשביל גם זה?
"ברור שהגעתי גם בשביל זה. אחד החלומות שלי זה חופש כלכלי. אני מחפשת את הפלטפורמה שתעזור לי להביא את מי שאני למרכז הבמה. מצד שני, אני יודעת שיום אחרי שתגמר התכנית אני חוזרת למשרד לעבוד. בעבר היה לי חלום להיות שחקנית. להגיד לך שזה יכול למנף את זה? חד משמעית כן, אבל שוב - גם אם לא, אז הכל טוב. תחשוב כמה רוצים להיכנס לבית ולי ניתנה ההזדמנות להראות מי זאת דינור".

כמה עוקבים יש לך עכשיו באינסטגרם?
"יש לי 16 אלף, אבל לא מעניין אותי כמה עוקבים יעלו לי האמת, לא נכנסתי בשביל זה".

כתבות נוספות:

האח הגדול, עונה 6, פרק 3: עידן מגלה את הכל
עקפה את כולם בסיבוב? ההישג הכפול של קורלי
"באנו לריב פה?" : מאמא טנג'י מתקשה להתרגל לבית