המשימה שהקפיאה את הבית - האם הדיירים יצליחו להישאר בפריז?

משימת הפריז האהובה מהעונות הקודמות חזרה אל הבית, וגרמה לנו לצחוק, להתרגש ולרצות שהזמן יעצור לתמיד. אלה הרגעים הגדולים

זמן צפייה: 00:30

כמו שאנחנו כבר מכירים, משימת הפריז גורמת לדיירים לקפוא במקום ולעמוד בפני פיתויים והפתעות בלי לזוז. אבל זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה והדיירים נאלצו הפעם להתמודד עם הרבה יותר הטרלות מהרגיל.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2408041010' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_heyqeqek' duration='66']

הבוקר נפתח עם עינת שרוף, שהופיעה מול הדיירים ושיחזרה את הסרטון המפורסם שלה נחנקת מבורקס.

הטיקטוקרית שיר בן חמו  הצליחה להפתיע את הדיירים עם כמה חיקויים מאוד מצחיקים. אפילו פרידה לא יכלה לעמוד בפני החיקוי שלה וככה היא הגיבה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2408041417' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_47y86a0m' duration='41']

אפילו שילה קיבל הפתעה מיוחדת כשאחותו, יוצרת הסאונד הוויראלי בטיקטוק "הם עושים על האש", נכנסה אל הבית, והיו לה גם כמה מסרים לדיירים אחרים.

כתבות נוספות:

עוד אורחת שהגיעה היא לא אחרת מאשר האישה בוורוד, פנינה רוזנבלום, שהפתיעה את הדיירים כשנכנסה לבית ושרה את הלהיט שלה "איראן דונט שוט".

הדיירים גם זכו לקבל השמעת בכורה של השיר "רוקדת בגשם", שהפיקו רון ביטון ומאור שטרית עבור אמילי, מה שגרם לאמילי ולדיירים להגיב בהתרגשות וגם עידן לא נשאר אדיש.

עם זאת המשימה הביאה עמה לא מעט חיכוכים, כאשר שילה עשה מעשה שהצליח להרגיז את כל הבית.

אז מה בדיוק קרה בבית? מי הצליח לעמוד בפיתוי ומי שבר את המשימה? מה עשה שילה שגרם לדיירים לכעוס עליו? הערב (רביעי) בפרק של "האח הגדול" ברשת 13.