הדרמה הגדולה בין אמילי לפרידה: עושים לכם סדר

הצופים של ערוץ 26 בטח שמו לב לסערה שהתחוללה ב24 שעות האחרונות בין אמילי לפרידה, ואיך לעינב יש קשר לכל זה? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר

פרידה ואמילי

קודם כל, נזכיר שהמתח בין אמילי לפרידה נבנה לאורך העונה סביב החלום של כל אחת מהן להיות זמרת. המתח ביניהן התגבר במשימה הסודית שקיבלה פרידה כחלק ממשימת הטלנובלה, בה היא נדרשה לעבוד על אמילי שהיא הקליטה גם את השיר "רוקדת בגשם", ושהקהל העדיף את הביצוע של פרידה.

אז מה קרה הפעם?

אתמול (יום א) אמילי סיפרה לעינב שהיא שמעה את פרידה אומרת למלאני שהגיע הזמן שעינב תתמקד בבן אדם אחד ולא תיתן מעצמה % 20 להרבה אנשים. עינב התעצבנה: "החזקתי ממנה וזה הפתיע אותי בטירוף היא באמת מרגישה שאני נותנת לה רק 20 אחוז. כמה אני שם בשבילה, היא לא שמה לב? "

בהמשך היום, עינב ופרידה עלו לדבר בנסט ופרידה הסבירה לעינב שהיא לא מרגישה שונה עבורה מהדר, אמילי או מלאני: "ואפילו ירדתי לסוף תחתית השרשרת". עינב אומרת שאין לה חברה הכי טובה גם בבית וגם בחוץ כי יש לה ניצוץ שונה עם כל אחד, ומוסיפה שהן רואות את הדברים שונה. פרידה אומרת לעינב שבמשימה הסודית היא התבאסה עליה כחברה: "את פחות ממה שחשבתי", עינב: "אולי אני לא עומדת בציפיות שלך וזה בסדר".

עד כאן הרוחות היו יחסית רגועות עם מתח קל באוויר. אבל דווקא אתמול התוכי חזר והשמיע את אמילי אומרת: "זה הקטע של פרידה - היא חושבת דברים על הרבה אנשים בבית, היא שומרת בפנים ולא מדברת אותם". פרידה הגיבה: "זה לא שאני חושבת דברים על אנשים ולא מדברת את זה, אני חושבת. אני מעכלת רגע מה אני מרגישה ואז אני אומרת את זה לבן אדם ולא ל- 18 אנשים, כי אני לא רואה ברכילות כמשהו מקדם".

כתבות נוספות:

בהמשך הערב, הדיירים ישבו יחדיו לאחר משימת "גיבורי האח" ופרידה אמרה שחשוב לה להגיד משהו בפורום של כולם כיוון שנאמר עליה שהיא לא אומרת את מה שהיא מרגישה וכנראה היא צריכה לדבר בנוכחות כל הדיירים. פרידה ביקרה בפומביות את ההתנהגות של אמילי שאמרה לדיירים הבוקר להתכונן לתקציב בסיסי כי היא לא עומדת לשתף פעולה עם המשימות. בתגובה, שילה יצא להגנת אמילי וציין שהיא עשתה כמעט את כל המשימות. אמילי הלכה למטבח, עינב אחריה, תוך כדי שהן ממשיכות לדבר על התקרית. אמילי: "וואלה יופי פתחה את הפה שלה אחרי שבעים ימים", ועינב חיזקה שאמילי דיברה יפה. פרידה קלטה שאמילי מדברת עליה במטבח והתעצבנה עליה ברמה שעוד לא ראינו. לחצו כאן לצפייה בקטע

ומה קרה אחרי זה אתם שואלים? איך אמילי קמה בבוקר שלמחרת? מי מהן אזרה אומץ והציעה לשנייה לדבר? ומי מביניהן לא הסכימה לשיחה? ובכלל, איך כל הבית נסחף לסיפור? כנסו לטיימליין לעוד פרטים על העימות.

1mdrok