שהטוב ביותר ינצח: משימת הגלדיאטורים שהפכה את הבית

השבוע נפתח עם משימת הגלדיאטורים שבמהלכה נכנסו דיירים חדשים שהצליחו להפתיע את הוותיקים ולהפוך מחדש את הבית. הכנו תקציר של מה שקרה בבית לקראת הפרק שישודר הערב

זמן צפייה: 00:33

כמו כל משימה בבית, שום דבר לא צפוי ולא ידוע. הפעם גם התקיים אירוע הכניסה השנייה שמהלכו נכנסו חמישה דיירים חדשים שערערו את הבית והציפו ריבים ישנים-חדשים. אספנו כמה מהרגעים הגדולים שקרו.

ביום הראשון למשימה, הדיירים קיבלו משימות שנועדו בעיקר להסיח את דעתם לקראת כניסת הדיירים החדשים. הדיירים שיחקו "זנב חמור" בגרסת הגלדיאטורים במסגרתו הם היו צריכים להדביק זנב אחד לשני.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2407211353' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_xn6p3rym' duration='53']

בערב, בשיא המשימה, התרחש אירוע הכניסה השנייה, ובזמן שהדיירים שהו בחדר השינה - הדיירים החדשים נכנסו אחד אחד אל הבית והמתינו לדיירים הוותיקים עם מסכות בחצר.

היום השני למשימה היה מלוווה במשימות רבות, ביניהן - רכיבה על סוסים, הטלת כידונים ותופסת עם כיסוי עיניים כשלרגליהם קשורות תרנגולות מקרקרות.
הדיירים הפגינו יכולות פיזיות די מרשימות - אולימפיאדת פריז 2024 היזהרי.

אור ויוסי התחרו ראש בראש במשימה פיזית במיוחד.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2407221933' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_5gmitn8d' duration='45']

במסגרת המשימה הגיעו אורחים מעניינים לבית. קווין רובין שהציג לדיירים שאלות קשות והגולשים הצביעו עבור הגלדיאטור שהתראיין הכי טוב. מאוחר יותר גם נס וסטילה נכנסו והכניסו רוח של באטל ראפ לבית.

אז איך כניסת הדיירים החדשים השפיעה על הבית ומה באמת קרה במשימה? מה גרם לאמילי ולעינב להתערער? והאם הם זכו בתקציב מותרות ? נגלה בפרק הערב ובהמשך של "האח הגדול" ברשת 13.

כתבות נוספות: