תחושה של דז'ה וו: משולש האהבה של ה"אח" הזכיר לנו משהו

משולש האהבה של אמילי, עידן ושילה לא מפסיק לייצר שיחות בבית וגם מחוצה לו. היחסים המורכבים בין השלושה גרם לנו להזכר במשולש אהבה אחר ודי מוכר רק מלפני עשר שנים. מצאנו קווי דימיון יחד עם כמה הבדלים

בשבוע האחרון משולש האהבה של עידן – אמילי – שילה עשה לנו קצת דה ז'ה וו וגרם לנו לחזור אחורה בזמן למשולש האהבה הבלתי נשכח של דנית, אליאב ונופר ולמצוא קווים מקבילים עם כמה הבדלים מהותיים.

אז מה קרה עד כה?
כבר מתחילת העונה, בין אמילי ועידן נוצר חיבור קרוב, שהתהדק והפך למערכת יחסים רומנטית. ככה זה התחיל.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-08-part-05' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_s0hg4sun' duration='10']

 

אך עם הזמן השניים התרחקו ועידן טען שהם חברים טובים בלבד - מה שכמובן לא מנע מאמילי להגיב בכאב כשהוא הודח מהבית.

לאחר ההדחה, אמילי חיכתה לו בבית, תהתה מה הסטטוס שלהם וקיוותה שעידן מחכה לה כדי שהם ימשיכו בחוץ את מה שהתחילו. אבל כשעידן חזר לבית ה"אח", עידן שם הבהיר לאמילי שהוא לא רוצה להמשיך את היחסים בבית.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-28-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_tsnvqg8n' duration='201']

 

כמה ימים לאחר שובו של עידן אל הבית, שילה נכנס בכניסה השנייה ומיד התחבר לאמילי ובין השניים נוצר קשר קרוב מיוחד מלא בפלירטוט. מה שגרם לעידן לקנא ואפילו להתעצבן. שילה הודה בפני אמילי שהוא מעוניין בה, וניהל שיחה עם עידן שבה "ביקש את רשותו" לנסות את מזלו עם אמילי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-36-part-05' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ubc7jhm2' duration='169']

כמו שאנחנו מכירים בבית הכל משתנה מדיי יום. רק אתמול צפינו בשיחה של עידן ואמילי במהלכה עידן הודה בפניה שהוא חושש להתאהב כי הוא מפחד להיפגע.

 

רגע של נוסטלגיה
אז למי שכן הספיק לשכוח, לפני עשור בדיוק, דנית גרינברג ואליאב אוזן הכירו בבית "האח הגדול" ונוצר ביניהם קשר רומנטי, שהתערער ברגע שנופר מור נכנסה בכניסה השנייה - וסיפק לצופים (ולדיירים) לא מעט דרמות באותה העונה. הקשר המשולש נגמר בבית ברגע שאליאב הודח, ועם היציאה מהבית הוא הספיק לחוות זוגיות עם כל אחת מהן, ולהפרד ולחזור (ולהפרד ולחזור), כשלבסוף הוא ודנית התחתנו והתגרשו.

המשולש המקורי | צילום: צילום מסך

 

כתבות נוספות:

 

אז מה למדנו מהסיפור הזה?
1. הכניסה השנייה לא משאירה אף אחד אדיש – ההיסטוריה מוכיחה לנו דבר אחד, הכניסה השנייה כמעט תמיד משנה את האינטרקציות בבית. גם נופר וגם שילה נכנסו אל הבית בכניסות שניות, ושינו את כל מה שידענו עד אז.

2. גירל פאוור! במשולש האהבה הנוכחי קיבלנו גרסה מרעננת, בשונה ממשולש האהבה שאליאב היה במרכזו, במשולש הזה – אמילי נמצאת באמצע, ומייצגת אישה חזקה, עצמאית, וכזאת שגם כשהיא מתבלבלת – יודעת בדיוק מה היא רוצה.

3.שום דבר לא צפוי וגם אם נראה שנגמר בבית, הוא יכול לקרות גם בחוץ.

Ikdhky

את הסוף עם המשולש הקודם אנחנו כבר יודעים ולא יכולים לחכות לדעת מה עומד לקרות במשולש הזה. האם אמילי תהיה עם עידן? האם יתחיל משהו חדש עם שילה? ואולי היא בכלל לא תרצה אף אחד מהם? אנחנו מחכים לגלות!