דיאן שוורץ עונה לעוקבים: "בזמן השהות לא הבנתי את האחריות שיש למילים"

לאחר יציאתה מבית האח הגדול והראיון בחדשות 13 על הקשיים שחוותה וההסתגלות בחזרה לחיים בחוץ, דיאן שוורץ יוצאת בסשן שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה

זמן צפייה: 15:21

דיאן שוורץ היא אחת הדיירות הבולטות בעונה הנוכחית של האח הגדול. מעבר לזוגיות שתחזקה יחד עם נתנאל, גם הוא דייר בולט בבית האח, התבלטה בזכות הדרך שבה התבטאה כלפי דיירים אחרים בבית. ההתבטאויות השונות שלה גררו לא פעם תגובות רבות ברשת. כעת, היא שוברת שתיקה ועונה למעריציה ברשתות.

אחת השאלות הבולטות שנשאלה הייתה: "על מה את מתחרטת בבית?". דיאן בתגובה: "בזמן השהות בבית לא הבנתי את האחריות שיש למילים ולכך שאנשים בבית צופים ועלולים להיפגע מהתוכן". היא מוסיפה שלאחר היציאה מהבית היא הבינה את המשקל של הנאמר בתוכנית, הכוח שיש למילים על ילדים שצופים והיא מצטערת על הקיצוניות שבה החליטה להתבטא.

לעמוד האינסטגרם של דיאן

דיאן אינסטגרם | האח הגדול עונה 4
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של דיאן

בהמשך, היא נשאלת על היחסים עם בר והאם היא מצטערת על שקראה לה "אמא בושה". דיאן מודה שהיא מצטערת על הנאמר, מציינת שבר היא אחת הדיירות הקרובות אליה ביותר בבית ומסבירה שיש דברים שנאמרו בצורה אימפולסיבית. "נאמרו דברים בלהט הרגע. זה קורה הרבה בתוך סיר הלחץ של הבית. דברים מתפוצצים מהר ומסתיימים מהר".

האח הגדול עונה 4 | בר ודיאן

בין היתר, דיאן נשאלה על הדרך שבה אינה מביעה מספיק רגש. היא עונה בצחוק: "זו הבעת הפנים שלי", משתפת שהיא מאמינה שזה בגל החינוך שקיבלה, כאשר ברגעים שהיה קשה אבא שלה היה תופס אותה ואומר לה להתקדם הלאה. "ככה גדלתי ופיתחתי חסינות" עונה ומוסיפה: "חשבתי שאני טפלון אבל גיליתי שלא, אני בן אדם. בסוף גם אני נשברתי".

דיאן אינסטגרם | האח הגדול עונה 4

כתבות נוספות בנושא "האח הגדול":