כנגד הסטטיסטיקה: הדיירים הזכורים מהכניסה השנייה לבית "האח הגדול"

מה משותף לאביבית בר זוהר, אודליה סויסה ודניאל גרינברג? כולן הפכו לשמות מוכרים אחרי שהן נכנסו לבית "האח הגדול" בכניסה השנייה. מי עוד נמצא ברשימת הדיירים הזכורים ביותר מהכניסה השנייה לאורך השנים? קראו את הכתבה

הדיירים שנכנסים באמצע העונה לסגנן ולרענן את הבית ואת מערכי הכוחות שנוצרו, גם תמיד זוכים ליחס של "החדשים שלא יחזיקו מעמד", בכל זאת הרבה יותר קל להדיח את החדשים שלא הספיקו להתחבר לחונטות החזקות שקיימות. אבל עצה שלנו, אל לכם לזלזל בכוחם של החדשים, לכבוד הכניסה השנייה, אספנו לכם חלק מהדיירים שלמרות שנכחו פחות זמן בבית במהלך העונה, הצליחו להשאיר חותם מרשים, ככה שהם לגמרי גורמים לנו לכסוס ציפורניים מהדיירים החדשים שיבואו עלינו לטובה.

אביבית בר זוהר

אחרי שהתוודענו לאביבית בר זוהר לראשונה בעונה הרביעית (ערוץ 2) של "האח הגדול", בה היא הודחה רגע לפני הגמר, קיבלה בר זוהר הזדמנות שנייה בעונה הראשונה (רשת 13) לפני כשנתיים. הכניסה השנייה עשתה – מהפך! והגישה כלפי בר זוהר השתנתה, מהדיירת הססגונית הפכה לאהובת הנשים. הצופים גילו את הלב הענק שלה ופינת הלוק היומי הפכה אותה לזכורה וגרמה לעשרות אלפי צופים להתחיל לעקוב אחריה ברשתות החברתיות. בר זוהר קיבלה את התיקון שלה והצליחה להגיע למקום השלישי בעונה, שזהו המיקום הגבוה ביותר בתולדות "האח הגדול" בישראל, שדייר שנכנס בכניסה שנייה הצליח להגיע אליו. ויותר מזה, לחזור בעונה הנוכחית אל מקומה הטבעי בתור הדיירת בר זוהר! אריבדרצ'י.

תוכלו למצוא את כל הפרשנויות של הדיירת בר זוהר לעונה הנוכחית כאן.

אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי

 

אודליה סויסה

שמחת החיים של אודליה סויסה ניצחה את הסטטיסטיקה והצליחה להביא אותה למקום החמישי בגמר העונה השנייה (רשת 13), זכות נדירה מאוד לדיירים מהכניסה השנייה. יש לא מעט סיבות למה דווקא סויסה הצליחה להיכנס לליבם של הצופים, כשהראשונה היא האנרגיות הטובות שהיא הכניסה איתה לבית. נכון, היו דיירים שהתלוננו על כל הרעש וההמולה שמתלווים לאודליה וביקשו ממנה להפסיק לשיר, אבל זה לא מנע ממנה להיות מי שהיא. הסיבה השנייה היא הבישולים המטורפים שלה, שבזכותם היא נבחרה על ידי הגולשים במקום הראשון במצעד הבשלנים מכל הזמנים מבית "האח הגדול", ואין אחד שלא זוכר את לחמניות השום המדהימות שלה. נשאר לנו רק דבר אחד להגיד לה: שימדורה אנא!

את כתבת הבשלנים המובילים תוכלו למצוא כאן ואת המתכון המנצח של אודליה סויסה ללחמניות שום אפשר למצוא כאן.

אודליה סויסה | צילום: רשת 13

 

נופר מור

בפעם הראשונה שנכנסה לבית (בעונה השלישית ערוץ 2), נופר מור סיימה במקום השלישי, בפעם השנייה (בעונה השישית ערוץ 2) בכניסה השנייה היא שוב עשתה את זה והגיעה לחמישיית הגמר. אבל מה זה משנה המיקום כשמור חרטה את נוכחותה עם המשולש הרומנטי שייזכר לדיראון עולם, בו נכנסה חוצץ בין דנית גרינברג והמקעקע אליאב אוזן. לבסוף השניים אומנם התחתנו והתגרשו, אבל מור היתה זו שסיפקה לנו את אחד מרגעי השיא של העונה כשאוזן הודח שבועיים לפני הגמר, והטרגדיה הייתה בשיאה. לצד הבכי הדרמטי, מור וגרינברג אחראיות גם על הרמיקס המושקע בו הן מזמינות את מנצחת העונה טל גלבוע, לרקוד. אז תגידו את האמת, נכון שעכשיו בא לכם לרקוד?.

את התגובה של נופר מור להדחה של אליאב אוזן תוכלו למצוא כאן.

נופר מור | צילום: אור גפן

 

תניה גרבר

תניה גרבר שהתה בבית חודש ימים בלבד, אחרי שנכנסה בכניסה השנייה כדי לרכך מעט את בן זוגה שי חי. אז אולי הרבה זמן היא לא נכחה, אבל היא היחידה שעד כה סיפקה לנו הצעת נישואין תחת קורת בית האח הגדול, כששי חי אכן התרכך בזכות אהובתו, בספונטניות מרגשת הכין עבורה טבעת מסליל מתכתי שמצא וביקש את ידה. ואל תתחשבו שזה נגמר שם, עם היציאה מהבית, היא קיבלה גם טבעת יהלום, השניים נישאו בחתונה מושקעת וממש לאחרונה הביאו לעולם את בתם המשותפת - ג'ונו.

תניה גרבר

 

דניאל גרינברג

תודו שהייתם בטוחים שגרינברג נכנסה כבר בכניסה הראשונה. היא כל כך זכורה ונוכחת בחיינו, שהיא רק מוכיחה לכם את כוחה של כניסה שנייה כשאת מלאת כריזמה. לפני שלוש שנים, היא שהתה 40 ימים בעונה הראשונה (רשת 13) אבל זה הספיק לה כדי לקצור היטב את פירות 15 דקות התהילה, כשמרגע היציאה לוהקה לקמפיינים בולטים, הנחתה תוכנית לצד החברה הטובה מהבית בר סנדלר, ונישאה לזמר אייל גולן בחתונת קורונה חגיגית  והשנה הפכו השניים למשפחה כשמיאל הקטנה נולדה.

דניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

 

עומר גורדון

בכניסה השנייה של העונה השמינית (ערוץ 2) הוחלט לדאוג לדיירת הבולטת שני גולדשטיין. אחרי שכל הבית הסתדר זוגות-זוגות משל היה תיבת נוח- מעיין ואביחי, אנדל ועדן ואפילו אורנה ודן, כשהאחרון היה מושא תשוקתה של גולדשטיין עצמה בתחילת העונה והיא ספגה אכזבה, בכניסה השנייה פיצו אותה וברגע שגורדון ירד בגרם המדרגות, היה ברור שאש האהבה נדלקת בין השניים. בבית הוא אמנם שרד חמישה שבועות בלבד אבל הזוגיות של השניים המשיכה לעוד שנתיים שלמות, גורדון הוכיח את כוחה של הכניסה השנייה, ולנו רק נותר לתהות מי ייה הדייר שייכנס הפעם ויתפוס מקום בלב הרווקות.

עומר גורדון ושני גולדשטיין | צילום: ניר פקין

"האח הגדול": כניסת הדיירים השנייה | ראשון אחרי החדשות בערוץ 13