עוד שבוע מלא דרמות הסתיים: מה חשב יואב מאיר על הסטייל של הדיירים?

שבוע סוער עבר על דיירי בית "האח הגדול" - חונטות, הדחות, משימות וריבים, אבל אם שמים את כל אלו בצד, דווקא בענייני לבוש וסטייל לא נרשמו דרמות מיוחדות. סטייליסט הבית שלנו יואב מאיר כאן כדי לעשות סדר בכל הלוקים. וגם - מה אתם חושבים? בואו להצביע מי "לאח" ומי "לפח"

נתחיל עם ראש הבית – דרור קונטנטו, כיאה למעמדו דרור הוא בהחלט אחד המצטיינים השבוע – טוטאל לוק מוקפד בצבעוניות חורפית, מכנסי סקיני, טוניקה לבנה מכופתרת, ג'קט אוברסייז בצבע בז' עם שרוולים מקופלים בנונשלנטיות וכובע מגבעת חום שמקפיץ את כל הלוק וגורם לדרור להיראות כמו כוכב הוליוודי.

הבאה בתור היא לינור סביניק "אני לא יכולה בלי איפור" או "בעצם אני יכולה בלי מייקאפ וזה לא כזה נורא", כמה שאני אוהב אותה. כיף לראות מישהי שעוברת תהליך אמיתי בבית – מצד אחד מקלפת מעצמה את כל ההגנות ומצד שני מצליחה לעניין אותנו עם לוקים מוגזמים! והפעם אוברול לבן עם חגורה באיזור המותניים, החלק העליון נראה במבט ראשון סופר אלגנטי ובמבט שני, קצת מזכיר ציפה. אהבתם?

רמי ורד - תודה לאל! העפת את הטישרט הדהויה שקטנה עליך במידה ולבשת חולצה מכופתרת שחורה שמחמיאה מאוד לגזרתך! איזה כיף לראות אותך קצת יותר מוקפד ומפוקס על המעמד. מקווה שתמשיך עם הקו הזה ולא רק כשאתה מועמד להדחה.

המשמחת השבועית היא גל גברעם והצמות שמכל הבנות מצליחה להתלבש בלי להתאמץ ויוצרת לוקים קלילים ומגניבים – השבוע היא לבשה ג'ינס בגיזרה גבוהה, גופית ספגטי לבנה ושילבה את כל הפשטות הזו עם נעלי עקב צבעוניות מטאליות – ככה נראית בחורה שהיא באמת מגניבה ולא סתם מתאמצת.

 

ג'וזי ממשיך להתלבש מהמם. והלוואי ויהודה ילמד ממנו קצת במיוחד עכשיו כשאיילון עזב יחד עם החליפה החרושה והמשעממת שלו, יהודה יוכל להתרכז בג'וזי ולשאוב קצת השראה. מצד אחד מכנסי טרנינג לבנים, ג'קט ג'ינס עם הדפסי גרפיטי לבנים ונעלי ספורט צבעוניות – טוטאל לוק אורבני, נוח ומדויק ומהעבר השני בלוק חורפי, משתשעשע כמו שרק בחורף אפשר- כובע גרב, צעיף, קפוצ'ון פרוותי ולוק נינוח שעושה חשק להתכרבל אבל בסטייל. שאפו.

 

זהבה בן ממשיכה עם הקו של השמלות האלגנטיות הקטנות שכה מחמיאות לה, גם השבוע הגיזרה מושלמת עליה אך הצבע קצת מעלים אותה. זהבוש, בז' זה פחות הצבע שלך, את חייבת לחזור לאדום הבוהק או לנסות כחול רויאל או סגול, זה יהיה לך מהמם.

אחרונה חביבה היא קארין עליה בשני לוקים מהממים, הראשון כולל שמלה קצרצרה בצבע ירוק מנטה אפרפר בשילוב חגורת סטייטמנט שחורה באיזור המותניים – אהבתי. והלוק השני אהבתי אפילו יותר! חליפה סופר מתוחכמת עם אלמנט סיבובי בחלק הקדמי, החליפה בצבע בז' שדווקא מעדן את הגיזרה המורכבת ויוצר טוטאל לוק מתוחכם.