החיים בשחור לבן: מה חשב יואב מאיר על הטרנד הדיכוטומי בבית "האח הגדול"?

שלא תגידו שלא אמרנו: טרנד השחור לבן הולך להיות אחד הטרנדים החזקים של חורף 2021. נכון, השילוב הקלאסי היה פה תמיד, אבל בעונה הקרובה אנחנו הולכים לראות אותו ממש בכל מקום, החל מרהיטים, דרך אקססוריז ועד בגדים. מה חשב יואב על הטרנד, איזה דייר עשה את זה מעולה ומי דרוש שיפור?

רונית "הביביסטית" לוי

נתחיל הפעם עם רונית הביביסטית, מי חשב שממך תגיע נחת אופנתית?! רונית בג'קט בגזרה ספורטיבית עם הדפס פפיטה קלאסי שחור-לבן, התחכום של הדפס כל כך קלאסי עם גזרה אורבנית יוצרים ג'קט טרנדי שיכול להיות טאצ' שיקפיץ לכולנו את הארון. רונית, אני כ"כ שמח כשמצליח לך!

גל גברעם ותום חיימוב

הזוג המאוהב כבר הוכיח לנו שהם יודעים להתלבש ומבינים בסטייל. הפעם במחווה לסרט האייקוני "גריז", תום לבש גופיית סבא לבנה וצמודה שיושבת עליו בול עם ג'קט עור שחור בגזרת אופנוענים ומשקפי שמש שחורים. תום גרם למרד נעורים להיראות כמו הדבר הכי סקסי שיש ולנו להתבאס שלא נולדו בשנות ה-50.

גל גברעם

גל הביאה במופע המחווה המדובר יציאה יותר מקורית עם חזיה שחורה שנלבשה על גבי גוזיה לבנה. וואלה, בלחץ הזמן ובלי שתתכוון, היא הביאה פה הברקה אופנתית נועזת ומקורית! בשילוב הג'קט השחור עם כפתורי הזהב והמכנסיים השחורים, קיבלנו מגל טוטאל לוק שגרם לחורף להיות קצת יותר חמים ונעים.

דרור קונטנטו

האיש שכולו אופנה, שמביא יציאות מעניינות של טוניקות ואוברולים, בלט השבוע עם חולצת פסים שחור - לבן, מכופתרת, אוברסייז, בשילוב מגנסיים שחורים קצרים וגרביים גבוהים בגוון טורקיז. איזה לוק מרענן ומחמיא. הלוואי וכל הגברים יאמצו ויבינו שבדיוק ככה חולצה מכופתרת צריכה לשבת על הגוף בשנת 2021. אמרו לא לחולצות צמודות וכפתורים מתפוצצים. גברים שחררו, ותתחילו לנשום.

ג'וזי זירה

ג'וזי, שהביא איתו לתוך הבית את הסטייל האורבני ואת אוסף הקפוצ'ונים שכולנו רוצים בארון, כיכב השבוע עם קפוצ'ון שחור-לבן בהדפס טאי דאי עם פסים לאורך. אני מאוהב בסטייל של ג'וזי, למרות שהוא חייב לשים לב לא להעמיס יותר מדי טרנדים בו זמנית ולהגזים בשילובי הדפסים.

שולה זקן

השבוע שולה חזרה לשמלות אלגנטיות קטנות, ולבשה שמלה שחורה עם מפתח צווארון מקושט קרושה וביטנה לבנה. מאוד אהבתי את השמלה עליה - מחמיא, קלאסי ומתאים בול לאופי.

לינור סביניק

אחרונה ולגמרי חביבה היא לינור, שבניגוד לשאר הדיירים הפתיעה עם טוויסט נעלי עקב בהדפס זברה. תזכורת מצויינת לכולנו שטרנדים אפשר לאמץ גם בקססוריז ולא חייבים להעמיס טוטאל לוק שלם. אבל אני רק שאלה, מי נועלת נעלי עקב בבית?