מירוק מטאלי ועד נעלי אולסטאר - איזה לוק מערב הכניסה השנייה הרשים את יואב מאיר ואיזה פחות?

חודשיים עברו מאז עלו הדיירם במדרגות בחליפות מרשימות ושמלות נוצצות ונכנסו לבית באירוע הכניסה החגיגי, והנה, הגיע אירוע הכניסה השני. מה חשב "האח בסטייל" על הלוקים של הדיירים החדשים? מי הצטיינו, מי שעממו ומי פשוט אכזבו? וגם - מה דעתכם? בואו להצביע איזה לוק "לאח" ואיזה "לפח"

ערב הכניסה השנייה | צילום: מיכה לובטון

חיכיתי הרבה זמן לכניסה השנייה של הדיירים לבית "האח הגדול", לא רק מבחינת השינוי החברתי שצפוי לקרות בבית עכשיו, אלא בראש ובראשונה ציפיתי ללוקים איתם יכנסו הדיירים החדשים. מה אגיד? כגודל הציפייה כך גודל האכזבה! הלו, כאילו כל יום אתם נכנסים לבית הכי נצפה במדינה? מה הבעיה לקחת סטייליסט שירכיב לכם לוק בסטייל ומראה בלתי נשכח שלא ראינו בעבר - זה כל כך קשה?

נתחיל עם המצטיינת של הערב מבחינתי - נועה יונני. היא נכנסה אחרונה, אבל מבחינת הלוק בהחלט הייתה הכי חביבה. איך שמחתי לראות שאת נכנסת לבית כי ברור לי שתעשי שם סדר. נועה נכנסה בשמלה א-סימטרית (טרנד ששלט בערב הכניסה השנייה) בצבע ירוק מטאלי עם שסע עמוק, כיווצים וכתף מודגשת. ככה נכנסים לבית "האח הגדול"! השמלה ישבה עליה בול והצבע החמיא לגוון העור והשיער שלה. רואים שהיא התייעצה עם סטייליסט לפני הכניסה, לא?

עוד דיירת שעמדה בכבוד במשימת הסטייל היא אלמוג חדד שנכנסה לבית בשמלת מיני לבנה. אורך השמלה בשילוב נעלי העקב החמיאו לה מאוד. הצבע הלבן העניק תחושה חגיגית ובולטות ויזואלית, אבל לצערי, החלק העליון יצר מראה מעט נוקשה. צווארון הגולף בשילוב הכתפיים המחודדות והשרוולים הארוכים הכבידו על הטוטאל לוק.

יצרנית בגדי הים דלית דוידוב הדגישה שהיא לא מעצבת אופנה. שני הטייטלים מביאים הרבה כבוד מבחינתי. דלית המשיכה את הטרנד הא-סימטרי והוסיפה מחשוף עמוק, בד מנצנץ ותחרה שחורה. השמלה נראתה כאילו היא גדולה עליה בשתי מידות ולא ישבה עליה טוב. לא התחברתי ללוק, בלשון המעטה.

נעבור לשלושת הגברים שנכנסו לבית, ובכללי אכזבו כי הם ניסו ללכת על בטוח. הטוב מביניהם היה דניאל לוין שלפחות לא הגיע לבוש בחליפה סטנדרטית והצליח לרגש עם מעיל – ג'קט ארוך, חולצת גולף ומכנסי סקיני. חייב לציין שהטרנד של טוטאל לוק שחור וסניקרס בצבע לבן קצת חרוש, ואין פה חידוש או ריגוש מטורף.

אורן אסידו, שמלא באנרגיות וחמוש בחיוך ממיס, התלבש כאילו הוא כבר בתוך הבית ולא באמת השקיע בלוק שייזכר. ג'קט העור היה מוצלח אבל מי מעז להיכנס לבית "האח הגדול" עם נעלי אולסטאר? רק לקמלה האריס יש אישור לנעול אולסטאר לאירועים רשמיים. כשתיבחר לסגן נשיא ארצות הברית תוכל גם, עד אז כדאי להימנע.

אחרון חביב הוא אופיר לוי, שבכללי נראה בחור חיובי ושמח מבחינת אישיות, אבל החליפה המשעממת שהוא לבש לא מבטאת את האופי שלו. להוסיף חטא על פשע, לא הבנתי את החיבור לנעליים האפורות. ציפיתי מגבר מלא שמחת חיים ללבוש חליפה צבעונית לכל הפחות, ולא לבחור בטוטאל לוק בנאלי.