עונת הרחצה נפתחה: מה חשב יואב מאיר על בגדי הים של הדיירים?

החורף אמנם בעיצומו, אבל עונת הרחצה בבית האח הגדול בשיאה והבריכה המחוממת פועלת שעות נוספות. לאיזה לוקים לא הצלחנו להישאר אדישים, ומי אכזבו?

מה חשב יואב מאיר על בגדי הים של הדיירים?

כמו בכל עונה, גם השנה, הדיירים והדיירות רק חיכו לרגע שתיפתח הבריכה וכולם יוכלו להתפאר בבגדי הים שלהם, להשתזף ולהשתכשך במי הבריכה המרעננים.

הראשונה שיצאה בקול תרועה מהבית לכיוון הבריכה היא לא אחרת מאשר גל גברעם – ועוד איזו יציאה! בבגד ים ביקיני ירוק-חאקי בגזרה פשוטה יחסית של חזייה קלאסית. דווקא גל שרגילה לדגמן בחיי היום יום בגדי ים ולהעלות תמונות חושפניות, עשתה בשכל ובחרה בבגד-ים שנראה יותר מחמיא ופרקטי לשחייה בבריכה מאשר לתמונה באינסטגרם, וככה היא לא צריכה לחשוש מכל תזוזה. בנוסף היא גם החכימה לאבזר את עצמה בעליונית משי עם רקמת פרחים – בניגוד לשאר הדיירות שהסתפקו בחלוק מגבת, ככה דופקים הופעה!

מור לרמן מוכיחה שגם לה יש חוש אופנה משובח, בחרה לפתוח את העונה בבגד ים בצבע ורוד בזוקה בגזרה גבוהה וגוזיה - שהיו מאוד אופנתיים בעונה האחרונה ובתוספת הצבע הנועז היא הצליחה לסובב לא מעט ראשים. מה שכן, בגלל צבע עורה הבהיר אני הייתי בוחר לה ורוד פוקסיה קצת יותר כהה או משלב הדפס בתוך הבגד ים בכדי להדגיש אותה.

הגזרה הכי מתוחכמת והכי מלחיצה היא ללא ספק של מלכת היופי שלנו – קארין. היא אומנם בבגד ים שלם, אבל אחד כזה שחושף יותר ממה שהוא מכסה והוא מיועד בעיקר לנופשים אקזוטיים מסביב לעולם ולתמונות מבויימות להפליא באינסטגרם, מאשר לתזוזה ולהרגשה בטוחה. היא אמנם זורחת ומוכיחה שבגד ים שלם הוא סקסי לא פחות מביקיני, אבל בוא נזכור שבית האח הוא לא מסלול תצוגת אופנה, ובבית, לצד הסטייל, כדאי להרגיש בנוח.

גם לינור בחרה בגד ים שלם, גם היא הגיעה עם בגד ים ששמור למאלדיביים, אחד כזה שמוכן עם תוספת חגורה ססגונית ומחשוף מושך תשומת לב, אבל בניגוד לקארין, בגד הים הזה הוא גם יפה ופוטוגני וגם נראה נינוח. הצבע הבהיר על גופה השזוף מוסיף לסטייל והבחירה בקוקו גבוה גרמה ללוק להיראות כאילו הרגע יצאה מהפקת אופנה.

ימית בחרה להיכנס לבריכה עם פונצ'ו מבד משי ולכסות את עצמה – אני יכול להבין את חוסר הביטחון מול הדוגמניות שאיתה, אך רוצה להזכיר שהיא לא נכנסה על תקן דוגמנית ואין לה מה להוכיח או להסתיר. כבחור מלא אני מרשה לעצמי לעודד אותה לחגוג את גופה ולא להשוות את עצמה לאחרות, סטייל זה לא עניין של מידה.

ואי אפשר בלי מילה על הגברים. נכון, אין לגברים כל כך הרבה אופציות כמו לנשים, ועדיין הייתי מצפה מהם להרבה יותר. תום בחר בגזרה נמוכה שלא כל כך מחמיאה לו, ודווקא בשביל להדגיש את השרירים בהם הוא מתהדר, היה עושה טוב אם היה בוחר בספידו, או בבוקסר.

מי שהיה יכול להפתיע אותנו מעט יותר זה דרור. מעצב אופנה דגול עם המון ביטחון. הייתי מצפה ממנו לעצב לעצמו בגד ים עם צבע, עם אמירה, אם אפשר בפרינט בהשראת דאלי, אחד כזה שיתכתב עם השפם המפורסם.

 

האח בסטייל- יואב מאיר
האח בסטייל יואב מאיר | צילום: אפי שו