מצטיין מפתיע ושמלה אדומה שאכזבה: מה חשב יואב מאיר על הלוקים של הדיירים?

כבר למעלה מ-50 ימים שהדיירים נמצאים בבית המפורסם במדינה - ועדיין הם מצליחים להפתיע אותנו בלוקים מרעננים ויחודיים. מי הפתיע, מי אכזב, מי לאח ומי לפח?

האמת, שהבית בסטייל! יחסית אני מאוד נהנה מהבחירות האופנתיות של הדיירים, ויש אפילו כאלה שמצליחים לרגש אותי, וזה לא קל! אבל יאללה, אני חייב קצת פרצופים חדשים וכבר לא יכול לחכות לדיירים והדיירות שיכנסו בשבוע הבא.

השבוע המצטיין שלי להפתעתי ולשם שינוי הוא... מחיאות כפיים... יהודה! איזה כיף שהחלטת לבקר בטור שלי מר בחור, השבוע בטוטאל לוק שחור עם נגיעות של סניקרס בצבע לבן – סוף סוף נזכרת שיש מכנסיים שמגיעים עד הנעליים, איזה גילוי! הסקיני יושב עליך בול, בשילוב עם הטישרט השחורה, והשוס – ג'קט בומבר שחור עם פאצ'ים של נמרים משני הצדדים. בום! ככה עושים את זה. לוק מדויק, מחמיא ומפתיע.

 

הבאה בתור שהיא דיירת קבועה פה בטור ופאשניסטה מצטיינת – גל! אני לא יודע אם זו חולצת פיג'מה או חולצה בסגנון פיג'מה, זה לא משנה – השילוב של חולצת סאטן בצבע ורוד בייבי עם הדפס פפיונים שחורים קטנטנים עם מכנסונים קצרים מחויטים, עושה לי שמח בלב. גל תמיד מתלבשת מגניב ובלי להתאמץ יותר מדי, לא מגזימה עם שמלות מיושנות ויודעת לעשות שילובים בין עולמות סטייל שונים. שאפו.

 

תום תום תום, איך אני אוהב כשאתה לובש חליפות, עליך זה תמיד נראה וואוו. כבר כתבתי בעבר ואני אחזור על זה שוב – המותג הראשון שיחטוף אותך לדגמן חליפות, שעונים, בושם או משקפי שמש – ינצח. אתה משדר יוקרה בייב ואתה יודע להחזיק טוטאל לוק עם ניחוח אירופאי - גם בתוך בית באמצע מדינה שמשית במזרח התיכון.

 

זהבה לא רק מנצחת עם השיר החדש שלה במצעדי תחנות הרדיו אלא גם מנצחת עם הלוקים שלה – מכנסי סקיני שחורים ומחמיאים בשילוב עם חולצה מכופתרת בעלת הדפס נקודות מפוזרות בגווני זהב - לוק אלגנטי, קליל ומתאים למעמד. את השראה לולי.

 

דרורררר אני מטורף עליך! רק אתה מצליח להביא לבית לוקים שנויים במחלוקת ולפתוח לציבור הרחב את הראש, אתה לוקח אותנו למחוזות סטייל שלא בטוח שכולנו ביקרנו בהם בעבר, אני אישית כן, ואהבתי את מה שראיתי. האוברול פסים הצבעוני והקצר הזה הוא מסוג הפריטים שאו שאוהבים או שלא מתחברים, אני עף עליו!

 

לינור, לדעתי את מחליפה הכי הרבה בגדים במהלך השבוע, בחיי שאין לי מושג כמה מקום יש לך במזוודה, אני מת על זה שאת משקיעה ומתלבשת, אך השבוע ממש לא התחברתי לשמלה המיושנת הזו – קצרה מדי, צמודה מדי, אדומה מדי. והכיווצים בצדדים נראים כאילו את עטופה באריזת מתנה, ולא בקטע טוב... הקיצר השמלה לסל וחסל.

 

ואחרונה חביבה היא ימית המודחת הטריה, ימית בעבר כבר הצלחת להדהים אותי עם שמלות הרבה יותר קלילות עם הדפסים מגניבים, אך השמלה הזו עם השקיפויות והא-סימטריות בגימורים בשילוב עם הנצנצים והאלמנטים בחלק של המחשוף – לא לא לא - זה נראה כבד ומיושן! הלוואי שעכשיו כשאת בחוץ תראי את הלוקים שלך שאהבתי ותאמצי. כי יש לך את הסטייל הנכון כשאת רוצה.