פיג'מה שיק: מה חשב יואב מאיר על בגדי היום-יום של הדיירים בבית?

אחרי שהדיריים השילו מעליהם את בגדי ערב הכניסה הנוצצים - יצאו מהארון הפיג'מות ובגדי הבית. אז איך הם מצליחים להרגיש בנוח בלי לוותר על הסטייל?

השבוע הראשון עבר והדיירים מתחילים להרגיש בנוח. הלוקים הנוצצים של ערב הכניסה אמנם התחלפו בפיג'מות ובגדי בית נוחים, אבל יש כמה דיירים שמראים לנו שגם בתוך הבית - אפשר לגמרי להיות בשיא הסטייל.

הראשונה שמגיעה לה מחמאה בבית בפרק הזה היא ללא ספק גל גברעם שמסתובבת ברחבי הבית במעיל פרווה ורוד ענקי, אני רוצה כזה! דבר ראשון הוא נראה ממש מחמם וכיפי, ודבר שני הוא מראה על אופי נועז וביטחון עצמי גבוה. שאפו גל.

 

נכון לעכשיו תום נראה הגבר עם הכי הרבה סטייל בבית – קרדיגן אפור אוברסייז בשילוב סריג גולף שחור נותן לו ניחוח אירופאי בהמשך לחליפה שאיתה נכנס, הוא מאוד עסוק במראה החיצוני שלו ומשקיע בזה, לשמחתנו זה מצליח לו!

 

לינור בחליפת טלאים צבעונית סטייל צועניה 2020 בשילוב עם הסניקרס הלבנות - היא מצליחה לייצר טוטאל לוק מעניין שמסקרן אותי לראות אותו מקרוב. אני די אמביוולנטי או אהבתי או לא, אתם תחליטו, מה שבטוח – היא הצליחה לעניין אותי.

 

הכי בסטייל סטריט אורבני זה ג'וזי שמסתובב עם קפוצ'ון צהוב כשקר וגופיות מגה פתוחות בצדדים כשחם. ומי שמצליח להשלים את הלוקים שלו זה דווקא דרור עם המשקפיים הצבעוניים והגרביים שמחפשות להגיע עד הברכיים – תערבבו את שניהם יחד ותקבלו כל גבר שני בפלורנטין.

האח בסטייל- יואב מאיר
האח בסטייל יואב מאיר | צילום: אפי שו