פותחים שנה בסטייל: מה חשב יואב מאיר על הלוקים החגיגיים של הדיירים?

סטייליסט הבית שלנו מסכם שבוע מלא באירועים - שהוציאו מהדיירים את המיטב. מי הפציץ בחליפת נקודות, ומי הפתיעה בשמלה קטנה אדומה ומדויקת?

פותחים שנה בסטייל

שבוע מלא סטייל עבר על האח הגדול, הפחד מההדחה בהפתעה גרם לכולם להשקיע בלבוש, ויחד עם החגיגה לכבוד ערב השנה החדשה – קיבלנו מפגן לוקים מרשים!

הראשונה שכיכבה עם לוק אייקוני היא לא אחרת מלינור, שלבשה אוברול עם הדפס בסטייל ורסאצ'ה, גב חשוף, כתפיים מודגשות, עקבים כסופים ותסרוקת נפוחה – בוקר טוב לך לינור! איך אני אוהב כשאת עפה על עצמך. זה משמח ומוציא ממך את כל האיכויות של כוכבת אמיתית.

לינור
לינור

הלוק השני של לינור הוא אחד הלוקים האהובים עליי העונה – חליפה בצבע צהוב מנגו – צבע חזק ולא מתבייש שמתאים בול לצבע עורה וגורם לה להתהלך ברחבי הבית כמו נורת אזהרה שאומרת – "אני כאן כדי להישאר ושום הדחה בהפתעה לא תשנה את זה".

לינור בחליפת מנגו
לינור בחליפת מנגו

הבחורה הבאה שהפתיעה השבוע לטובה היא ימית! לא רק שמלה אחת אלא שתי שמלות בסטייל שמתאימות לגילה ומחמיאות לגזרתה – השמלה הראשונה בצבע חום עם הדפס צ'יטה שחור, חגורה שחורה באיזור המותניים ועגילים שחורים – יוצרים יחד טוטאל לוק מושלם. על המגפיים הייתי מוותר, קצת חונקים ומיותרים, להבא תתאימי נעליים קצת יותר מאווררות, את בתוך בית לא בסופת שלגים.

ימית מפציצה בשמלות
ימית מפציצה בשמלות

השמלה השניה שלבשה ימית בערב הסילסטר היא שמלה מדויקת למעמד – שמלה שחורה עם נצנצים כסופים זו בדיוק השמלה למאורע. עגילי החישוק בשילוב השיער האסוף יוצרים מראה חגיגי וקליל והפעם שיחקה אותה עם עקבים בצבע ניוד. שאפו.

ימית מפציצה בשמלות
ימית מפציצה בשמלות

דרור אתה מהמם!!! התלבשת בול לפי הסטייל האהוב עליי! חליפה לבנה מנוקדת בנקודות שחורות גדולות, בשילוב נעליים שחורות וגרביים ורודות ולסיום – כובע מגבעת שחור עם נוצה – פצצה! לוק אייקוני וזכיר – ככה היית צריך להיכנס לבית. זה טוטאל לוק שעוד ידברו עליו.

דרור בחליפת נקודות
דרור בחליפת נקודות

2mkjvs

ג'וזי מרשים בלוק שכבות של מכנסי טרנינג בגזרת סקיני בשילוב טוניקה אוברסייז שחורה וג'קט שמלה עם כיווץ חגורה בגב – אין הרבה גברים שהיו מצליחים להיראות טוב בלוק שכזה, וג'וזי הוא הגבר הנכון שמצליח להחזיק כזה אאוטפיט.

ג'וזי
ג'וזי
ג'וזי
ג'וזי

 

קארין כמעט הלכה הביתה, מה שהוציא ממנה את המיטב! אוברול מנומר ירוק עם חגורה שחורה בסגנון יפני באיזור המותניים ומחשוף נדיב, לוק אלגנטי, מרענן וקליל. בדרך כלל קארין לא לובשת צבעים עזים ודווקא בגלל זה הירוק הזה כל כך מחמיא לה ומוציא ממנה משהו חדש.

קארין באוברול ירוק מנומר
קארין באוברול ירוק מנומר

קארין באוברול ירוק מנומר
קארין באוברול ירוק מנומר

בערב הסילבסטר קארין לבשה חליפה שחורה עם מכנסיים קצרים וג'קט עם כפתרה כפולה מוזהבת בשילוב עם גרביונים שחורים-שקופים, טוטאל לוק מושלם! ככה מקבלים את פניה של שנה חדשה ואני כל כך שמח שהחלפת את השמלה שלבשת בהדחה שנראתה כמו בגד גוף של החלקה על הקרח.

קארין בערב הסילבסטר
קארין בערב הסילבסטר

 

זהבה בן הקוקטית שלנו בשמלה אדומה בוהקת, מזכירה לנו שכשהיא רוצה היא יודעת בדיוק מה מתאים לה – שמלות קטנות, אלגנטיות, בדים מבריקים וגזרות שמדויקות למידתה. בהמשך הערב היא שילבה מעיל ורדרד מה שיצר שילוב מתוחכם ומתח רומנטי בין אדום לורוד.

זהבה בן בשמלה אדומה
זהבה בן בשמלה אדומה

אחרון חביב הוא תום, החתיך של הבית, שמזכיר לנו פעם ב- שכשהוא לובש חליפה, אין לו תחרות. החליפה יושבת עליו בול, והמטפחת פסים שמבצבצת מהכיס עושה את כל ההבדל בין חליפה משעממת לטאצ' אישי שלו ואווירה אירופאית. כשהוא יוצא מהבית אני בטוח שהוא מקבל קמפיין לחליפות, לא?

תום בחליפה
תום מפציץ בחליפה