מאצטון ועד תפילין: כוכבי "האח הגדול" ממליצים לדיירים החדשים מה לארוז במזוודה

רגע לפני שהדיירים החדשים נכנסים לבית "האח הגדול", שאלנו כמה מדיירי העבר האהובים מה הטיפים שלהם לאריזה נכונה לבית ומה אסור לשכוח. אז על מה אסף גורן, לאון שניידרובסקי, אודליה סוויסה ודיירים נוספים המליצו? רמז: תפילין, אצטון והרבה זוגות תחתונים

זמן צפייה: 00:42

אסף גורן

אסף גורן
אסף גורן

מה הדבר הכי חשוב לארוז במזוודה?

"בחורף, בדיוק כמו שיהיה בעונה החדשה, חייבים להביא מעיל טוב. תביאו אפילו שניים או שלושה מעילים ותחלקו אותם עם כולם. יעריכו אתכם על זה. כשאתה בתוך הבית הכל נהיה משעמם וכולם משתמשים בבגדים של כולם. לדאוג לשאר הדיירים ולשתף את הבגדים שלך זו גם טקטיקה טובה שישאירו אותך בבית".

מה הפריט שלא ארזת והכי היה חסר לך בבית?

"דאודורנט. הבאתי איתי בתחילת העונה אבל נגמר לי באמצע, זה הדבר היחיד שלא שיתפו איתי הדיירים האחרים. אנחנו לא מריחים את עצמנו אבל שאר הדיירים מריחים אותנו. לא העירו לי על זה אבל אני רק בן אדם. תביאו הרבה דאודורנטים".

איזה דברים הכרחיים אסור לשכוח להביא?

"הרבה תחתונים. תמיד יש מישהו בבית שמתנדב לעשות כביסה ואז קורה שהוא רב עם כולם ולא עושה כביסה. תביאו הרבה תחתונים, לא יכול להדגיש את זה יותר. תחתונים!!!".

מה הדבר הכי מפתיע שארזת?

"ארזתי מלא ציציות. הבאתי משהו כמו עשר ציציות והשתמשתי בכולן בלי הפסקה. שכחתי להביא טלית ותפילין ולמזלי היה שם את עדי לאון והשתמשתי בשלו".

ליומיום, מה צריך להביא כשנכנסים לבית "האח הגדול"?

"תביאו פריט שאתם מחוברים אליו, במקרה שלי היה מדובר בג'קט מיוחד, שיהיה לכם סימן זיהוי כשאתם נכנסים לבית. ככה הצופים יזכרו אתכם. עוד דבר חשוב – תביאו תהילים או תנ"ך. אתה מגיע לרמות שעמום שאתה קורא את מה שכתוב על קופסת הסיגריות, ואני לא מעשן. ושוב, תביאו תחתונים, המון זוגות תחתונים".

אמלי פרי

אמלי פרי
אמלי פרי | צילום: אוהד רומנו

מה הדבר הכי חשוב לארוז במזוודה?

"נעלי בית. כל מי שנכנס לבית חושב שהוא הולך לדפוק הופעות אבל מהר מאוד מתעייפים מזה ורוצים להרגיש בבית. תביאו נעלי בית חמות ונעימות, כאלה שכיף להתפנק בתוכן, זה יעשה לכם את העונה. הבאתי מלא זוגות נעליים ומגפיים, אבל לא יצאתי מנעלי הבית שלי".

מה הפריט שלא ארזת והכי היה חסר לך בבית?

"אוי, אלוהים. התשובה החד משמעית על זה היא אצטון. אתם לא מאמינים כמה מריבות היו בבית על אצטון. אני הייתי בין הבודדות שכן הביאו חצי בקבוק אצטון אבל כל השאר לא הביאו. בשבועות שהייתי מועמדת להדחה והייתי צריכה לארוז את הדברים שלי למקרה שאודח, השארתי את הבקבוק במגירה השנייה כנדוניה לשאר המתמודדות".

איזה דברים הכרחיים אסור לשכוח להביא?

"מעיל חם כי יהיה קר, אבל לא יותר ממעיל אחד. הבית חם ונעים. הייתי בטוחה שיהיה קר, אבל אפילו בחוץ יש תנורי חימום בפינת העישון. הבאתי שמונה מעילים ואין סיבה. תביאו כובע גרב טוב. ברגע שהאוזניים שלך מחוממות כל הגוף מתחמם. בנות, תביאו צמר גפן להסרת איפור. אף אחת מאיתנו לא הביאה והבנו שצריך להוציא על זה כסף מהתקציב, ולכן היה פחות כסף לאוכל".

מה הדבר הכי מפתיע שארזת?

"בערך עשרה קילו תכשיטים ואקססוריז. כן, השתמשתי בהכל ולא רק לימי שידור והדחות. אפילו כשלבשתי פיג'מה הייתי שומרת על סטייל עם צמידים וטבעות. אל תביאו שרשראות בגלל המיקרופון, זה לא מסתדר. תשמרו על סטייל לאורך כל היום".

ליומיום, מה צריך להביא כשנכנסים לבית "האח הגדול"?

"תביאו וואנזי. כשנכנסתי לבית ראיתי שלאדם אליוף וירדן אדרי היה, ומאוחר יותר גם לאודליה סוויסה כשהיא נכנסה לבית. זה הכי נוח, כמו נעלי בית. בבוקר היינו קמות ומתלבשות בסטייל אחרי מקלחת טובה, אבל בשעה שלוש או ארבע בצהריים כבר עלינו על פיג'מה. זה ממש היה חסר לי. דבר נוסף, אם אתם משתמשים בצבע לשיער, תביאו אותו אחרת זה ייצא מהתקציב של הבית. אני לא צובעת את השיער אבל זוכרת שהיינו צריכים לקנות ליעל פפר וליוסי אורפלי במקום לקנות אוכל. עד שאת לא שם את לא מבינה את גודל המצוקה".

לאון שניידרובסקי

לאון שניידרובסקי
לאון שניידרובסקי

מה הדבר הכי חשוב לארוז במזוודה?

"אני חושב שצריך לארוז מלא מלא איפור, גם הגברים. אנחנו מדברים על פריים טיים בטלוויזיה בערוץ 13 וצריך להיראות טוב. זה דבר בסיסי בעיניי. אני התאפרתי כל הזמן. גברים, תיראו טוב!".

מה הפריט שלא ארזת והיה לך הכי חסר בבית?

"אני זוכר שהיו חסרים לי בגדי חורף. נכנסתי לבית 'האח הגדול' בתקופת מעבר והבאתי הרבה בגדים קצרים. לא זוכר שהיה חסר לי משהו אחר".

איזה דברים הכרחיים אסור לשכוח?

"דברים כמו קרמים שאתה לא יכול לקנות בתקציב, תביאו בכמויות. מוצר שאתה אוהב ומשתמש בו על בסיס יומי והוא יקר, לא יוציאו כסף מהתקציב הכללי בשביל זה כי צריך להתחשב בכולם. תביאו קוצץ ציפורניים, פינצטה, דברים שקשורים לטיפוח אישי. אטמי אוזניים זה דבר חשוב ולא הבאתי. היה לי קשה לישון עם כל הנחירות והרעשים שהיו בלילה. קשה לישון בקומונה. גם תמונות מהבית זה דבר שחשוב להביא. אני לא הבאתי בכלל".

מה הדבר הכי מפתיע שארזת?

"היתה לי עניבה שמאוד אהבתי והיה חשוב לי לבוא איתה, לבשתי אותה כשנכנסתי לבית. היה לי מאוד חשוב שהיא תהיה איתי".

ליומיום, מה צריך להביא כשנכנסים לבית "האח הגדול"?

"מגבונים לחים להסרת איפור כי אין שם. בכלל, כל מה שקשור לשירותים, תביאו. אתם תקבלו רק נייר טואלט. אגב, מי שלא יכול לעשות קקי בציבור ימצא את עצמו במצב בעייתי. תביאו גם פיג'מות כי זה הכי כיף בחורף. תחשבו על מה שהמצלמה רואה ואיך רואים אתכם על המסך ותדאגו לצאת טוב".

אודליה סוויסה

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: אוהד רומנו

מה הדבר הכי חשוב לארוז במזוודה?

"אין דבר אחד חשוב, הכל חשוב. יש רשימה ספציפית של דברים שמאשרים מההפקה להכניס לבית ותנצלו הכל. אל תגידו 'את זה אני לא אצטרך'. תביאו הכל, גם אם זה לא בשבילכם אבל ישמש מישהו אחר. אני אוהבת מוצרי טיפוח, אז לי היה חשוב מאוד להביא פן, מחליקי שיער, מברשות, איפור וקרמים. תדאגו שיהיה לכם. תביאו כמה שיותר הלבשה תחתונה. אם אתם מעשנים תביאו פאקט סיגריות ותתקמצנו על הסיגריות. הן נגמרות הרבה יותר מהר ממה שמתכננים".

מה הפריט שלא ארזת והכי היה חסר לך בבית?

"לפני הכניסה לבית ארזתי ספריי וג'ל לשיער, אבל בסוף הוצאתי את זה מהמזוודה. כל כך הצטערתי שעשיתי את זה, ממש התבאסתי. הייתי צריכה את זה כי אני אוהבת לסדר את השיער. בסוף לקחתי מיוסי אורפלי חומרים לשיער ואני לא אוהבת לקחת מאחרים. לא הבאתי בסוף גם ערכה לידיים שכוללת משייף, לק, צמר גפן ואצטון. הכנתי אותה ובסוף החלטתי שלא אצטרך את זה".

איזה דברים הכרחיים אסור לשכוח להביא?

"האמת, אני הייתי מאוד מסודרת. אני יכולה להגיד שהכנתי הכל. לא פספסתי שום דבר, כלומר חוץ ממה שהוצאתי לפני הכניסה לבית".

ליומיום, מה צריך להביא כשנכנסים לבית "האח הגדול"?

"בראש ובראשונה – בגדים טובים לשידורים ונעליים שיתאימו ללוק. תהיו מסודרים ותעשו לפני רשימה של סדר היום שלכם, ככה לא תשכחו שום דבר. מברשת שיניים, משחת שיניים, עדשות מגע. דברים כאלה. הטיפ הכי חשוב הוא לעשות רשימה לפני שנכנסים. ושתדעו, אני הכי מנאה בדיירים החדשים. נהניתי מכל רגע והייתי עושה את זה שוב בשמחה. אשמח להיכנס לבית האח ליום אחד לבשל לדיירים החדשים".

יוסי אורפלי

יוסי אורפלי, האח הגדול
הכירו את יוסי אורפלי | צילום: אוהד רומנו

מה הדבר הכי חשוב לארוז במזוודה?

"כשנכנסתי לבית חשבתי שזה יהיה לשבועיים או שלושה ולא הבאתי מספיק בגדים אלגנטיים. לבשתי כל הזמן את אותם הבגדים. ללבוש טרנינג במשך היום זה סבבה, אפילו אותו אחד, אבל בלילות כשהיו שידורים או בקבלת שבת לבשתי כמעט תמיד את אותו הדבר. תביאו בגדים אלגנטיים!".

מה הפריט שלא ארזת והכי היה חסר לך בבית?

"חוץ מבגדים אלגנטיים לא היה חסר לי משהו. חשבתי שיש בבית טלית ותפילין אבל יום לפני שנכנסתי שאלתי אם באמת יש ואמרו שלא, אז הספקתי להביא את שלי. מי שרוצה להתפלל, שלא ישכח להביא טלית ותפילין".

איזה דברים הכרחיים אסור לשכוח להביא?

"תמונות של הילדים והמשפחה. זה מאוד עזר לי, יותר מסיגריות או אוכל. כשאתה סגור בבית כל כך הרבה זמן, מבט אחד בתמונות עושה לך הכי טוב וזה משפיע מאוד על מצב הרוח שלך".

ליומיום, מה צריך להביא כשנכנסים לבית "האח הגדול"?

"הולך להיות מאוד קר בתקופה הזו של השנה בנווה אילן, אז תביאו טרנינגים. מבחינת תחתונים וגרביים, תביאו בכמויות כי הגרביים נעלמות בכביסה בקצב מסחרר. אל תשכחו לסמן את הגרביים והתחתונים שלכם כי הכביסה משותפת וקשה לזהות מה שייך למי. תביאו 20 זוגות תחתונים".

אירוע הפתיחה ייערך ב-5.12, מוצ"ש, בערוץ 13!