נא להתאהב בהתאם: הזוגות שהכירו בזכות "האח הגדול"

תוכניות השידוכים כבשו את המסך, הרווקים רוצים למצוא את שאהבה נפשם, אבל מסתבר שדווקא כשהם באים לבית "האח הגדול" הם מוצאים זוגיות. ולא, לא מדובר על מערכת יחסים שנרקמת בתוך הבית אלא על כזו שמתחילה בכלל אחרי התוכנית ועוד עם סלב אמיתי שצפה בהם מבחוץ והתאהב בהם דרך המסך. קבלו את מצעד הזוגות המלא

זמן צפייה: 00:15
טקס החתונה של אלירז שדה ואילנית לוי
טקס החתונה של אלירז שדה ואילנית לוי | צילום: אמיר מאירי

אלירז שדה ואילנית לוי

הרבה לפני צבא האמת של שי חי היו אלו המעריצים של אלירז שדה (37) ב-2010 שהוכיחו למדינה שלמה איך נראית אהדה והרבה לפני פינת "כל האמת בפרצוף" היה זה שדה שלא שקל מילים בפריים טיים. מאות אלפים התאהבו בו, בכנות שלו, בצ'ארם וביכולת שלו לא לחשבן לאף אחד. אי שם הרחק מספת האח הגדול הייתה "עוד אחת", אילנית לוי (38), מלכת היופי של ישראל לשנת 2001, מנחה עסוקה בטלוויזיה וגרושתו של אייל גולן שישבה על הספה בביתה וחשבה שאלירז הוא הגבר הכי חמוד בטלוויזיה. פייר? אם אילנית לוי אומרת אז אילנית לוי יודעת. מיד לאחר הזכייה קיבל שדה תכנית משלו בערוץ 24 וכשלוי הוזמנה להתארח הקליק ביניהם ניצת. למעשה, לתוכנית הראשונה, לוי הגיעה עם הינומה שהתחילה כבדיחה והפכה למציאות. מהר מאוד הם הפכו לאחד הזוגות הבולטים והאהובים במדינה, ואחרי שנים של שאלות פולניות בלתי נגמרות, בשנת 2018 נישאו. קולולו.

טקס החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג
טקס החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: ענת מוסברג

דניאל גרינברג ואייל גולן

הדיירת היפה של בית האח הגדול, דניאל גרינברג (26), נכנסה לבית בכניסה שניה ב-2018, חמושה בעיניים ירוקות מהפנטות, תואר "מיס באר שבע והנגב" ורזומה רומנטי שכלל את האיש והקוביות מייקל לואיס. לכניסות שניות יש את הסטיגמה של "חוסר מזל" אבל מסתבר שלגרינברג המזל דווקא האיר פנים. למעשה, אפילו היא לא הייתה יכולה לדמיין שתכבוש את ליבו של הזמר הלאומי אייל גולן (49), שכנראה הבין שמה שטוב לגרושתו, טוב גם לו. גולן וגרינברג אמנם הכירו עוד מלפני התוכנית אך בזכות הכניסה שלה לבית, חודש הקשר החברי ביניהם וגולן תמך בה מרחוק וביקש ממעריציו לסמס עבורה. כשגרינברג הודחה הידידות התחזקה, השניים התקרבו ומהר מאוד הפכו לזוג הכי מתוקשר בארץ. החופשה הרומנטית שלהם בלונדון הפכה לקליפ בהשתתפותה, בחופשה הבאה בקפריסין היא קיבלה הצעה ואפילו הקורונה לא הצליחה לעצור את ההתקדמות המהירה, כשבמרץ האחרון, התחתנו השניים בחתונה הגדולה האחרונה בביצה לפני סגירת האירועים. באוגוסט הפכו בני הזוג להורים לבת בכורה בשם מיאל, והרחיבו את המשפחה ואת הלב.

שפרה קורנפלד ומולי שגב בהקרנת הסדרה מסודרים
שפרה קורנפלד ומולי שגב בהקרנת הסדרה מסודרים | צילום: בוצ'צו

מולי שגב ושפרה קורנפלד

את שהותה בבית האח הגדול בעונה הראשונה ב-2008, העבירה האישה והקארה, שפרה קורנפלד (39), בסריגת סוודר מחמם לעץ וטיזינג אינסופי עם החתיך התורן צבר גדיש. הזוגיות בין השניים מעולם לא הייתה ברורה, אתם ידידים? אתם חברים? אתם רק מלטפים אחד לשניה את הלב והאגו? ואולי בעצם טובי הפסיכולוגים צודקים כשאומרים שכל דבר קורה בזמנו, כי טיפה לאחר שנפתחו דלתות בית האח עם הניצחון המפורסם של הפרידמנית הראשונה לשמה, נפתחו גם דלתות הלב. קורנפלד הכירה את מולי שגב (48) העורך הראשי של "ארץ נהדרת" (והאקס של דנה מודן), כשהגיעה להתארח בפרק פתיחת העונה של התוכנית ומאז השניים בזוגיות שממשיכה לפרוח כבר 12 שנים. ב-2011 נישאו בחתונה אזרחית והביאו לעולם שתי בנות. מה שנקרא שפרה לגמרי זכתה בכל הקופה!

יום החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף
יום החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף | צילום: ענת מוסברג

יאנה יוסף וציון ברוך

הזוגיות המתוקשרת הראשונה של יאנה יוסף (31) התפתחה לעיני הצופים של האח הגדול בשנת 2012 עם המנצח הגדול של העונה, קותי סבג (38). הזוגיות שלהם בבית ידעה הרבה פאסיב-אגרסיב, צעקות, חיבוקים ועוד קצת צעקות בין לבין. כשנפתחו הדלתות, השניים יצאו לעולם וניסו לתחזק את מה שהתחיל לעיני מיליוני צופים - לבדם ובשקט, בביתם המשותף והרחק מהמצלמות, עד שלבסוף, חצי שנה אחרי, נפרדו. מי שקפץ על ההזדמנות היה לא אחר מציון ברוך (41), חובב נשים יפות ידוע שבעברו אקסיות מרשימות כמו לינור אברג'יל, קרין מגריזו, אסתי גינזבורג ועוד, אבל אף אחת מהן לא הייתה הקייט מוס לג'וני דפ שלו, עד שפגש את יאנה. למרבה השמחה, כבר בסוף 2012, הייתה זו יאנה עצמה שעשתה את המוב הראשון כשסימסה לו שהחתולים של שניהם חייבים להיפגש. יחי הטכנולוגיה, החתולים, הגירל פאוור וההפי אנדינג, כי מאז אותו סמס, השניים בלתי נפרדים, יוסף סיימה את הליך הגיור, השניים התאימו את הפס הבלונדיני בשיער, שיתפו פעולה מקצועית בסדרת הערפדים של ציון, התחתנו והביאו לעולם שלושה ילדים, היישר לתוך משפחת "מה קשור" המורחבת.

טקס החופה של קותי סבג ומגי אזרזר
טקס החופה של קותי סבג ומגי אזרזר | צילום: אמיר מאירי

קותי סבג ומגי אזרזר

ואיך אפשר לדבר על יאנה מבלי לדבר על קותי? מי שעוד לא התאושש מהפרידה של שניהם, מוזמן לתפוס מקום, לעלות על הרכבת ולהצטרף אלינו ל-2020 כי גם סבג כבר מצא מזמן את החצי השני שלו - לא אחרת מאחת השחקניות העסוקות בישראל, מגי אזרזר (34). השניים נפגשו לראשונה ב-2016 כשהתארחו בתכניתו של שי שטרן אצלנו ברשת 13 וכעבור זמן מה, ממש כמו אצל ציון ויאנה, הייתה זו מגי ששלחה לקותי הודעה ומשם השאר היסטוריה. מה המסקנה? בנות, מי שמתביישת שתתקדם ותפסיק. השניים הצליחו לשמור על עמעום מערכת היחסים הרחק מהתקשורת, הם ממעטים מלהגיע יד ביד לאירועים מתוקשרים ורוב התמונות שלהם ביחד הם בעיקר מיום הכלולות עצמו שנערך ביולי 2019, אבל מה זה משנה כמה רואים אותם עכשיו? העיקר שמגי ראתה מספיק ב"אח" והבינה מה טוב לה.

עתי שולברג ואיגי וקסמן

אם השם עתי שולברג (36) לא מצלצל לכם מוכר, אז אולי "חתיכי", כן? מי שהיה מושא אהבתה של ליהיא גרינר בבית האח הגדול בשנת 2011, נכנס לבית כרווק אנונימי צעיר בן 26 ויצא ממנו אחד הגברים המסקרנים והמבוקשים בביצה. מהצד השני, איגי וקסמן (48), רוקיסטית בועטת וגרושתו של חמי רודנר, לא בזבזה זמן וקפצה על המציאה. שולברג ווקסמן הכירו דרך חברים משותפים, ולמרות פער הגילים של 12 שנים לטובתה של וקסמן, השניים די מהר האיצו את היחסים לשלב הבא. כיום, הם נשואים באושר וחובקים שני ילדים ובקרוב אפילו יעמידו את הזוגיות שלהם במבחן בעונה החדשה של תכנית הריאלטי "זוג מנצח" ברשת 13.

כידוע, בית "האח הגדול" הוא כר פורה לחוויה משנת חיים וישנן המון סיבות לרצות לקחת בו חלק כדייר, החל מהאפשרות ללמוד ולהכיר את עצמכם טוב יותר ועד לחשיפה התקשורתית הנרחבת שמסייעת לדיירים להשמיע את האג'נדות שלהם בפריים טיים ואולי גם לקבל אחר כך קמפיינים נוצצים. תוסיפו לכל אלה את העובדה שהאח הגדול הוא גם שדכן לא רע בכלל ותבינו למה רבים כל כך רוצים להיכנס אליו.

אז מי יהיה הסלב הבא שייפול ברשת של הדיירים החדשים שיבואו לחפש אהבה? צפו בערב הפתיחה המרגש ב-5.12 ותתכוננו גם אתם להתאהב.