לבית האח או לפח? מה חשב יואב מאיר על הלוקים מערב הכניסה השני

שמונה דיירים לא מפורסמים נכנסו אמש לבית הכי גדול במדינה וסיפקו לנו עוד ערב בלתי נשכח של לוקים מנצנצים. מי עשה את זה הכי נכון, מה יש ל"אח בסטייל" שלנו יואב מאיר להגיד עליהם, והאם אתם מסכימים איתו? כנסו לכתבה והצביעו עכשיו- לאח או לפח?

לבית האח או לפח? כל הלוקים מערב הכניסה השני
לבית האח או לפח? כל הלוקים מערב הכניסה השני | צילום: מיכה לובטון

וואוו כמה שחיכיתי לפרק הזה! עכשיו נראה מי מעורר בנו סקרנות, מי השקיע ומי פחות. לרושם ראשוני יש כוח מטורף, הבגדים יכולים לגרום לצופים לדבר על הדייר ביום שאחרי, מרגש לראות מי יצליח.

אילון אקון

הראשון שנכנס בכניסה השנייה הוא העורך דין אילון, כבר מתעודת הזהות שלו היה ברור שהוא ייכנס עם חליפה סטנדרטית של עורך דין וכך היה. חבל כי דווקא יש פה פוטנציאל של גבריות מסקרנת – אוהד בית"ר שמצהיר על עצמו כחנון מתנשא זה שילוב מעניין ואני מחכה לראות אותו בבגדים קצת יותר יומיומיים בתוך הבית. בכללי, גברים חייבים להבין שהחיים הם לא שחור ולבן.

ימית אברמוב

ימית נכנסה עם שמלת כאפתן מעוטרת ברקמת זהב – מודה, לא התחברתי בכלל. לוק כבד על גבול התחפושת, זה דבר אחד להיכנס עם גלביה מעוטרת אבל למה להוסיף את התכשיטים שמסביב? חוץ מזה, אני די בטוח ששנות ה-2000 הביאו איתן את הבשורה ששום אישה לא צריכה ללבוש אוהל ולטשטש את עצמה. טרנד האוברסייז לנשים מלאות פסח מן העולם והגיע הזמן לחבק את כל הקימורים ולהיות גאים בהם.

תום חיימוב

גם תום כמו אילון הוא עו"ד שנכנס בחליפה, אך כיאה לאחד שמרוכז במראה החיצוני שלו, כפי שהעיד על עצמו בתעודת הזהות שלו – הוא עשה את זה בסטייל. החליפה הכחולה מרעננת ויושבת מעולה, ובמקום עניבה טרחנית, בחר להתקשט במטפחת שבצבצה מכיס הג'קט, מה ששיווה למראה ניחוח אירופאי, ועוד סיים בשילוב של נעלי סניקרס. לפחות הוכיח שהוא לגמרי עומד מאחורי המילים שלו.

לינור סביניק

לינור מגדירה את עצמה כ"יותר מדי" - וואלה היא צודקת. יותר מדי שסע! איזו שמלה מוגזמת שמצד אחד גורמת לי להעריץ אותה על האומץ ומצד שני בא לי להיות ידיד שלה ולהגיד לה – "מאמי לא צריך הכל ביחד". אבל מי אני בכלל שאגיד ללינור מה כן ומה לא – לינור היא דיווה ולבושה כמו דיווה, שמלה שנזכור.

דיוויד דימוס

המציל האילתי בטוטאל לוק לבן – סניקרס, ג'ינס סקיני עם קרעים בברכיים (קצת 2018), טי שירט לבנה עם מפתח צוואר רחב, שרשראות וג'קט שנראה כאילו השאיל מהמלתחה של תום. הצבע הלבן מאוד מחמיא לו, אבל אין פה שום בשורה, חידוש או עניין מיוחד. תכלס, אם היה נכנס לבית עם הלוק של המציל – כבר היה יותר מעניין.

אלימלך קשתי

"יצירת המופת" לדבריו נכנס בחליפה מושקעת שבניגוד לאחרים כוללת גם וסט! יש שם את כל הסט כולל שרשרת שמחברת את הכיס לדש הג'קט, גם על המטפחת המבצבצת הוא לא ויתר, לפחות בגזרת הצבע יש כאן בחור שמרגש אותי – צבע יין עמוק. אם היה מגיע עם יציאה של חליפה בצבע ורוד פוקסיה בכלל הייתי עף. ועדיין, הצבעוניות נותנת לו נקודות מבחינתי.

יהודה יצחקוב

כבר בתעודת זהות הוא קנה אותי – גבר שלובש טי-שירט רחבה מעודכנת, זה גבר שיודע להתלבש. לכניסה הוא הגיע בלוק סופר מרענן, לוק סטריט אורבני עם קפוצ'ון אוברסייז וחולצה מבצבצת, מכנסי ניילון בסגנון היפ-הופ ונעלי ספורט – אם היה איזה הדפס עם אמירה אז בכלל הייתי נותן לו את הכתר, דבר אחד לא הבנתי – את המשיכה של המכנסיים כלפי מעלה, שחרר חיימשלי.

רונית לוי

רונית "הביביסטית" לוי החליטה להיכנס ישר לחדר השינה בשמלה שנראית כמו כותונת לילה מבד שיפון עם שרוולים שקופים ומלא כיווצים, השמלה לא מחמיאה לה בכלל והייתי שמח לראות אותה באאוטפיט שמורכב ממספר פריטים וצבעים מגוונים, הבגד מחוויר אותה, מטשטש אותה ובעיקר מיושן וחבל. במקרה שלה האישיות הרבה יותר גדולה מהבגד.