המעריצים הכי גדולים של "האח הגדול"

בין המעריצים הכבדים של "האח הגדול", שצופים בכל פרק ויודעים הכל על הדיירים, יש כמה שלקחו את העניין צעד אחד קדימה. שביט קעקע את הלוגו של "האח הגדול", גיא הקים את "צבא האמת של שי חי" והרשימה נמשכת. קבלו הצצה לחיים של האנשים ש"האח הגדול" הוא יותר מעוד תוכנית עבורם

האח הגדול המעריצים הגדולים

שביט בן שושן: המעריץ שקעקע את הלוגו

שביט בן שושן קעקוע האח הגדול
שביט בן שושן קעקוע האח הגדול

שביט בן שושן קעקוע האח הגדול
שביט בן שושן קעקוע האח הגדול

יש אנשים עם מטרות ברורות בחיים, ושביט בן שושן, בן 23 מקריית שמונה, שם לעצמו למטרה להיכנס לבית "האח הגדול" בכל מחיר. רוב האנשים יילכו לאודישן ויקוו לטוב, אבל בן שושן לקח את זה צעד קדימה וקעקע את הלוגו של התוכנית על היד שלו. "עד כמה שאני יודע, אין מישהו בעולם שעשה קעקוע עם הלוגו של 'האח הגדול'. אני קעקעתי אותו כי זו המטרה שלי בחיים. את הקעקוע עשיתי לפני שנה בקריית שמונה והוא עלה 2,200 שקל. זה קעקוע גדול מאוד שנמצא על השריר הפנימי ביד ימין. וואלה, אמרו לי שאני משוגע כשעשיתי אותו ואם אני בסוף לא אכנס לאח הגדול אז עשיתי לעצמי פדיחה. אין, אין דבר כזה שאני לא אכנס לבית 'האח הגדול'. אני יכול להיות נכס. יש לי סיפור חיים מטורף. הייתי צמח בגיל תשע, הייתי חרדי שחזר בשאלה, שיחקתי כדורגל במשך שנים בקריית שמונה והיום אני טבח כבר שש שנים באולם אירועים. יש לי מלא מה לתרום בבית".

איך הסביבה הקרובה הגיבה לקעקוע הזה?

"חוץ מזה שאמרו לי שאני משוגע, הרוב תומכים בי. אבא שלי דתי ואפילו הוא אמר לי שאני צריך לעשות מה שאני רוצה לעשות בחיים כדי להיות מאושר. היתה לי בת זוג עד לפני שבועיים וזה לא הפריע לה, דווקא להיפך. יש לי הרבה קעקועים ואני נראה טוב, ויש בנות שזה עושה להן את זה. כשאני מגיע לתל אביב תמיד עוצרים אותי ברחוב ומתחילים לדבר איתי על זה".

בן שושן התחיל לצפות ב"האח הגדול" לפני שלוש שנים. "להיכנס לבית נהיה החלום שלי. אפילו אם אני אהיה לבד בבית יהיה רייטינג מטורף. אני מצחיק ברמות ואני תמיד מדבר. אני לא קם בבוקר ויושב על ספסל, אני כל הזמן זז ומדבר. אני סוג של סלב בקריית שמונה וכולם אומרים לי שאני צריך להיכנס לבית. אפילו ראש העיר, אביחי שטרן, שהוא חבר שלי, אמר לי שהוא יעשה שלטים בכל העיר שיתמכו בי אם אכנס לבית. כולם מכירים אותי בעיר. השם שלי זה שביט ושביט זה כוכב. אני חייב להיכנס לתוכנית כי אני כוכב. הרבה אנשים אומרים לי שאני מזכיר להם את חמימו (חיים שועי, עונה 8, ערוץ 2) כי יש לי קול וצורת דיבור שכנראה מזכיר לאנשים אותו. כמו חמימו, שאי אפשר להתעצבן עליו, גם עלי קשה להתעצבן. אני אהוב ואני לא מתעצבן בקלות כי זה האופי שלי".

יש חוק מסויים שהיה מפריע לך בבית "האח הגדול"?

"וואלה, הייתי בגולני, החוקים בבית לא מפריעים לי. קחו ממני את הטלפון, אני אפילו עדיף את זה ככה. מסתדר בלי טלוויזיה ואני לא מעשן, אפילו לא נרגילה. שום דבר לא מפריע לי. אני מגיע בראש טוב, לא מחפש לריב עם אף אחד בבית. בכלל, התוכנית יוצאת הכי טוב כשעושים צחוקים בבית. אני לא רוצה לראות את הריבים, רק צחוקים. אסף גורן היה מצחיק בעונת ה-VIP האחרונה. גם קותי וחמימו עשו את העונה שלהם כיפית לצפייה. אני מאמין שאם אני אהיה בבית אולי יצא איזה ריב איתי, אבל זה יהיה ריב קליל. התוכנית הזו נועדה בשבילי!".

תמי סמדג'ה: המעריצה שפתחה חמ"ל לדיירים שאהבה

שמחת חיים. תמי סמדג'ה ומעיין אשכנזי
שמחת חיים. תמי סמדג'ה ומעיין אשכנזי

חברים על היום. תמי סמדג'ה ואביחי אוחנה
חברים עד היום. תמי סמדג'ה ואביחי אוחנה

בהיררכיית המעריצים, כאלה שכולם מכירים והיו שמחים לראות בתוך בית "האח הגדול" נמצאת תמי סמדג'ה, 47, מבאר שבע. סמדג'ה מתגאה בחמ"לים שהיא הפעילה למען דיירים שהיא אהבה בעבר. "אני צופה ב'האח הגדול' מאז העונה הראשונה כי אהבתי את מעיין בובליל, אהבתי את הפשטות והאותנטיות שלה, אבל החמ"ל הראשון שלי היה עבור קותי סבג. התחברתי עם כמה אנשים והתחלנו לעשות המון רעש. הקמתי קבוצות בפייסבוק שהגיעו לכמעט 40 אלף איש, תלינו פלקטים בבאר שבע, אשקלון תל אביב, עשינו חולצות, מצתים, אפילו הקליטו שיר למען קותי שיזכה, עשינו עבודת שטח קשה. הקבוצה בפייסבוק נקראה 'קותי סבג לניצחון'. ככה עשיתי גם לאביחי אוחנה". סמדג'ה מתכננת להחזיר את קבוצת הפייסבוק שלה ("האח הגדול מתחיל 5.12") לפעילות מלאה בתחילת דצמבר, לקראת עליית התוכנית לאוויר, ומצהירה שהיא לא עושה שיימינג לדיירים. "יש לי אהבת חינם לאנשים, יש לי גם קבוצת פייסבוק של אהבת חינם ואני עושה שם לייבים. אנשים יודעים מי אני".

כאמור, סמדג'ה התחברה מאוד לאביחי אוחנה, הקימה עבורו קבוצת פייסבוק ועד היום הם בקשר. "אביחי נסיך עולם והתחברתי לסיפור שלו. הוא בא במטרה לקחת את המיליון. לא הלך ימינה ושמאלה. הוא נשמה טהורה".

את יודעת, המדינה רעשה וגעשה אחרי הפרידה של אביחי ומעיין.

"תשמע, הכל התחיל בקטנה ולאט לאט צמח ביניהם משהו בתוך הבית. אחרי שאמא של אביחי אמרה שהם כמו שמשון ודלילה, קרה משהו למעיין והיא התחילה להראות אהבה לאביחי. חבל שזה לא החזיק מעמד ביניהם, אבל אנחנו לא נכנסים ללב ולכיס שלהם. אני לא אוהבת שמלכלכים על מעיין אשכנזי ברשתות החברתיות, לרשת יש כוח עצום ולא יפה להלבין את פניה ברבים. נראה לי שיהיה ביניהם קאמבק. הם היו ביחד שלוש שנים וחצי, זה לא הולך ברגל. היא לא היתה איתו שלוש שנים וחצי בגלל הכסף שלו, לא משעמם לה בחיים. אני לא יודעת מה היה שם, רק מי שבתוך הזוגיות יודע מה באמת קורה שם, זה שלהם. לא משנה מי עשה טעות, זה נגמר ותניחו להם. למה להגיד שהיא ניצלה אותו וחיה על חשבונו? אמרו על מעיין עוד מילים שאני לא רוצה לחזור עליהן, מילים לא יפות. אם באמת יש שם אהבה, הם יחזרו. לא יצא לי לדבר עם אביחי על זה, זו נקודה כואבת בשבילו".

כמה זמן כל העיסוק הזה תופס בחיים שלך?

"22 שעות ביממה וזה סיפוק מאוד גדול בשבילי. אחרי העונה עם קותי סבג, כשהיא נגמרה, נכנסתי לדיכאון. לא היה לי מה לראות, לא מצאתי את עצמי. גם כשהייתי בשירותים ובאמבטיה הייתי צופה בתוכנית, לא רציתי לפספס רגע אחד. אחרי העונה האחרונה הביאו לי כלב כדי להעסיק אותי, וזה עוזר. שתדעו, זה לא שאני רק בפייסבוק, אני גם הולכת לגבעת הצעקות ליד בית 'האח הגדול. אני לא מעבירה לדיירים מידע שאסור להם לדעת, אבל צעקתי לאביחי שאוהבים אותו, שיהיה חזק ושהוא בטוח בגמר. גם כשאני הולכת לאירועים אני לוקחת את הטלפון הנייד שלי וצופה בתוכנית, עד כדי כך".

היית רוצה להיכנס לבית "האח הגדול"?

"ברור, אפילו עשיתי אודישנים השנה, אבל לא הכניסו אותי. אם היו מכניסים אותי לשם, עם כל סיפור החיים שלי, אפשר פשוט לתת לי את הצ'ק מההתחלה. אני עוברת שנים לא קלות. יש לי מגבלה פיזית ברגליים, שבעה אחים שלי ועוד 20 בני משפחה נפטרו ממחלה תורשתית, ויש לי הרבה אהבת חינם לתת לאנשים. אני כן הייתי אומרת לאנשים את מה שאני חושבת עליהם בפנים בתוך הבית, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה. לא אהבתי את שי חי ואת איך שהוא עשה את זה. הפינה שלו, 'כל האמת בפנים', היתה פוגענית, לא התחברתי לדרך שלו. אגב, אם אני הייתי נכנסת לבית 'האח הגדול', הדבר הכי קשה לי שם היה לא לראות את הכלבים שלי. כלבים זה אהבה ללא תנאים. זה, ושאפשר היה לעשן סיגריות חופשי. אני מעשנת הרבה, במהלך השיחה בינינו עשנתי ארבע סיגריות".

לסיום, איזה טיפ את יכולה לתת לדיירים החדשים?

"תהיו אתם. אל תנסו לשחק משחקים למצלמות, הצופים רואים הכל. אם היו מכניסים אותי לבית, הם היו רואים מה זאת תוכנית. אני אביא את עצמי, לא מביאה שחקנית. אם תסתכלו על הלייבים שלי בפייסבוק אתם תבינו אותי. אני צוחקת ובוכה שם. אני לא אחת שתדבר על אנשים מאחורי הגב, תמיד בפנים, גם אם זה יפגע בי. דיירים, תמיד תלכו עם האמת שלכם, אבל תדעו איך להגיד אותה".

גיא מזרחי: המעריץ שהקים את "צבא האמת של שי חי"

Hdauls
האח הגדול גיא מזרחי מעריץ

1pojxj
האח הגדול גיא מזרחי שי חי מעריץ

הכניסה הראשונה של שי חי לבית "האח הגדול" שינתה לא מעט את החוקים. לא אלה שבתוך הבית, אלא אלה שבחוץ. "צבא האמת של שי חי" נכנס לפעולה להגן על הדייר האהוב, ואת כל הדבר אירגן גיא מזרחי, בן 56 מראשון לציון. "שי חי הוא מצגת לסיפור שלי ושל עוד עשרות אלפי אנשים במדינה ולכן פתחתי את 'צבא האמת'. כל מה שאני עושה מגיע מהלב שלי. הוא היה חתיך ונערץ ואני ידעתי לקחת את המעריצים ולהפעיל אותם. אני יודע לקחת דייר ולהפוך אותו למנצח. שי חי לא זכה בעונה ההיא כי הוא עבר על חוקי הבית ויצא החוצה, ואז החלטתי לקדם את שי מיקה והיא זכתה. הקמתי גם 'צבא אמת' לישראל אוגלבו והוא זכה. אם השנה יהיה דייר ראוי, גם לו אני אקים 'צבא אמת'".

מה צריך להיות לדייר כדי שתקים לו צבא?

"כשאני לוקח דייר תחת חסותי, אני צריך לראות שיש בו שלושה דברים עיקריים: דומיננטיות, לב טוב ושלא יעבור על חוקי הבית. חשוב שיהיה לו לב רחום וסיפור חיים טוב. זה מה שהופך בעיניי דייר לזוכה".

"צבא האמת" תופס חלק גדול בחיים שלך?

"'צבא האמת' לא מפריע לי בחיים. אני לא מפספס חגים, אירועים או דברים עם המשפחה. יש תחתיי אנשים נוספים בצבא ואני יודע להפעיל אותם כדי שדברים יקרו אם אני לא שם. אני לא לבד בזה. אישתי והילדים לא קשורים לחלק הזה בחיים שלי. אין לנו בבית ריבים על הדיירים, אם אני אקח תחת חסותי דייר שבני המשפחה שלי לא חושבים שהוא יכול לזכות, הם קצת יסתלבטו עלי, אבל הכל ברוח טובה. זה הבייבי שלי, טיפחתי את 'צבא האמת'. אני לא מקבל על זה כסף, זה רק תחביב". התחביב הזה לפעמים עולה כסף, כמו הפעם ש'צבא האמת של שי חי' העלה מסוק לאוויר מעל בית "האח הגדול". המסוק כלל מדבקות תמיכה בשי חי ועלה 6,800 שקלים, כשכל חבר מצבא האמת שם סכום כסף קטן כדי לגרום לזה לקרות. "אנשים שמו בין 50 למאתיים שקלים וככה מימנו את המסוק", אומר מזרחי.

היום, בראייה לאחור, האם שי חי הוא הדייר האהוב עליך מכל העונות?

"אני חושב ששי חי הוא הליהוק הכי טוב שהיה בתוכנית. מעבר למראה שלו, יש לו שפה מאוד עשירה. ברוב המקרים הוא עשה את 'כל האמת בפרצוף' בצורה נכונה. אני מאוד התחברתי אליו ולכן אני יכול להבין גם את הדברים הפחות טובים שהוא עשה. שי חי ואני בקשר, דיברנו בטלפון השבוע. לא הייתי בחתונה שלו כי היינו בנתק באותה תקופה, אבל כשהוא נכנס ל'האח הגדול' בפעם השנייה חזרנו להיות בקשר. אני בסדר איתו ועם תניה, הם מאוד מתאימים אחד לשנייה. במציאות של החיים האמיתיים אני הכי אוהב את ישראל אוגלבו. ישראל של 'האח הגדול' הוא לא אותו ישראל של 'הישרדות' בגלל שיש שם כללי משחק שונים. ב'האח הגדול' הוא היה הדייר המושלם ומאוד אהוב. יש לו סיפור חיים מעורר הזדהות. קצת הרס לו העניין עם מגי שהיה לה חבר מחוץ לבית והשתמשו בזה נגדו, אבל יש בו הרבה רבדים טובים שעזרו לו לנצח".

יהיו חוקים חדשים ב"האח הגדול" העונה. יש לך ניחוש?

"הייתי שמח לראות סודות מחדר האח הגדול יוצאים החוצה לדיירים. נניח שכל מי שזוכה במשימה, תהיה לו פריווילגיה שאחרים לא ידעו עליה. המנצח במשימה יוכל לבקש מהאח הגדול שיראה לו מה דייר אחר אמר עליו, והאח הגדול יהיה חייב לעשות את זה. שיתוף הדיירים בתככים בתוך הבית יכול להפוך את כל הבית כל יום מחדש. יכול להיות שחוק חדש הוא שהאח הגדול ישתתף בהצבעה ויהיה לו קול בהדחה. זה חריג וביזארי אבל זה יכול להיות מעניין".

פריאל שמור: המעריץ שפתח עמוד מעריצים מצליח

Ntpujs
האח הגדול פריאל שמור מעריץ

Imkhub
האח הגדול פריאל שמור קותי סבג

פריאל שמור, בן 27 מתל אביב, מנהל את עמוד הפייסבוק "האח הגדול 24/7", קבוצת המעריצים הגדולה בישראל שמונה יותר מ-27 אלף חברים. "פתחתי את הקבוצה לפני שנתיים, כשהתחילה עונת ה-VIP ב'רשת' יחד עם דוד כהן ואליאור אביב. אחרי כל פרק הצטרפו עוד ועוד אנשים. כל דבר קטן שקורה בבית האח מועלה לקבוצה ויש דיונים סוערים".

איך נולד הרומן בינך ובין התוכנית?

"אמא שלי צפתה בעונה הראשונה ואני צפיתי בה יחד איתה מדי פעם. אני חושב שמהעונה השנייה התחלתי ממש לאהוב את התוכנית. הליהוק של הדיירים היה טוב, היה סיפור שנבנה שם וכמובן הרומנים בין הדיירים. עד היום אני דבוק ל'האח הגדול'. עבורי, אחד הרגעים הזכורים ביותר לאורך העונות היתה ההדחה הפומבית של שי חי, בעונה הראשונה שלו, זה ריתק אותי. כל שבוע שי חי העמיד אנשים להדחה ואמר להם את האמת שלו עליהם ואני האמנתי לו, לא חשבתי שהוא עושה הצגות. הדיירים היו חייבים להקשיב לו ואז הגיבו, והם כמובן לא קיבלו את זה טוב".

למי מהדיירים הכי התחברת?

"אני חושב שהתחברתי לשני גולדשטיין. התחברתי לדרמטיות שבה. היא התכוונה לכל מה שהיא אמרה, האמינה לכל מילה שיצאה לה מהפה. אהבתי את התיאטרליות שלה. שני מאוד בוגרת ואינטליגנטית. רק אחרי שנגמרה העונה וצפיתי בפרקים מחדש הבנתי כמה שהיא ענקית. אני חושב שבהרבה מצבים הייתי מגיב כמוה. אהבתי את הדרך שבה היא מתבטאת".

אתה מרגיש שכמנהל קבוצת מעריצים הגדולה ביותר יש לך השפעה על אהדת הקהל?

"בטח. אני מעודד בדרכים שונות את החברים בקבוצה להתמכר לדיירים מסוימים ושהם יעשו הכל כדי שהם יישארו ואולי גם יזכו. אני זוכר ששכנעתי את החברים להצביע לאורלי רביבו שהחזיקה די הרבה זמן בבית. היא מסוג האנשים שעונים, שלא מפחדים לדבר. החברים בקבוצה מקשיבים לי כי אני משדר להם את התחושות שלי בצורה הגיונית ואנושית. אני מרגיש שאני תורם את חלקי בהשארת אנשים בבית".

יש לך טיפ לדיירים החדשים שייכנסו לבית "האח הגדול" בקרוב?

"הכי חשוב להיות מי שאתם, כמובן. דבר שני – אל תפחדו להיפתח רגשית. תורידו את המסכות שלכם כי רק בדרך הזו הצופים יוכלו להתחבר אליכם".

עידן שירקולקר: המעריץ שאוהב את האקשן בבית

Xcwmay
האח הגדול עידן שירקולקר מעריץ

"הרומן הגדול שלי עם 'האח הגדול' התחיל בעונה הראשונה, כשיוסי בובליל התנגש בקיר הזכוכית כשהוא ניסה להיכנס לבית מהחצר", מספר עידן שירקולקר, בן 34 מאשדוד,על האהבה הגדולה שלו לתוכנית. "יש בה המון צחוקים ואקשן. אני יכול להגיד בביטחון שישראלים רוצים שלום ברמה הפוליטית, אבל בתוך הבית אנחנו אוהבים את הבלאגן והריבים שיש שם מדי פעם. יש משהו מרגש בריבים על התקציבים, אם צריך לקנות חלב או לא צריך לקנות חלב, אם צריך ביצים או לא צריך ביצים, זה מגיע לטונים גבוהים. זה קיבוץ גלויות, אסופת אנשים לא קשורים שצריכים להסתדר ביחד".

שירקולקר צופה בתוכנית עם המשפחה, ולרוב הוא ואישתו לא רואים עין בעין בכל מה שקשור לדיירים. "אנחנו תמיד מתווכחים על הדיירים ועל איך שהם מתנהגים בבית. אישתי שונאת את מי שאני אוהב ולהיפך. אלא לא ריבים קשים, זה לא שאנחנו מגיעים לצעקות או לא מדברים אחד עם השניה בגלל זה, אבל יש לנו המון חילוקי דעות בנושא".

מי הדייר האהוב עליך עד היום?

"יוסי בובליל זה היהלום שבחבורה, הוא הטיפוס העמך והוא לא משחק אותה למצלמה. הוא מי שהוא, מצחיק בלי שהוא מתכוון להצחיק. יש לו הרבה חוכמת חיים. נראה לי שהוא בן אדם מקסים. ראיתי אותו בתוכנית 'גולסטאר' וראו שהוא התמתן קצת מהתקופה שלו בתוך 'האח הגדול'. כנראה שהוא ראה איך הוא התנהג ב'האח הגדול' ורצה להתנהל אחרת. אחת האכזבות הכי גדולות שלי מהתוכנית זה שבובליל הגיע רק למקום השני. אני זוכר שלא רציתי לצפות יותר בתוכנית, הרגשתי שהצדק לא נעשה. יוסי עשה לנו את העונה. הייתי ממש שבור לב, לא יצאתי מזה שבוע. כל הזמן חפרתי לאנשים איך שפרה קורנפלד לקחה לו את הגמר מהידיים. איך זה הגיוני שהוא עשה את כל העונה ולא זכה? בובליל גרם לי להאמין שזו תוכנית שלא רק שוברת שיאי רייטינג אלא שוברת הכל. היא משהו מיוחד".

כמו כל המעריצים הכי שרופים, גם שירקולקר היה רוצה להיכנס לבית "האח הגדול". "אני חייב להיות שם כי אני רוצה לייצג את העדה ההודית בישראל. לא היה הודי אחד בבית, אפילו לא רבע הודי. אני חייב להיות ההודי הזה. הלכתי לכמה אודישנים לתוכנית ועדיין לא קראו לי. אם הייתי בבית אני חושב שהכי היה קשה לי עם החוק שאסור לישון לפני כיבוי אורות. תשמעו, זה היה גומר אותי".

ומה אתה חושב שיהיו החוקים החדשים בעונה שתעלה בקרוב?

"זה מאוד מעניין. אני לא מצליח להבין מה יעשו שם, אבל אני מנחש שאולי יעשו משהו בסגנון גברים נגד נשים. באמת שאני לא יודע מאיפה תבוא הסטירה ואיך ישנו את העלילה. ממש מחכה לזה".

ולסיום, טיפ קטן לדיירים שעתידים להיכנס לבית?

"כמו שבכל עונה אומרים את זה, תהיו עצמכם ואל תנסו להיות מישהו אחר. אל תנסו להצחיק בכוח כי אנחנו הצופים יודעים מי מזוייף ומי אמיתי. אל תהיו תככנים וחורשי מזימות ואל תריבו ריבים שלא לצורך. אנשים סתם עושים את זה ומוצאים את עצמם בחוץ".

אירוע הפתיחה של "האח הגדול" ישודר במוצ"ש, ה-5.12, בערוץ 13.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-03-clips-promo-2011162044' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_wwjqq9se' kid='1_wwjqq9se' duration='54'']