אהבה חדשה? מצעד הרווקים והרווקות של "האח הגדול"

יום הרווקים הסיני שחל היום (11.11) הוא מסורת חיובית שהסינים הביאו לעולם. לצד המון מבצעים והנחות, מדובר בחגיגת פנויים-פנויות של ממש ואין טיימינג יותר טוב מהיום, בשביל להתעדכן בשמות הכי חמים שיצאו מבית האח הגדול. הצביעו לרווק/ה הכי נחשק/ת בתחתית הכתבה!

יום הרווקים של האח הגדול
ליאור דואק האח הגדול
ליאור דואק האח הגדול

ליאור דואק (28)

את הרשימה פותח הרווק והדייר הטרי שהשתתף בעונה האחרונה של האח הגדול בשנת 2020. בבית, דואק נכנס לליבה של תקוה גדעון (31), ושניהם הוכיחו כי חברות ונאמנות הם אמנם ערכים חשובים בביסוס קשר, אבל לא מספיקים.

לאכזבת המעריצים, הזוגיות בין השניים לא צלחה את מבחן החיים האמיתיים, בהמשך, הספיק לנהל מערכת יחסים קצרה עם הרצה למיליון והדוגמנית המובילה עומר נודלמן (22), אבל גם הקשר הזה לא צלח. מה שהחזיר לנו את דואק לשוק הפנויים. הזדמנות מצוינת להזכיר שהוא עובד בחברת היהלומים של אביו, אז טבעת לא תהווה בעיה, עכשיו רק נותר לו למצוא אהבה.

תקוה לאחר שניצחה באח הגדול
מפרגן לה - תקוה גדעון | צילום: רשת 13

תקוה גדעון (31)

האישה, העוצמה והגירל פאוור תקוה גדעון "סינגל" ואולי גם "רדי טו מינגל". מי שלימדה את ליאור דואק, שלאהבה אין חוקים וללב היגיון משלו, יצאה מבית האח כמנצחת הגדולה של 2020, מלאת תקוה שהאהבה מתוך הבית תשרוד גם בחוץ, מה שכאמור לא קרה. אז אם אתם גברים עם המון ביטחון שלא מפחדים מנוכחות של אישה עצמאית וחזקה, אנחנו ממליצים לכם לרוץ על זה.

טום אביב השקה
איפה דנית? אליאב אוזן

אליאב אוזן (37)

מי שהעביר את ימיו בבית האח הגדול ב-2014 בטיזינג ודרמה בלתי פוסקים עם דנית גרינברג (28), יצא מהבית לבד רק כדי לשוב לזרועותיה ואפילו להתחתן אתה ב-2015. אבל הדרמה לא הפסיקה ולפני כשנה השניים נפגשו על מדרגות הרבנות והפרידו כוחות סופית. קשה היה לפספס את הליך הגירושים המתוקשר שלהם. ליידיז, עכשיו זה בדיוק הזמן לבוא לקעקע את הכתף ועל הדרך להציע אותה ככתף תומכת ורגישה.

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

דנית גרינברג (28)

הפרידה של גרינברג ואליאב אוזן (37), הביאה עימה לא מעט דרמות, בדיוק כמו שחווינו ממנה במהלך העונה, אך נדמה כי השניים סוף סוף הצליחו לפתוח דף חלק ולשים הכל מאחוריהם. גרינברג אפילו הספיקה להשיק מאז הפרידה כמה רומנים קצרים, היא מתפעלת היום את עמוד האינסטגרם הפוטוגני שלה, ככה שאם נראה לך שאתה תתאים בנוף, אנחנו כבר מוכנים עם האצבע על ה"לייק".

האח הגדול אסיף אלקיים

אסיף אלקיים (28)

המשורר הרגיש נכנס לבית האח בשנת 2020 כרווק טרי, אבל עמוק בפנים הלב שלו היה שייך לאחת בלבד – מעיין אדם (33). את האהבה שלו אליה ראינו דרך עיניו הכחולות לאורך כל העונה, ולבסוף גם חזרו אחד לזרועות השנייה טיפה אחרי סיום השידורים. לצערנו, לפעמים אהבה זה לא מספיק ולאחרונה הפרידו השניים כוחות. עצה שלנו? אם את חובבת פואמות עמוקות ולא מפחדת מאקסיות מיתולוגיות, תבקשי ממנו שיכתוב עלייך שיר.

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: צ'ינו פפראצי, יח''צ

אביבית בר זוהר (38)

הדיירת הוותיקה של האח הגדול הספיקה להיכנס פעמיים לתוכנית. פעם ראשונה נחשפנו אליה ב-2012 ובפעם השנייה ב-2018 שם גם קטפה את המקום ה-3 בגמר. אפשר להתחבר לצבעוניות של בר זוהר, ואפשר שלא, אבל מה שבטוח היא מלאה באהבה. לצד האישיות הנוצצת, בר זוהר מתחזקת כיום בלוג בנושא טיפוח ומרצה לנשים על העצמה נשית, זוגיות, ביטחון עצמי ויחסים. בר זוהר ידעה רומנים רבים, אבל טרם פגשה את האביר על הסוס. אם יש לכם תואר אצולה ואיזה סוס פנוי בחניה, שימו גז.

עמרי בן נתן
עמרי בן נתן | צילום: אינסטגרם

עמרי בן נתן (34)

מאז עזב את בית האח הגדול ב-2016 נקשר שמו של נתן עם השקות מתוקשרות ופרידות מתוקשרות אפילו יותר. המפורסמות בינהן היו הפרידה מהדוגמנית עדן פינס (23) וכמובן הפרידה מקסניה טרנטול (32) אותה הכיר בבית האח. השניים תחזקו זוגיות יציבה ובשלב מסוים, בן נתן אפילו כרע ברך והציע נישואין. אולם לא הכל ורוד באהבה, והשניים נפרדו לפני כשנתיים באווירה טובה. היום הוא בעלים של בר דגני בוקר עם גלידות מיוחדת ואנחנו בטוחים שפעם שלישית גלידה.

לא מבזבזת זמן. מגי טביבי

מגי טביבי (25)

בזמן שהותה בבית האח הגדול ב-2017 ניהלה טביבי זוגיות עם הזוכה הגדול ישראל אוגלבו (29), אולם מה שהתחיל לעיני מצלמות מבטיח מאד, הסתיים בטונים פחות נעימים. מאז נקשר שמה עם מפורסמים נוספים בינהם השף טום אביב (32), אבל כנראה שהדרך ללב לא תמיד עוברת בקיבה, כי גם הזוגיות הזו נגמרה. לטביבי עסק לייצור תכשיטים ואם זה לא סימן שהיא לגמרי מוכנה לאהבה חדשה, אנחנו לא יודעים מה הוא סימן.

ממש כמו על הספה בבית האח

אביחי אוחנה (31)

להכניס את אוחנה לרשימה קצת גובל בשברון לב. מצד אחד הוא שוב פנוי, מצד שני אנחנו עצובים על הפרידה המתוקשרת ממעיין אשכנזי. השניים הכירו בעונת האח הגדול בשנת 2016 ומאז ועד היום, למרות כמה פרידות קצרות, הצליחו לתחזק זוגיות מעוררת קנאה. לאחרונה יצא אוחנה להגנתה של אשכנזי לאור התבטאויות שחטפה במסגרת הפרידה המשותפת. לידיעת כל האקסים, והאקסים לעתיד, תלמדו מאוחנה – ככה נפרדים.

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | צילום: אינסטגרם

מעיין אשכנזי (29)

מאמנת הכושר האהובה נכנסה לבית אחרי שניהלה מערכת יחסים עם הזמר המצליח עומר אדם. בבית התאהבה כאמור באביחי אוחנה, וכולנו התאהבנו בלב הזהב שלה. עכשיו עם הפרידה והשיימינג שחטפה מהמעריצים שהחליטו לתפוס צד, אנחנו יותר ממחכים שמישהו יהיה שם לאחות את השברים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dan Rushansky דן רושנסקי (@danrushansky) on

דן רושנסקי (31)

את הפנים היפות של רושנסקי קשה לשכוח. הוא נכנס לבית האח הגדול ב-2016 עם המון פוטנציאל להרעיד לבבות, והפוטנציאל אכן מומש. במהלך העונה רושנסקי נקלע למשולש אהבים עם שני גולדשטיין (29) ואורנה דנינו (41), מה שיצר המון רגעים דרמטיים בבית.

מאז הוא הספיק לחזור לאקסית, להיפרד ממנה ואפילו לתחזק רומן קצר עם כוכבת הרשת מעיין רובין (33). אם לשפוט לפי עמוד האינסטגרם שלו, רושנסקי היום רווק ומעביר את ימיו בטיול מסביב לעולם. אז כל מה שאתן צריכות זה מוצ'ילה, חיסון נגד מגיפה עולמית ולבקש שיפנה לכן קצת מקום על הערסל.

חגית היימן
חגית היימן | צילום: מיכה לובטון

חגית היימן (36)

הרבה ראו בחגית היימן רווקה נואשת, אבל אנחנו דווקא חושבים שהיא רווקה, מהממת. היימן דיברה על הרווקות בפתיחות, ללא פילטרים ומסיכות, ואת הלב של הרבה זה קנה. בזמן שהותה בעונה האחרונה של האח הגדול (2020) אף קיבלה הצעת נישואין מסתורית על גבי מסוק שנשלח במיוחד עבורה. לאחר יציאתה מהבית, תחזקה זוגיות קצרה עם אלי (36) יהלומן מאשדוד, אבל נכון להיום חגית שוב פנויה ותשמח לטבעת ולנקניקיה (אמיתית!).

דודו כהן (37)

מי ששם את עפולה על המפה והפך ביום אחד מאושיה מקומית לכוכב ריאלטי ישראלי ויקיר הביצה, השתתף בעונת האח הגדול שעלתה לאוויר בשנת 2015. כהן שרגיל לחשוף את חייו לעיני מצלמות, יצא מהארון לפני כשלוש שנים במסגרת השתתפותו בתכנית "הקופסה". לאחרונה העתיק את מגוריו לתל אביב, אז אם אתם בעניין ובסביבה, אין לכם מה להפסיד – שלחו לו הודעה.

שני גולדשטיין
שני גולדשטיין | צילום: אינסטרגרם

שני גולדשטיין (29)

את הטוויסט של הרשימה סוגרת גולדשטיין. מי שהגיעה למקום השני בגמר הגדול של 2016, התאהבה בעומר גורדון (37) לעיני הצופים של האח הגדול, ואף תחזקה אתו זוגיות פוטוגנית במיוחד שכללה גם מגורים משותפים. השניים נפרדו ב-2018 וטיפה לאחר הפרידה, מצאה לה גולדשטיין אהבה חדשה בזרועותיה של עדי כרמלי (27) בוגרת המירוץ למיליון. ממש באותה שנה יצאה גולדשטיין מהארון כביסקסואלית ולימדה את כולנו שלאהבה אין מגדר והיא יכולה לבוא בכל צורה.

אירוע הפתיחה של האח הגדול ייערך ב-5.12 בערוץ 13.