מה חשב יואב מאיר על מחזור הבגדים ב"האח הגדול"?

עברו חמישה שבועות מאז פתיחת העונה השלישית של "האח הגדול", ומעצב האופנה יואב מאיר רואה שהדיירים מתחילים למחזר את הלוקים שלהם. מי הפציץ בלוק מהמם ומי ביאס בלוק משעמם?

אחרי חמישה שבועות בבית "האח הגדול" והדיירים מתחילים למחזר לוקים וללבוש פריטים אחד של השני. האמת? אני בעד מחזור בגדים ויש מקרים שזה ממש מצליח, בעיקר אצל הנשים בבית. לגבי  הגברים - איפה אתם? תתעוררו! העונה בשיאה ואתם רדומים. אני מצפה מכם לשיפור בשבועות הקרובים.

הראשונה אצלי ברשימת הלוקים הממוחזרים היא מלכת היפי במיל' שלנו, קארין עליה. השבוע קארין נלחמה על חייה בבית בעקבות הכמעט הדחה שחוותה בשבוע שעבר. הדבר ניכר גם בהתנהגות שלה וגם בלבוש – היא לא הייתה רגועה בכלל ואני מת על זה!

הלוק הראשון שלה הוא הפייבוריט שלי: ג'ינס כחול נקי בלי קרעים ובלי שפשופים שיושב עליה בול! השילוב של הג'ינס עם חולצת טי שירט לבנה פשוטה ומגפונים שחורים עבד טוב מפני שהיא הרכיבה לוק נקי שפשוט הכי הכי מחמיא לה. השוס במקרה הזה היה משקפי השמש העגולים עם ההדפס המנומר. ככה הכי יפה לך!

הלוק השני שלה היה שילוב בין חולצה אלגנטית לבנה עם צווארון אוברסייז ושרוולים תפוחים סטייל "בית קטן בערבה" עם מחוך שחור וחצאית עור. בניגוד לטוטאל לוק הנקי שדיברתי עליו מקודם, הלוק הזה עמוס בגזרות, סוגי בדים שונים, ועולמות השראה מגוונים. סורי, פחות הצליח לך.

הלוק האחרון של קארין היה לא ברור: שמלה בצבע ניוד שנראית כאילו גזרו אותה וחיברו אותה מחדש מספר פעמים. הרגשתי שקארין נעלמת בתוך הבגד ובמקום שירים לה הוא עושה את ההיפך. המסקנה קארין היקרה – less is more.

גל גברעם, אחת הנשים עם הכי הרבה סטייל בבית, מוכיחה לכולנו שבכל הקשור לאופנה מגדר הוא רק המלצה ושמחזור יכול לעשות את העבודה. השבוע ראינו אותה לובשת חליפה מנומרת של ג'וזי בשילוב גוזיה שחורה. בום! לוק פצצה. גל מוכיחה שאישה לא חייבת ללבוש רק בגדים שנצמדים לגוף, שאפשר לשחק עם גזרות והדפסים ולא לפחד לערבב מגדרים. גל - את המצטיינת של השבוע ללא ספק!

ואם כבר הזכרתי את ג'וזי, אז הוא הגבר היחיד בבית שהסב לי נחת כל השבוע מחדש! איזה סטייל! השבוע ג'וזי הבליח עם לוק אורבני מגניב של מכנסי סקיני שחורים, חולצה מכופתרת בהדפס של הדפסים אדומים, נעלי ספורט באותם הצבעים וכובע מגבעת שחור. ג'וזי נראה כמו כוכב קולנוע עם לוק מוקפד אך לא מתאמץ שנראה נוח וקליל. הלוואי ששאר הגברים בבית ילמדו ממך, במיוחד איילון שחורש על חליפת בית המשפט שלו עם העניבה הכבדה הזו.

זהבה בן הלכה השבוע על לוק סולידי אך סופר מחמיא למידותיה – מכנסיים שחורים אלגנטיים עם כפתרה כפולה של כפתורי זהב בשילוב חולצה לבנה עם שרוולים נפוחים שהוכנסה לתוך המכנסיים בצורה הכי נכונה שיש.

אחרונה חביבה השבוע היא לינור אהובתי. היא מתה על אופנה וזה כל כך מורגש. לינור נכנסה לבית "האח הגדול" כדי להראות כמה היא אוהבת אופנה וכל פרק אני מחכה להפתעה ממנה. אבל! האמת היא שהשבוע התאכזבתי ממנה. עפתי על המכנסיים הרחבים בצבע בז' עם חגורת הסטייטמנט הגדולה אבל לא הבנתי את החיבור לגופיה הלבנה. הלוק לא השתלב טוב ואפילו נראה כמו טעות. בשילוב עם המעיל פרווה זה נראה פשוט מנותק מהמציאות. עלית לנסט מאמי, לא לטיסה למנהטן.