החליפות תופסות תאוצה: מה חשב יואב מאיר על החליפות של הדיירים?

אחד הדברים שהכי שמים אליהם לב ב"האח הגדול" הוא מה לובשים הדיירים, וגם יואב מאיר שם לב לטרנד החליפות שכבש את המסך. לאיזה לוקים יואב לא נשאר אדיש ומי לא צלח את המשימה?

איזה כיף שהבית הכי נצפה במדינה מספק לנו הצצה לטרנדים הכי חמים בישראל, והשבוע ללא ספק ראינו מגמה בבית – טרנד החליפות!

זהבה בן

הראשונה שהקסימה אותי היא זהבה בן בחליפת טאי-דאי, או "בטיק", כמו שקוראים לצביעה הזו בישראל. זהבה מוכיחה שהטרנד הזה שייך לכולן ולא רק לצעירות ושגם בגיל 50 פלוס אפשר להיות מעודכנת. כיף לראות את זהבה בטוטאל לוק צבעוני ופרשי, בעיניי זה מוציא ממנה את המיטב.

גל גברעם וקארין עלייה

השתיים הסתובבו השבוע בבית בחליפות טייץ עם חלק עליון של גופיית בטן. האמת שזה נראה הכי נוח שיש והן בהחלט יודעות מה מחמיא להן אבל מבחינת סטייל או תחכום זה לא באמת מרגש. אני בטוח שהרבה צופות ישמחו לאמץ את הלוקים האלה.

לינור סביניק

ללא ספק לינור הגיעה לבית מצוידת בלוקים מושקעים, לפעמים זה מצליח לה ולפעמים לא. השבוע היא לבשה חליפת עור סופר טרנדית והיא לחלוטין הצליחה לייצר טוטאל לוק שעוזר לנו להכיר אותה יותר טוב. גם מכנסיים וגם חולצה זה לאמיצות בלבד ולינור היא האחת שיכולה לשאת את האאוטפיט הזה בכבוד. מרגיש לי שהיא עדיין קצת מאופקת ואני רק מחכה לראות ממנה עוד ועוד.

ג'וזי זירה

מלך הסטייל של הבית, מהמם אותנו בחליפות שונות. הראשונה היא חליפת גרפיטי מטורפת שללא ספק יוצרה עבורו עם המילה PAPI ששגורה בפיו והיא משלבת אופנה ואומנות. החליפה השנייה שמשכה את תשומת ליבי והיא לא מתפשרת היא כמובן החליפה המנומרת. בואנה ג'וזי, אתה לא מפסיק להפתיע. איזה כיף לראות גבר שחוגג אופנה, יודע מה טרנדי ומשכיל להשתמש בסטייל בכדי לבלוט. אני כבר לא יכול לחכות ולראות מה ג'וזי מתכנן לנו להמשך.

רונית הלוי

רונית "הביביסטית" לבשה חליפת מלאנז' (שילוב של מספר סיבים מצבעים שונים במטרה לייצר בד לא אחיד) אפורה עם שרוולי עור שחורים אבל לא הצלחתי לזהות אם השרוולים הם חלק מהחולצה או מתחתיה. לדעתי הצבע מחוויר את רונית וכבלונדינית עם גוון עור בהיר, אני ממליץ לה ללבוש צבעים כהים יותר שיבליטו אותה, כמו כחול נייבי, בורדו וירוק בקבוק.

שולה זקן

הבאה בתור היא שולה שלבשה חליפת טרנינג בצבעי שחור לבן עם נגיעות מנומר, גם בחלק העליון וגם במכנסיים. מבחינתי זה אחד הלוקים שהכי אהבתי על שולה בבית – לוק מרענן, אורבני, מגניב ומחמיא.

מור לרמן

אחרונה חביבה שהצליחה לרגש אותי היא מור, שמבחינה אופנתית אהובה עליי במיוחד. מור לבשה חליפת טרנינג עם גזרה סופר מעניינת בחלק העליון – כתפיים רחבות וכיווצים בשרוולים שיצרו מראה מתוחכם וחדש. עם אמירה כזו, מור באה להוכיח שבכל הנוגע לסטייל, היא הקובעת בבית.