קבלו את הזוג החדש של הבית: נועה וג'וזי – האמנם?

כמעט 10 ימים עברו מהרגע שנכנסה נועה יונני אל הבית בגפה, לאט לאט עולה הסיכוי שתצא משם בזוג. האם היא וג'וזי הולכים לקטוף את תואר הפאוור קאפל החדש של הבית, או שמוקדם מדי ללשנות להם לכינוי הרשמי "נוזי"? ניסינו לעשות לכם (ולנו) סדר בין כל ההצהרות, המעשים והכוונות של השניים.

טרם נכנסה לבית האח הגדול, נשאלה נועה יונני בראיון מתוך בית המלון בו שהתה מי בבית מסקרן אותה. למרבה ההפתעה, בוגרת "אהבה חדשה" לא הכחישה שזוגיות בבית דווקא כן על הפרק מבחינתה, אבל בכל הנוגע לגברים, הצהירה שדווקא הבחורים מהכניסה השנייה הם אלו שמעניינים אותה. אבל עם כל הכבוד להצהרות, ללב כנראה יש הצהרות משלו, כי איך שיונני ירדה במורד המדרגות ונכנסה אל הבית, קשה היה לפספס את תגובתו של ג'וזי ואת הניצוץ המחודש שניצת בין השניים. זירה ויונני מסתבר מכירים מבחוץ, ולמרות ההיכרות המוקדמת, יונני חששה מהקרבה ההולכת ומתגברת ביניהם.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-03-clips-2626-part-2102031057' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1612878607/HD2_132568162290370000_we1jph.jpg' kid='1_cfzm5u0x' kid='1_cfzm5u0x' duration='60'']

אם יש משהו שלמדנו מזוגות עבר, זה שאין כמו בית מרושת מצלמות כדי להאיץ יחסים, ובאמת מהר מאד מילים הפכו לחיבוקים קרובים קרובים.

גוזי ונועה ממשיכים להתקרב ומדברים על יהודה
גוזי ונועה ממשיכים להתקרב ומדברים על יהודה

החיבור בין השניים אולי מתבקש, או נראה טבעי, אבל הוא לא היה החיבור הראשון שהם עצמם היו מהמרים עליו. למעשה, אם אנחנו היינו צריכים להמר, היינו אומרים שאלמוג וג'וזי הם שידוך כמעט בטוח. אלמוג הכריזה שהוא לגמרי הטעם שלה, וג'וזי מצידו הודה בפני דניאל שעל הנייר היא לחלוטין הטעם שלו - אבל "נועה מדוייקת יותר, לנועה יש בונוס".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-03-clips-37-part-06' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1612878986/EncoderHD1_132571166760290000-1_qxujrf.jpg' kid='1_0mb4k3kn' kid='1_0mb4k3kn' duration='53'']

ברור לעין שגם יונני וגם זירה מאד בעניין אחד של השנייה, אבל גם לגמרי ברור שהם קצת נלחצים מהסיטואציה. שניה אחרי שהשניים החליטו לדבר על הכל, לשים את הדברים על השולחן ולזרום עם מה שיבוא, ושניה אחרי שהותירו אותנו גאים על התקשורת הבריאה ביניהם, העלילה קיבלה תפנית מוזרה וג'וזי ביקש מנועה שיורידו הילוך.

מבולבלים? גם אנחנו.

הקשר בין השניים בהחלט חזק ולא ניתן להתכחש לכימיה, אבל כימיה זה לא מספיק. אנחנו לא יודעים לאן הקשר הזה ילך, אנחנו יכולים רק לשער שנראה עוד הרבה תפניות, וכנראה שרק הזמן יגיד. מה שאנחנו כן יודעים בוודאות, שבתעודת הזהות שלה, הצהירה יונני כי היא מחפשת בן זוג שיהיה חבר טוב שלה. אם שניהם יצליחו לשים את החששות בצד, לנו זה נשמע כמו חץ מדוייק של קופידון. מה יותר טוב מחבר מהעבר שהופך לבן זוג? ואולי מה שלא הצליחה למצוא ב"אהבה חדשה", חיכה לה כל הזמן הזה בבית "האח הגדול"? נמשיך לעדכן.