לבית האח או לפח? מה חשב יואב מאיר על הלוקים מערב הכניסה

מהפרמיירות הנוצצות והשטיחים האדומים, תשעה דיירים מוכרים פלוס אנונימי בולט במיוחד נכנסו אמש לבית האח הגדול. מה חשב גורו האופנה יואב מאיר על הלוקים של כולם? מי השקיעו ומי פחות? כנסו לקרוא את ביקורת האופנה והכריעו "לאח" או "לפח"

זמן צפייה: 00:40

יחזקאל צור "בגדדי"
האמת שכבר מתעודת הזהות לא ציפיתי שבגדדי יגיע עם איזה לוק מפוצץ, ואכן אין הפתעה – חליפה מבוגרת עם חגורה מיושנת ואבזם ששייך יותר לשנות ה-80. מודה לא התחברתי ללוק וחבל כי לגיל אין סטייל ולכן אני מצפה ממנו ליותר.

 

ליאור כלפון
ליאור לא ממש שחיין קבוע במדורי הסטייל, ולכן גם כאן, לא ציפיתי שיפתיע אותי – והופ, איזה כיף, הפתיע! טוטאל לוק שחור, מכנסי סקיני ומעיל בגזרה ארוכה שמתאים לגובה שלו ומייצר מסגרת מהממת – מחמיא ולא מתאמץ.

 

גל גברעם
אפשר לסמוך על גל גברעם שהיא הולכת להפציץ לוקים העונה, ואני כבר לא יכול לחכות!!! גל לא מפחדת לנסות אופנה מחוץ לקופסא – וכמו שחשבתי, היא לא נרתעת מפרובוקציות ונכנסת עם שמלה חושפנית וסופר מתוחכמת – ואני מת על התעוזה הזאת. זה אמנם לא הסגנון האישי שלי וומש לא יכול לעבוד על כל אחת, אבל אני בהחלט מעריך את המקוריות ובטוח שכמה לסתות נשמטו מעבר למסך.

 

שולה זקן
שולה נראית הכי טוב שראיתי אותה אי פעם – השיער וואוו, האיפור מוש, אבל השמלה... לא לא ולא. מסורבלת ועמוסה באלמנטים. באופן כללי, הכיוון היה טוב עם הדגש על המותן אבל משהו בבחירת החומרים נראה מאוד מיושן. ובכל זאת נקודת אור –הנעליים שמקפיצות את הלוק. כמה חבל שהן ולכות לשקוע בביצה.

 

דרור קונטנטו
אני מת על השפם המתעגל שלו בשילוב המשקפיים עם המסגרת העבה – באופן כללי יש לדרור לוק מיוחד וזכיר שזה מאוד חשוב בריאליטי, אבל דווקא בלוק הכניסה הוא המשיך בקו השחור של כל שאר הדיירים, לא מרשים במיוחד, חוץ מנעלי הנצנצים או כמו שהוא כינה אותן "נעלי סינדרלה".

 

ג'וזי זירה
ג'וזי מת על בגדים ותכשיטים ואוהב בעיקר להיות בלי חולצה או עם גופיה חושפת קעקועים. אל הבית הוא נכנס עם טוטאל לוק של גווני בז', משקפיי ראייה בסטייל, מלא טבעות וסניקרס לבנות. אהבתי ממש, גברברי ישראל – לאמץ.

 

קארין עליה
ממלכת יופי כמובן שיש ציפיות גבוהות, אבל לא נראה לי שהיא הטיפוס שממלא ציפיות. קארין נכנסה לביצה בשמלה סופר מוגזמת ועמוסה באלמנטים – שקיפויות, שסעים, כיווצים, חוטים, מה לא היה שם? ובגדול אפשר לסכם את השמלה הזאת כ"מעייפת" וכמו שהקלישאה המנצחת אומרת - LESS IS MORE והייתי מצפה ממלכת יופי לדעת את זה ולהסתפק ביופי הטבעי שלה.

 

רמי ורד
ג'ינס וחולצה מכופתרת שחורה – מתנצל רמי, אבל זכית בלוק הכי משעמם של הערב, לוק בסיסי של ארוחת חג, בלי טיפת חשיבה או ריגוש. הייתי מצפה מסטנדאפיסט שיידע לשלב הומור באאוטפיט שלו בעזרת הדפסים מגניבים, צבעוניות מפתיעה או אקססוריז מרעננים.

 

מור לרמן
אקס חתונמי מצהירה שהיא רוצה לעצב בגדים והיא נכנסת עם טוטאל לוק של קרופ-טופ, בצבע אפרפר-ירקרק, לא משנה אם זה סטייל או לא, לפחות היא מרעננת בצבע! לוק קליל ולא מתאמץ, הצבע מבליט לה את השיזוף והיא מתאימה בול לכל הצמחייה מסביב.

 

זהבה בן
מה לא נאמר על זהבה בן? איזה תואר לא ניתן לה עדיין? אגדה ישראלית, דיווה, האמא של המוזיקה המזרחית. והנה תואר חדש, זהבה זוכה כמתלבשת הטובה ביותר של כניסת הדיירים המפורסמים – האח הגדול, עונה 3. ואיך אומרים בריאלטי? התחלנו!
זהבה בן של 2020 נראית פשוט מעולה, איפור עדין, גוונים מהממים בשיער. זהבה קוקטית והתלבשה בהתאם עם חליפת חצאית לבנה ומבריקה, הג'קט בסגנון חלוק טרנדי. טוטאל לוק מכובד למעמדה ומחמיא לגזרתה. שאפו!

 

מבקר האופנה שלנו, יואב מאיר
מבקר האופנה שלנו, יואב מאיר | צילום: אפי שו

הערב - כניסת הדיירים השנייה לבית האח הגדול