הנקמה של תקוה באדם | סיכום היום ה-80

גדי מנסה לברר אם אדם ושירלי חזרו, תקוה נוקמת באדם, הדיירים מקבלים את השבת ואדם נפרד סופית מהכוס | סיכום היום ה-80 בבית האח הגדול

זמן צפייה: 04:31

הדיירים מתעוררים לצלילי השיר Skyfall של אדל.

יוסי נכנס לחדר השינה ומברך את הדיירים בבוקר טוב. אודליה זורקת עליו שמיכה וירדן קוראת לו: "ייייייייוסי!"
יוסי רודף אחריהן וקורא לאודליה: "יא מקרונה אחת"!

דיירי הבית מתאספים מול המצלמה ופונים לעם ישראל בברכת בוקר טוב. הם קוראים לאנשים לשמור על הילדים שלהם ולהישאר בבתים. יוסי אומר: "תרגישו כאילו אתם באח הגדול! גם אנחנו 80 יום פה, אז מה קרה?"

האח הגדול שם לדיירים את השיר "בזמן האחרון" של עידן עמדי והדיירים שרים ורוקדים בסלון.

בהמשך, יוסי, תקוה וליאור יושבים בחצר ותקוה אומרת, בהתייחס להדחה הצפויה, שהיום יוסי יקבל "חותמת". ליאור מוסיף שעד עכשיו היה בבית בזכות. יוסי מסכים ומביע חשש מההדחה: "כפרה עליך, אתם אוהבים, בסדר. אבל אולי בחוץ לא? אף פעם לא הייתי בהדחה". הוא תוהה: אולי יגידו "יאללה שילך כבר הזקן הזה, מבלבל את המוח". תקוה אומרת לו: "מחר, מחר אתה תדע".

גדי מנסה לחקור את שירלי ואת אדם החבוקים: הוא טוען שאדם שקוע במחשבות וכשאדם מנסה להתחמק, הוא מתעקש: "חזרתם כאילו? אני לא מבין". אדם אומר לו להתעסק בענייניו. שירלי משועשעת, אומרת לאדם שגדי מאד אוהב להתעסק בעניינים של זוגיות וגדי אומר לו שזה גם עניינם של 500 אלף אנשים. שירלי וגדי אומרים לאדם שאותם 5000 אלף אנשים לא שואלים שאלות, וגדי תוהה: "אתה מפחד משאלות?". אדם עונה לו שקצת. גדי שואל: "למה?" ואדם עונה: "פתחתי את האקסל ואין שם כלום".

בחצר, האח הגדול שם לדיירים את השיר "רוקדת" של אניה בוקשטיין והם קורדים לצליליו.

תקוה שואלת את ניר בבריכה מה הוא חושב שמעניין בה והוא עונה: "מצד אחד הישירות שלך, מצד שני את שמה פס על הרבה מאד ציפייה להתנהגויות. ואת יפה, ואת נראית טוב..."

במטבח, אסיף מניף את ידו של אדם ומכריז עליו כ"אדם הסאחי בישראל".

תקוה יושבת לצד אדם בחצר ושואלת אותו אם יש לו כוס מים בכיס. אדם מראה לה את הכוס ואומר לה שהוא כל היום כך. תקוה מספרת לו שהיה יום אחד שפול התאמן פה בטירוף והשאיר את הגרביים המסריחות מזיעה מתחת למיטה, והן נשארו ככה כבר שבוע וחצי מאז שעזב. אדם נגעל מהסיפור. תקוה אומרת לו :"עכשיו הגיע הזמן לשתות". אדם מציית לה ולוגם מהכוס ואז היא מספרת לו: "החבאתי לך אתמול את הכוס בתוך הגרב". אדם יורק את המים וקורא "תתביישי לך!" בעוד תקוה צועקת: "למה העמדת אותי להדחה?!".

בארוחת השבת שם האח הגדול את השיר Somewhere over the rainbow והדיירים התרגשו מהמחווה.

בסיום הארוחה, אדם מפיל בטעות ושובר את הכוס שלו. ליאור ותקוה צוחקים, אבל הוא לוקח את זה קשה בעוד אודליה מנסה לנחם אותו. "אין לי תיאבון", הוא מסכם.

בערב במיטה, תקוה אומרת לשירלי שבראש יותר מסתדר לה אם היה רומן בינה לבין ניר. ניר מתפלא: "כן? היא לא מסתכלת על כאלה כמוני. היא צריכה קלאס". שירלי מוחה: "זה לא נכון. אני הכי אוהבת אותם זרוקים כאלה".

הדיירים הולכים לישון והיום ה-80 מסתיים.