הרומנים הגדולים של בית האח הגדול

קבלו את מצעד הזוגות הבלתי נשכחים של האח הגדול לדורותיו. מי יהיו הזוגות הבאים של הבית, שיחזירו לנו את האמון באהבה?

זמן צפייה: 00:13

לאורך העונות, נרקמו רומנים אלמותיים בין דיירי הבית. אהבות, אכזבות, דמעות והמון רומנטיקה מהסוג שגרמה לנו להיצמד למסך. קבלו את מצעד הזוגות הבלתי נשכחים של האח הגדול. מי יהיו הזוגות הבאים של הבית, שיחזירו לנו את האמון באהבה?

דנית ואליאב

הסוף אולי מריר, אבל במשך תקופה ארוכה הם היו הפאואר קאפל של הביצה עם זוגיות שידעה עליות ומורדות, חתונה מתוקשרת ועסק משותף. דנית ואליאב הוכיחו שאהבה שמתפוצצת על המסך בצורה כל כך עוצמתית, ממשיכה באותה עוצמה גם לחיים האמיתיים ואנחנו עדיין מטפחים תקווה לפיוס ולקאמבק.

דנית ואליאב
צילום: דנית ואליאב | צילום: ניר פקין וואלה סלבס

ישראל ומגי

הזוג היפה והנכון של הבית, שעוצמת הקשר שלהם עברה מסך וגרמה לנו להחזיק להם אצבעות גם אחרי שישראל יצא מהבית כמנצח הגדול של העונה. אמנם הזוגיות של ישראל ומגי לא שרדה במבחן הזמן, אבל לרגע חשבנו שהאהבה מנצחת הכל.

מגי טביבי וישראל אוגלבו
ישראל ומגי

מעיין ואביחי

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה היו אולי האנשים האחרונים שהאמנו שיהפכו לזוג בבית האח. אבל מהר מאד הסתבר שהאהבה גוברת על הכל וככל שהרומן התקדם, הם שברו סטיגמות וגרמו לנו להתאהב בהם יותר ויותר. השמועות האחרונות מדברות על חתונה מרגשת באופק. איזה כיף!

מעיין ואביחי האח הגדול
מעיין ואביחי | צילום: צילום: ניר פקין וואלה סלבס

מריה ורועי

האהבה הבלתי ממומשת הזו הטריפה אותנו במשך כל העונה, אבל ברגע שהשניים יצאו מהבית כבר אי אפשר היה להכחיש ולהתעלם שיש כאן משהו אמיתי. הדוגמנית היפהפייה נפרדה מהחבר ועברה לזרועותיו של רועי שחיכה לה בסבלנות, ואם זו לא אהבה, אנחנו לא יודעים מה כן.

מריה ורועי

יאנה וקותי

האהבה המקסימה הזו התפתחה לאט לאט וגרמה לנו לחכות במתח כדי לראות כיצד יתפתח הקשר ולא היו מאושרים מאיתנו כשסוף סוף זכינו לנשיקה לוהטת ממש כמה שעות לפני היציאה מהבית. גם קותי וגם יאנה נמצאים היום בזוגיות מתוקשרת ומאושרת עם בני זוג אחרים, אבל מקומם בהיכל התהילה של הרומנטיקה בבית האח הגדול תמיד נשמר.

יאנה וקותי
צילום: יאנה וקותי | צילום: ניר פקין | וואלה סלבס

 

 

"האח הגדול" חוזר! מחר בשעה 21:15 בערוץ 13