גל רובין מגיבה לראשונה לרפאלה: "היא בנתה את עצמה דרכי"
רגע אחרי שהפכה לזוכה הגדולה של "האח הגדול" 2026, גל רובין הגיעה לדבר עם רומי גיאור, "הבוחשת", על כל העונה - הקשיים בבית, היחסים המורכבים עם אלירן ורפאלה, האופטימיות איתה הלכה לאורך כל הדרך, והאם היא תשחרר לנו את המתכון שלה ללחמניות המפורסמות? צפו בריאיון הזכייה של גל
אחרי שהוכתרה אמש (שבת) כמנצחת הגדולה של "האח הגדול", הזוכה הטרייה גל רובין הגיעה לאולפן "הבוחשת" - וענתה על כל השאלות שהסעירו את הצופים בבית. בשיחה עם רומי גיאור, היא משתפת את התחושות והשמחה בעקבות הניצחון ("זה מאוד מאוד מרגש, וזה גם אישור").
לאחר הגמר, אמרה רובין בריאיון שהיא וחברה לתוכנית אדיר ברק ייצאו לדייט, וכעת היא מבהירה שהיחסים ביניהם אינם רומנטיים כלל ("לא יהיה שם שום דבר רומנטי"). עוד בסיום הגמר, אלירן גינה את הניצחון של גל וטען שלדעתו היא לא ראויה לתואר הזוכה הגדולה. גל בתגובה, משתפת כעת על החוויה שלה מול הדייר ומסבירה שזו לא הפעם הראשונה שהוא משתמש בשיח לא נעים מולה ("אלירן ישר מחזיר במטבע גדול יותר, תוקף פי שבע"). היא מסבירה שלדעתה הוא מבקר את ההתנהגות שלה, אבל מתנהג אליה באופן דומה ("אני חושבת שהוא זה שרמס אותי").
במהלך העונה, הדיירת הדומיננטית הצליחה להישאר אסופה ולא להישבר למרות העימותים הרבים עם הדיירים בבית, וכשנשאלה כיצד שמרה על קור רוח, היא מסבירה שהיא כן נשברה, פשוט בחרה להתבטא באופן שונה משאר הדיירים ("קודם כל אני נשברת ונשברת מאוד, אבל אני נשברת בבכי, בלהיכנס בתוך עצמי").
על העימותים עם רפאלה, היא מסבירה שבחרה לא לקחת את המילים שלה ללב ("נפגעתי בהתחלה מאוד ואז הבנתי שהיא גימיק"). רובין משתפת שהרגישה שרפאלה מחפשת אותה ורק מחכה להזדמנות "לקפוץ" עליה ולייצר ריב ("אם לא אני, וואלה רפאלה אין לה דרך לבטא את הדאחקות שלה").
עוד בריאיון, היחסים בין גל ואלירן ואיך הפכו מחברים לאויבים, האם היא בוכה עם דמעות ועם איזה דיירים היא לא תשב לקפה. צפו בריאיון המלא של זוכת העונה!
עורכת תוכן: זואי וגנר | עורך וידאו: בן הורדי

