קורן מדבר על הכול: "היה לא נוח להיות לידי ורציתי לשנות את זה"

רגע לפני הגמר הגדול, קורן חתוכה הודח מבית "האח הגדול". הבוקר הוא הגיע לריאיון עם רומי גיאור "הבוחשת", בו הוא דיבר על כל מה שהתרחש בבית. החברות הקרובה עם נעם, הריב הסוער עם גל ומערכת היחסים המורכבת עם אלירן | צפו בריאיון

זמן צפייה: 20:05

קורן חתוכה הוא הדייר שהגיע במקום השישי והמודח האחרון של העונה. הבוקר (חמישי) הוא הגיע לריאיון עם רומי גיאור "הבוחשת", בו הוא משתף על החוויות שלו מבית "האח הגדול" מתחילת העונה ועד סופה!

המודח הטרי, משתף על אכזבתו מההדחה, אבל מסביר שברגע שנשאר עם נעם, חברו הטוב על הספה, הוא כבר הבין שהוא הולך הביתה ("נכנסתי אנונימי, אני יודע שנעם נכנס נורא נורא מוכר"). בשבועות האחרונים, היחסים בין חתוכה לבין גל רובין עלו על שרטון, וכעת הוא מסביר שלטענתו, הכיל אותה לאורך זמן רב, אבל גם הסבלנות שלו אבדה לאחר שלושה וחצי חודשים ("באמת יש לה לב טוב, היא פשוט מנסה לצאת נגד, לעשות עניין ולעשות בלגן").

לכתבות נוספות:

קורן גם מגיב על מה שקרה בינו לבין אלירן דוד ביטון - השניים עברו עליות ומורדות במהלך שהותם בבית, והוא מסביר שהם החלו כחברים קרובים אך כאשר נכנסו דיירים חדשים, נוצר ביניהם ריחוק. כאשר ניסה אלירן לתקן את המצב, זה כבר היה מאוחר מידי לדעת קורן ("היו כמה דברים שהפריעו לי בקשר איתו, בבן אדם עצמו").

עוד בריאיון, חתוכה מגיב על הביקורות שקיבל על כך שהוא נמנע מעימותים ומספר מי הזוכה הגדול שלו. צפו בריאיון המלא!

עורכת תוכן: זואי וגנר

עורך וידאו: בן הורדי