הדיירים רואים ירוק בעיינים

משתלת "חוויה ושתיל" משתתפת בעונת האח הגדול 2020 , בהקמת הגינה ייחודית בחצר להנאת הדיירים.

Dsc 0938liorgrundman

בחויה ושתיל מזמינים אתכם להוסיף קצת צבע וטבע לחיים, ולהפיח רעננות, אנרגיה וחמימות על מנת להפוך את סביבת המגורים לנעימה, רגועה וטבעית יותר.

אנו בחוויה ושתיל מעצבים באהבה ובמקצועיות מתוך אהבה למקצוע ומשקיעים מחשבה יצירתית בכל גינה, מרפסת או גג, מהפרטים הגדולים ועד לקטנים ביותר, בכדי להפוך כל אזור, למקום נעים ומזמין.
אנשי המקצוע שלנו מומחים בהקמה וטיפוח של גינות ומשתפים פעולה עם לקוחות פרטיים, מעצבים, חברות ומשרדים בהתאם לדרישות התכנון והעיצוב.
נבחרנו להשתתף בעונה הנוכחית של האח הגדול, ולמלא את החצר בצמחים ירוקים. יצרנו ברחבי החצר פינות אותנטיות עם כדים ייחודיים, המכילים צמחייה המתאימה לאזור בו מצולמת התוכנית (אזור ירושלים).
בתוך הכדים הכנסנו מגוון צמחים המותאמים לתנאי אקלים קר כך שיתאימו לאזור זה.

בתהליך העיצוב שילבנו צמחים וכדים מיוחדים בגוונים חמים לצד אלמנטים של מים שתמיד יתרמו למראה האותנטי של המקום, הצבע הירוק והחום הבהיר שנבחרו משרה אווירת רוגע וחמימות בחלל.
יתרון נוסף שנגזר מהשימוש בכלי שתילה וכדים מעוצבים, הוא שהצמחייה הנמצאת בתוך הכד מהווה למעשה "גינה קטנה" בפני עצמה. באופן זה יצרנו שילובים מגוונים ואקזוטיים בין סוגי השיחים, השתילים והעצים והפכנו את החצר לרבגונית ומעניינת יותר.
אז למה דווקא אנחנו?
במשך 28 שנה צברנו ניסיון רב בעבודות גינון, ובעבודות תכנון מקצועיות של גינות, חצרות וגינות גג. השירות, המקצועיות, האיכות הגבוהה ללא פשרות והידיעה שאנחנו תמיד נמצאים לשירותכם, מעניק הרגשה שהגעתם למקום הנכון.

חוויה ושתיל היא משתלה ייחודית בראשון לציון המעוצבת בצורה שונה ומרהיבה, כגינה אחת גדולה עם שבילים מפותלים ופינות מיוחדות ומזמינות.
הלקוחות מתקבלים תמיד בחיוך, ונהנים מאווירה נעימה וסיוע במציאת המוצרים להם הם זקוקים. המשתלה מציעה מגוון מחלקות לטובת הלקוחות: מחלקת פרחים, זרים וקישוטים לבית, כדים וכלים, צמחי בית ומחלקה ייחודית למתנות.
מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות בבית הלקוח או במשתלה.
לפרטים נוספים על חוויה ושתיל, כנסו לפייסוק שלנו או באינסטגרם