חדר ארונות: הפתרון האולטימטיבי לניצול פרקטי של החלל בבית

מה שפעם היה נדיר למצוא, היום הופך להיות נפוץ מאוד. לכן לחברת אידיאל חשוב מאוד לחדש, ליצור טרנדים ובעיקר להפוך את חדר הארונות לחדר הכי מועדף בבית. חושבים להצטרף לטרנד? כל הפרטים בכתבה הבאה

Lkcddm
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: יח"צ

אין אחד שלא ישמח לחדר המוקדש כולו לבגדים ולנעליים- עם שטחי אחסון מפנקים ושלל מתקנים שהופכים הכל ליותר פשוט. הרעיון המרכזי בחדר ארונות כשנכנסים לתוכו והכל נגיש לנו. משנה לשנה חדרי ארונות הולכים והופכים ליותר טרנדיים, החל מבלוגריות אופנה, אושיות רשת ועד אימהות, זוגות ואף בבית האח הגדול.

מה שפעם היה נדיר למצוא היום הופך להיות נפוץ מאוד. לכן לחברת אידיאל חשוב מאוד לחדש, ליצור טרנדים ובעיקר להפוך את חדר הארונות לחדר הכי מועדף בבית.

לנו בתור חברה חשוב גם לשמוע לצרכי הלקוח אך גם לכוון אותו ולעזור לו להיות יעיל עבורכם, שיענה לכל הצרכים וגם להתאים את העיצוב אליכם כך שהתוצאה תהיה הכי אידיאלית עבורכם.

יהיו שיגידו שחשוב לא להקשיב לטרנדים, למשל לא לבחור בדלתות זכוכית כשיש ילדים קטנים. אנחנו באידיאל דאגנו לתת מענה גם למקרה שכזה בכך שאנחנו בין החברות היחידות בארץ המייבאות זכוכית דופלקס במבחר דגמים שקופים, זוהי זכוכית מודבקת שבמקרה של שבירת הזכוכית חלקי הזכוכית אינם מתפזרים אלא נשארים במסגרת האלומיניום השומרת על בטיחות. כך שתרגישו חופשי ללכת אחרי החלומות שלכם.

לפני שמגיעים לתכנן חדר ארונות רצוי לעשות שיעורי בית, להבין מה הם הצרכים של המשתמשים, מה חשוב לכם בארון: יותר תלייה, יותר מדפים, כמה מגירות נצטרך, שילוב מתקנים חכמים ועוד.

אצלנו באידיאל כל אפשרויות התכנון והעיצוב נתונים לבחירת הלקוח. הקפדה על תכנון אידיאלי הוא סוד הקסם לחדר הארונות המושלם: החל מחומרים, צבעים, מידות, פרזול, אפשרות לטלוויזיה מובנית, חלוקה פנימית, נוחות, וחוויה מקסימלית. אפשרות בחירה מתוך מגוון עשיר של צבעים, חומרים ומנגנונים, תוך ייעוץ עם צוות מעצבים מקצועי שיציג עבורכם רעיונות לשיפור העיצוב וחווית השימוש. בסופו של דבר המטרה היא שחדר הארונות ישרת אותנו לתקופת זמן ארוכה ולכן חשוב לפני תכנון החדר לחשוב לא רק על נקודת הזמן הנוכחית אלא גם עתידית.

2024 new collection

אצלנו באידיאל חשוב לחדש, לגוון וליצור מגוון רחב של אפשרויות ללקוחותינו. כחלק מכך יצרנו קולקציה חדשה, שתכלול כ-14 גווני כרום מט תואמים לפרופילים ולזכוכיות.

דלתות הפתיחה החדשות שלנו הולכות להיות הטרנד הלוהט של 2024. יצרנו דלתות פתיחה עם מסגרת אלומיניום בשילוב זכוכית, ב14 גווני כרום מט שונים אשר יהיו תואמים לפרופיל ולזכוכית הארון. הזכוכית תגיע במגוון טקסטורות חדישות ואלגנטיות, ויקבלו גוון אחיד ונקי לכל הארון.

Kkspni
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: יח"צ
Lcskfe
אידיאל | צילום: יח"צ
Modern,interior
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: יח"צ
Lkcddm
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: יח"צ

בניית הארונות בצורת 'ח' אל מול הכניסה לחדר מאפשרת לראות את כל הארון משלל הזויות, גישה קלה וללא הפרעות לפתיחת הדלתות ובכך נוצר מראה נקי ואלגנטי.

Dsc00024 Edit
מעצבת: שמרית שמש | צילום: אבי קבלו

 

Dsc00059 Edit
מעצבת: שמרית שמש | צילום: אבי קבלו

דלתות הארון מזכוכית מושחרת שקופה במסגרת אלומיניום, היוצרת מראה אלגנטי ומודרני ונותן פתרון יצירתי לראות את הפריטים בארון ולדעת מראש איפה נמצא כל פריט מבלי לפתוח אותו.

Gbudvh
חברת אידיאל בבית האח הגדול | צילום: ליאור גרונדמן

השנה, כמו שנים עברו, יצרנו את חדר הארונות של בית האח הגדול. יצרנו להם חלל פרקטי ומודרני, בשילוב דלתות פתיחה בצביעה בתנור בגוון שהפך לסימן ההיכר של הבית. השקענו בתכנון הארון שטח רב לאחסון: מגירות, מדפי אחסון ומגוון רחב של פרזול. מבחינה ויזואלית יצרנו גימורים לחזיתות ופסי לד בקימורי הארון כפי שניתן לראות בתמונה.

Xioxaf
חברת אידיאל בבית האח הגדול | צילום: ליאור גרונדמן

בתכנון חדר ארונות יש אין סוף אפשרויות. בתמונה הנ"ל ניתן לראות חלק מחדר הארונות- מתקן נעליים מסתובב ושימושי במיוחד. פתרון מושלם ויעיל לאחסון הנעליים ללא ערבוב תוך שמירה על סדר. המתקן מסתובב בקלות ונוח לשימוש. הוא מגיע במספר וריאציות ויש אותו גם בגדלים יותר קטנים.

Ideal Beer Sheva By Kfir Ziv
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: כפיר זיו

דוגמאות נוספת למגוון אפשרויות הפרזול שיש לאידיאל, משטח הגיהוץ. אין ספק שבדרך כלל זה מתקן הכרחי אך מסורבל. גם מבחינת האחסון שלו וגם התהליך בהוצאתו, פתיחתו והחזרתו שמאוד מקשה על הנוחות. היה לנו חשוב לתת מענה לכך ולגרום לתהליך להיות נוח ומהיר- המתקן נשלף בקלילות על ידי הרכבתו במקום המיועד מראש, ללא צורך בטרטורו ממקום למקום .

Ideal Beer Sheva By Kfir Ziv
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: כפיר זיו

מגירת כספת היא ללא ספק בחירה הכרחית לחדר הארונות. אצלנו באידיאל ניתן להוסיף מגירת כספת מאובטחת ע"י טביעת אצבע/סיסמה.

Ideal Beer Sheva By Kfir Ziv
מהקטלוג של חברת אידיאל | צילום: כפיר זיו

למעשה חדר הארונות כיום אינו מיועד רק לאחסון בגדים, אלא משמש כחלל שניתן לשהות בו, לבחור בגדים, להתאפר ופשוט להנות ממנו.

אנחנו באידיאל מזמינים אתכם להגיע אלינו וליהנות ממגוון רחב של חומרים ואפשרויות.