כשנה לאחר שנפצע קשה: השחקן ג'רמי רנר חוזר למסך

רנר, שבדיוק בשנה שעברה נמחץ ממפלסת שלג בנבדה ואושפז במצב קריטי, צפוי להתחיל בשבוע הבא את צילומי העונה השלישית של דרמת הפשע "Mayor of Kingstown", במה שיהווה את הפעם הראשונה שבה הוא משחק מאז הפציעה הקשה • בסוף השבוע ביקר בבית החולים שבו טופל: "לנצח אהיה אסיר תודה"

ג'רמי רנר
ג'רמי רנר | צילום: shutterstock

בדיוק כשנה לאחר שנפצע בתאונת שלג ואושפז במצב קריטי, הוקאיי חוזר לעבודה: השחקן ג'רמי רנר בן ה-52 צפוי להתחיל בשבוע הבא את צילומי העונה השלישית של "Mayor of Kingstown", דרמת הפשע של Paramount+, במה שיהווה את חזרתו הראשונה למסך מאז פציעתו הקשה - כך דווח באתר EW.

רנר שיתף בסוף השבוע תמונה אותה פרסמה בסטורי שותפתו לסדרה השחקנית אמה ליירד, הרומז על חזרתו: בתמונה, נראים השניים יושבים האחד ליד השנייה בפריים מתוך הסדרה. "זה קורה", כתבה ליירד בסטורי, "אני חוזרת עם הבחור האהוב עליי בשבוע הבא".

השחקן, שגילם בשנים האחרונות את דמותו של גיבור העל הוקאיי בסדרת סרטי "הנוקמים" מבית מארוול, מגלם בסדרה את דמותו של מייק מקלוסקי, שמתפקד כמקשר בין פושעים, סוהרים ושוטרים בעיירה בדיונית במישיגן.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

רנר נפצע בתחילת 2023, אז נמחץ ממפלסת שלג בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו שבנבדה. השחקן פונה לבית החולים כשמצבו קשה, עבר שני ניתוחים ובשלב מסוים מצבו אף הוגדר "קריטי". בסוף השבוע האחרון הוא ביקר בבית החולים שבו אושפז, ובתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב: "תודה שהשארתם אותי כאן, לנצח אהיה אסיר תודה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jeremy Renner (@jeremyrenner)