פרטיהם האישיים של כוכבי "משחקי הכס" נחשפו

אלו שפרצו לרשת HBO ממשיכים להדליף חומרים, מאיימים על ענקית התוכן ומבקשים כופר של מליוני דולרים

זמן צפייה: 00:33

ההאקרים שפרצו לשרתים של רשת HBO ממשיכים לממש את איומיהם. אתמול הם פרסמו ברשת פרטים אישיים ומספרי טלפון של כוכבי סדרת המופת "משחקי הכס", אימיילים ותסריטים אשר נגנבו מהשרתים של החברה. כרגע הם דורשים מ-HBO כופר בסך מליוני דולרים כדי שלא ידליפו את המידע הנוסף שברשותם.

עוד ברשת תרבות ובידור:

יהודה לוי חושף את ההפתעה הרומנטית שקיבל משלומית מלכה

עשו לכם ערב רומנטי: סדרות וסרטים מומלצים לט"ו באב

אנה פאריס וכריס פראט נפרדו

בוידאו באורך 5 דקות, ההאקרים המכנים את עצמם "מר סמית" פנו למנהל הרשת ריצ'רד פלפר ודרשו שישלם להם את סכום הכופר המבוקש תוך שלושה ימים. ואם לא, הם יעלו לרשת את הפרקים הגנובים ומידע נוסף שהשיגו מהפריצה לרשת.

ההאקרים טוענים שהם מחזיקים ב-1.5 טרה בייט של מידע, כולל פרקים של מספר תכניות ומיליוני מסמכים. אבל HBO אמרו שהם לא מאמינים שכל מערכת האי- מייל שלהם נחשפה אך מודעים למידע שנלקח מהם וכרגע נמצא בסיכון לחשיפה. ב-HBO טוענים שהם ימשיכו לחקור את המקרה יחד עם המומחים לתקיפות סיידבר של רשויות החוק.  ההאקרים דורשים "משכורת של חצי שנה בביטקוין" לטענתם הם מרוויחים בין 12 ל-15 מליון דולר השנה מסחיטה של ארגונים שהם פרצו להם לרשת. הם ביקו להתנהלך ישירות מול המנהל של הרשת.

משחקי הכס
משחקי הכס

נראה שאחד המסמכים הגנובים מכיל פרטים סודיים על כוכבי משחקי הכס, מספרי טלפון וכתובת מיילים של השחקנים המובילים של הסדרה כגון פיטר דינקלג' (טיריון), לנה היידי (סרסיי) ואמיליה קלארק (דאניריז). זאת אומנם תקופה קשה ל-HBO, שאף הפרק האחרון של משחקי הכס הודלף והועלה לרשת אך הצד החיובי במקרה הוא שזה לא פע בנתוני הרייטינג שהרקיעו שחקים כדרקונים מתעופפים.