הרגעים הבלתי נשכחים מתכניות האירוח בארץ ובעולם

פליטת פה בלתי נשכחת, אורחת שיצאה בסערה מהאולפן, ראיונות מפתיעים במיוחד ומנחה שהגשים פנטזיה ושיחק בשיערו של דונלד טראמפ. צפו בוידאו

זמן צפייה: 02:32

לא פעם נתקלנו ברגעים בלתי נשכחים בטלוויזיה: אורחים שעוזבים את האולפן בסערה, מנחים שלא מפסיקים לצחוק, פליטות פה שנאמרות בשידור חי וראיונות שיוצאים משליטה. לקראת תכנית האירוח החדשה של צביקה הדר שתתחיל בשישי הבא, החלטנו להיזכר ברגעים גדולים מתכניות אירוח בארץ ובעולם (והכנו לכם גם ווידאו לחוויה נוסטלגית מתמיד)

  • פליטת פה בלתי נשכחת:

בתחילת פרשת הקטינות של אייל גולן, כשהרשת געשה והצופים עוד לא ידעו במי מדובר, בתקשורת נאלצו להיזהר מאוד כדי לא לחשוף את שמו. אנחנו יודעים, מאוד קשה להתאפק כשמדובר בפרשה כל כך חמה, אבל את פליטת הפה של גלית גוטמן אנחנו פשוט לא יכולים לשכוח.

[youtube_embed youtube_id='Y0VvEjWpjlg']

  • הדיון שהפך לסערה:

לאולפן תכנית "העולם הבוקר" הוזמנו השר ישראל כץ, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ומקורבם לשעבר של בני הזוג נתניהו רוני מאנה כדי לדון על ממצאי דוח המבקר על הוצאות מעון רה"מ. הדיון בין כץ לבין מאנה הפך במהרה לסוער במיוחד, עד כדי כך שיחימוביץ', שישבה בין שניהם, לא הצליחה להוציא מילה מפיה ובחרה פשוט לנטוש את האולפן.

[youtube_embed youtube_id='Zv548WdTZeI']

  • נחמה ריבלין, מאחורייך:

מנחת תכנית האירוח אלן דג'נרס ידועה באהבתה לריקוד ובכל תכנית ניתן לראות אותה מפזזת בין הקהל ועל הבמה, אבל לריקוד כזה לא ציפינו. אלן ביצעה ריקוד משותף לשיר Uptown Funk יחד הגברת הראשונה של ארצות הברית מישל אובמה והשתיים קרעו את הרחבה! מישל הוכיחה יכולות ריקוד מרשימות וקוליות שיא שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליה.

[youtube_embed youtube_id='UZO5q0B5wfw']

  • שערות סבתא:

חודשיים לפני שנבחר לכהן כנשיא ה-45 של ארצות הברית, התארח דונלד טראמפ בתוכניתו של ג'ימי פאלון. פאלון החליט לעשות משהו יוצא דופן ושאל את טראמפ אם הוא מרשה לו לבלגן את שיערו: "אני רוצה לדעת אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות יחד, שהוא לא נשיאותי. שאפשר לעשות אותו עכשיו כל עוד שנינו.. אזרחים". "כמו מה"? שאל טראמפ, "אני לא אוהב את הצליל של זה". "אולי אני יכול לבלגן לך את השיער?" שאל פאלון. באופן מפתיע טראמפ הסכים והתוצאה מבדרת במיוחד.

[youtube_embed youtube_id='u0BYqzdiuJc']

  •  שלח לי חייזר:

אי שם בשנת 1996, דודו טופז עשה את הבלתי ייאמן והבטיח שהוא בעצמו יביא חייזרים לאולפן הטלוויזיה. מדינה שלמה ציפתה בכיליון, קנתה במיוחד משקפי תלת מימד ונערכה לרגע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים. אבל כשהקהל ישב מרותק מול מסך הטלוויזיה ובהתרגשות שיא צפה בתוכניתו "הראשון בבידור", הוא התאכזב לגלות שבמקום חייזרים הוא צופה בציפי שביט מחופשת לחייזר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-tomorrow-Saturday-season-01-articles-002' autoplay='0' credit='' kid='1_th03nanw' duration='300']

  • קללות בשידור חי:

ה"חברות" לשעבר, ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו, התארחו בתוכניתו של ג'ימי קימל והוכיחו שיש להן כישרון יוצא דופן כשהשתתפו בקרב קללות. כן, קראתם נכון: כל אחת הייתה צריכה לקלל את השנייה תוך 5 שניות מבלי לחזור על קללות שכבר נאמרו. מעבר לעובדה שפשוט כיף לצפות בשתיהן יחד שוב על המסך, קרב הקללות משעשע בצורה יוצאת דופן.

[youtube_embed youtube_id='CqJPXVuqs2Y']

  • האמת יוצאת החוצה:

גם הפעם מדובר בלא אחר מאשר אייל גולן, שמככב כאן שוב בזכות מגישת החדשות אושרת קוטלר. נכון, אמנם מדובר במשדר חדשות, אבל לא יכולנו שלא להכניס את הרגע הזה לרשימה: לאחר שהסתיימה כתבה על גולן, בה הוא אמר "האשכנזים בתקשורת רקדו על הדם שלי", השידור חזר לאולפן וקוטלר בחרה לומר את כל מה שהיא חושבת עליו בשידור חי לעיני הצופים. התוצאה מפתיעה ביותר.

[youtube_embed youtube_id='boU1vcFqr1E']

  • אהבה זה כל הסיפור:

את הריאיון של טום קרוז בתוכניתה של אופרה ווינפרי אין אחד שלא מכיר. קרוז הגיע לקדם את סרטו החדש בתוכניתה של ווינפרי, אבל לא יכול היה להתאפק ובמקום לדבר על הסרט, פצח בגינוני אהבה לקייטי הולמס, חברתו החדשה. התכנית ארכה כשעה והוקדשה לקרוז כחלק ממסע קידום המכירות של סרטו "מלחמת העולמות", אך למעשה שם הסרט לא הוזכר אפילו פעם אחת במהלך הריאיון.

[youtube_embed youtube_id='znsXA2aTXCE']

  • הולכת עד הסוף:

בשנת 1995 התארחה השחקנית וזוכת פרס גלובוס הזהב דרו ברימור בתוכניתו של דיויד לטרמן. ברימור ניסתה לשבור את התדמית המתוקה שנדבקה אליה ועשתה את הבלתי ייאמן כשחשפה את שדיה בשידור חי. "עשיתי את זה לכבוד יום ההולדת שלך" אמרה ברימור. "אני לא יכול להודות לך מספיק" ענה לה לטרמן שנותר המום לאחר מכן.

[youtube_embed youtube_id='6VMzn7XBSoM']