השחקן צ'ארלי שין הותקף באלימות: "ניסתה לחנוק אותו וקרעה את חולצתו"

משטרת לוס אנג'לס הוזעקה לביתו של כוכב "שני גברים וחצי", זאת לאחר ששכנתו תקפה אותו לכאורה באלימות. "החשודה נעצרה בגין תקיפה עם נשק קטלני, שימוש בכוח העלול לגרום לפגיעה גופנית חמורה ופריצה לבית מגורים" • על פי הדיווחים, השניים הרבו להתעמת בעבר, כשבין היתר השכנה השחיתה את רכבו של שין וזרקה אשפה בפתח ביתו

צ'ארלי שין
צ'ארלי שין | צילום: shutterstock

השחקן צ'ארלי שין ידוע כאדם בעל מזג חם במיוחד (אם נתנסח בצורה עדינה), שלא פעם הסתבך בעקבות התפרצויות זעם כאלו ואחרות; בסוף השבוע האחרון דיווחו כלי התקשורת מעבר לים כי כוכב "שני גברים וחצי" בן ה-58 נקלע לעימות נוסף, כשהפעם זה קרה שכנתו - רק שהפעם הוא זה שהותקף באלימות.

תחילת הפרשה ביום רביעי, אז על פי הדיווחים שכנתו של שין, אלקטרה שרוק, דפקה על דלת ביתו. כשהוא פתח לה - היא החלה לתקוף את השחקן, תוך שהיא קורעת את חולצתו ומנסה לחנוק אותו. מיד לאחר מכן, היא נמלטה בחזרה לביתה. שין לא נזקק לטיפול רפואי.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את שרוק בגין תקיפה. במשטרת מחוז לוס אנג'לס סיפרו כי עם הגעת השוטרים למקום, הם "זיהו את שין כקורבן של תקיפה", וכי "החשודה נעצרה בגין תקיפה עם נשק קטלני, שימוש בכוח העלול לגרום לפגיעה גופנית חמורה ופריצה לבית מגורים".

ב-TMZ דווח כי מזה תקופה שהשכנים מסוכסכים. בעבר, שרוק שפכה נוזל דביק על מכוניתו של שין וזרקה אשפה על מפתן ביתו. לאחר שלכאורה השחיתה את רכבו, שין דיבר איתה ונראה היה שהשניים ביחסים טובים - אלא כנראה שלא כך הדבר. משפטה של החשודה צפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב.